XXL Nutrition

1x kuren.

Eiwitten kunnen ook worden ogeslagen als vet, wel is waar ninder makkelijk dan vetten en carbs maar bij een hoog overschot kan het gewoon. Wil niet zeggen dat jij het fout doet want als je wel droger word is er niets aan de hand.

Om je vraag te beandwoorden. Zaks je eiwitten rochting de 300 gram en het aantal cals wat je dan mist vul je aan met vetten. Ik geloof dat je dan een betere verhouding hebt en dan ff aanzien hoe je er op gaat. 1 gram vet is 9 calorien 1 gram eiwit/KH is 4 calorien.

Ik zou de orals weglaten. Met tien weken 500mg testosteron alleen zul je al finaal uit je voegen klappen. Je gaat toch vaker dan één keer kuren, en op die manier houd je ook nog wat over om in de toekomst op te groeien.

• Topic Starter Topic Starter
Eiwitten kunnen ook worden ogeslagen als vet, wel is waar ninder makkelijk dan vetten en carbs maar bij een hoog overschot kan het gewoon. Wil niet zeggen dat jij het fout doet want als je wel droger word is er niets aan de hand.

Om je vraag te beandwoorden. Zaks je eiwitten rochting de 300 gram en het aantal cals wat je dan mist vul je aan met vetten. Ik geloof dat je dan een betere verhouding hebt en dan ff aanzien hoe je er op gaat. 1 gram vet is 9 calorien 1 gram eiwit/KH is 4 calorien.

Heb nu een schema gemaakt met de verhoudingen : E:242,5 K: 362,5 V:180,7 Totaal:4114kcal.

Aangezien je eerder zei dat ik aan 200gr eiwitten ook nog genoeg heb ben ik halverwege gaan zitten. Nu kijken hoe het aanslaat.

En als ik met mn kuur begin ... nog meer Kcal innemen ?

Wil je niet in verwarring brengen maar ik vind 200gram eiwitten veel te weinig hoor?

Wil je niet in verwarring brengen maar ik vind 200gram eiwitten veel te weinig hoor?

Kan er natuurlijk altijd weer een bak kwark in doen .... 242+45 gaat alweer naar de 300 toe ... wat adviseer jij dan qua eiwitten ?

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 15:18 ----------

Ik zou de orals weglaten. Met tien weken 500mg testosteron alleen zul je al finaal uit je voegen klappen. Je gaat toch vaker dan één keer kuren, en op die manier houd je ook nog wat over om in de toekomst op te groeien.

Finaal uit mn voegen klappen klinkt goed ! Hoeveel denk je dan dat ik aankom van alleen test-e ? en ism Dbol ?

Doe het zo als je Off bent eet je 260-270g eiwit en als je kuurt doe je er 100 bij.

Ziet er goed uit, ik zou dboll opbouwen , ik krijg van elke tab massive hoofdpijn zelfs op 10mg winstril. eerste keer had ik zo een hoofdpijn dat ik 2 dagen in mijn bed heb gelegen.

Ziet er goed uit, ik zou dboll opbouwen , ik krijg van elke tab massive hoofdpijn zelfs op 10mg winstril. eerste keer had ik zo een hoofdpijn dat ik 2 dagen in mijn bed heb gelegen.
Heel veel water drinken helpt hier ook bij (persoonlijke ervaring)

Doe enkel 500 test,hou de diana voor de volgende kuur,het blijft nooit bij 1 kuurtje ....

Als je kuurt heb je indd meer eiwitten nodig maar ik ben van mening dat de TS geen 100kg puur spiermassa heeft.
Hij weegt 90kg daar zal ook geen 90kg spiermassa in zitten. Eiwitten moet je eingelijk berekeningen met vet vrije spiermassa en niet per kg
lichaamsgewicht.

prima eerste kuurtje wat mij betreft.

nova zou ik ook 4 weken doen.

Ben ik nou de enige die het opvalt dat zijn voedingsschema een totaal gebrek aan groenten heeft ???

Ik voeg bij de de boterhammen met kipfilet wel sla toe

oo nee dan is het goed.

Nee een beetje sla schiet natuurlijk niet op! Gevarieerde groenten heb je nodig om je van verschillende voedingsstoffen te voorzien, dat is belangrijk voor je gezondheid maar ook voor je groei!

Is iig al iets meer groente

meer vet bro.
1.0 tot 1.5 gram per kg lichaamsgewicht

Niemand die dat een slecht schema vindt? ....

Beargumenteer dat eens met een bron! Het is schadelijk wat jij beginnende kuurders aanraad en je ziet dat mensen het zo aannemen. Kwalijke zaak dit advies.

En over die berg supps; laat die los van de whey glutamine en bcaa maar allemaal staan met name de NO pomp producten. Pomp is tijdens kuren al waanzinning, meer pomp doet gewoon pijn. Tegen teveel pomp in mijn onderrug neem ik zelfs taurine.

valt niks te beargumenteren, natuurlijk klopt dit niet.
is maar om aan te geven dat iedereen hier alles klakkeloos aanneemt en zich zelf niet fatsoenlijk inlezen. natuurlijk ga ik ervanuit dat iemand mij verbeterd, anders had ik dit niet gepost. schandalig dat iedereen zo simpel doet over kuren en geen enkele research doen!

Terug
Naar boven