AndroidHealthClinic

1ste testosteron kuur

dirk1993h

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
102kg
Hoi ik ben van plan om voor het eerst te gaan kuren nu heeft een vriend van me me aangeraden om te beginnen met een testosteron kuur van 2 ml per week.
Maar ik wil eerst graag wat meer informatie over voor en nadelen en of het verstandig is om hiermee te beginnen.

Ik ben 21 en weeg 102 kilo en ben 1.93 m en train nu ongeveer 8 maanden 5 dagen per week.

Alle informatie die jullie willen geven is welkom.
Alvast bedankt.

Als je pas 8 maanden traint dan kun je nog genoeg kilo's gainen zonder Steroïden. Ik zou dus nog Natural doortrainen en goed eten.

Ps. Wat is je vet%?

Als je pas 8 maanden traint dan kun je nog genoeg kilo's gainen zonder Steroïden. Ik zou dus nog Natural doortrainen en goed eten. Ps. Wat is je vet%?
+1

8 maanden trainen is echt te kort om te gaan kuren. En als je meer informatie wil kun je dat zelf ook wel opzoeken, bijvoorbeeld op de wiki van deze site en andere bronnen, er is echt genoeg over te vinden.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Als je pas 8 maanden traint dan kun je nog genoeg kilo's gainen zonder Steroïden. Ik zou dus nog Natural doortrainen en goed eten.

Ps. Wat is je vet%?

Volgens online reken tool is mijn vet percentage 19.1
Maar mijn doel is meer vet vrije spiermassa en zie wel resultaat na 8 maanden maar gaat zooo langzaam maar mischien idd wel beter om eerst nog een jaar te trainen ofzo zie dat meeste mensen na 2 jaar beginnen ofzo.

Of laten meten door iemand met een huidplooimeter. Iemand met ervaring met zon ding.

Hoeveel kilo ben je aangekomen in die 8 maanden?

Uiteindelijk denk ik dat je beter kunt gaan lezen in het voedingsgedeelte van het forum, zorgen dat je trainingsschema op orde is en bekijk de situatie over 1-2 jaar nog eens.

Of laten meten door iemand met een huidplooimeter. Iemand met ervaring met zon ding.

Hoeveel kilo ben je aangekomen in die 8 maanden?

Uiteindelijk denk ik dat je beter kunt gaan lezen in het voedingsgedeelte van het forum, zorgen dat je trainingsschema op orde is en bekijk de situatie over 1-2 jaar nog eens.

Nou ik ben dus begonnen 8 maanden geleden op 109 kilo en nu dus minder vet en meer spier zit ik op de 102 dus niks aangekomen(ben lange niet droog) maar nou heb ik me ook laten vertellen dat je beste niet echt droog kan zijn voor je begint?

---------- Toegevoegd om 07:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------

fotos?
vet% berekeningen zeggen namelijk niks.

Ik heb een foto geupload

Vet omlaag en spiermassa omhoog. Lijkt mij een aardig begin. Een goed voedingsschema en training gaan je zeker verder helpen.

Beste niet droog zijn als je begint? Maakt niets uit. Mijn inziens kun je beter droog zijn. Al het vet wat er zit moet er ooit een keer af. Als je al droog bent, hoeft het er niet meer af.

Vet omlaag en spiermassa omhoog. Lijkt mij een aardig begin. Een goed voedingsschema en training gaan je zeker verder helpen.

Beste niet droog zijn als je begint? Maakt niets uit. Mijn inziens kun je beter droog zijn. Al het vet wat er zit moet er ooit een keer af. Als je al droog bent, hoeft het er niet meer af.

Okee ik zal is even gaan zoeken voor een voeding schema.
Bedankt

Kuren zonder goede voeding is ook geen goed idee. Dus dat moet je sowieso eerst op orde hebben ;)

Kuren zonder goede voeding is ook geen goed idee. Dus dat moet je sowieso eerst op orde hebben ;)

Haha okee ik ga me er nog een jaartje in verdiepen en idd naar mn voeding kijken en dan kijk ik volgend jaar wel nog een keer.
In elk geval bedankt allemaal voor de reacties

graag gedaan :heart:

Terug
Naar boven