Fitness Seller

1ste Voedingsschema

Record

Novice
Waardering
0
Ik ben sinds kort begonnen met fitnessen en wil ook richtlijnen hebben voor mijn voeding. Ik probeer nu vet te verbranden, maar tegelijkertijd doe ik ook krachttraining.

16jaar
55Kg

Ik weet dat dit nu klinkt, alsof ik heel mager ben. Maar dat is dus niet zo, me vetpercentage weet ik neit meer uit mijn hoofd, maar was nog net wat te hoog. En als ik er beter uit wil zien, zal er toch echt wel wat vet af moeten.

Ook wil ik sterkere botten krijgen. Melk is hiervan een belangrijk onderdeel, maar wat nog meer?

7:30
2 Boterhammen met pindakaas/chocopasta
1 Kop thee

10:35
Sultana
Water
1 stuk fruit (Appel, Mandarijn, Sinasappel)

13:00
2 Boterhammen met kipfilet
Water

15:30
1 glas Halfvolle melk
1 stuk fruit (Appel, Mandarijn, Sinasappel)
1 koek

17:30-18:30
Avondeten

Wat kan ik het beste aanpassen? En ik wilde vragen, wat als vervanger van de Sultana, goede gezonde koeken waren, die ook nog een beetje vullen?

Alvast Bedankt

Als je echt reactie wilt is het handig om te vermelden wat de verhoudingen van je maaltijden zijn . Ook zou het handig zijn om te vermelden wat je onderhoud is zodat er echt serieus wat opgemerkt kan worden over jouw schema.

Ook lijkt het mij dat je wat te weinig eet maargoed. Ik zou de sultana gewoon weglaten en dit zelfde geldt voor de koek uit je maaltijd van half 4 en er gewoon brood voor in de plaats nemen . Ook is het aan te raden om voor het slapen gaan nog wat kwark te nemen of tonijn op waterbasis. Denk er ook aan om genoeg groenten te eten zeker zo'n 200 gram. Hetzelfde geldt voor je onverzadigde vetten dit zou ik op ongeveer 20 % houden.

Lees de sticky's en andere topics op dit forum eens goed door . Probeer bij het opstellen van je schema de verhouding (e/k/v) ongeveer op 30%/50%/20% te houden. succes ermee!!

Terug
Naar boven