Ik ben sinds kort begonnen met fitnessen en wil ook richtlijnen hebben voor mijn voeding. Ik probeer nu vet te verbranden, maar tegelijkertijd doe ik ook krachttraining.
16jaar
55Kg
Ik weet dat dit nu klinkt, alsof ik heel mager ben. Maar dat is dus niet zo, me vetpercentage weet ik neit meer uit mijn hoofd, maar was nog net wat te hoog. En als ik er beter uit wil zien, zal er toch echt wel wat vet af moeten.
Ook wil ik sterkere botten krijgen. Melk is hiervan een belangrijk onderdeel, maar wat nog meer?
Wat kan ik het beste aanpassen? En ik wilde vragen, wat als vervanger van de Sultana, goede gezonde koeken waren, die ook nog een beetje vullen?
Alvast Bedankt
16jaar
55Kg
Ik weet dat dit nu klinkt, alsof ik heel mager ben. Maar dat is dus niet zo, me vetpercentage weet ik neit meer uit mijn hoofd, maar was nog net wat te hoog. En als ik er beter uit wil zien, zal er toch echt wel wat vet af moeten.
Ook wil ik sterkere botten krijgen. Melk is hiervan een belangrijk onderdeel, maar wat nog meer?
7:30
2 Boterhammen met pindakaas/chocopasta
1 Kop thee
10:35
Sultana
Water
1 stuk fruit (Appel, Mandarijn, Sinasappel)
13:00
2 Boterhammen met kipfilet
Water
15:30
1 glas Halfvolle melk
1 stuk fruit (Appel, Mandarijn, Sinasappel)
1 koek
17:30-18:30
Avondeten
Wat kan ik het beste aanpassen? En ik wilde vragen, wat als vervanger van de Sultana, goede gezonde koeken waren, die ook nog een beetje vullen?
Alvast Bedankt