Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sla niet nuttig noemen en dan ui als echte groente noemen
In 100 gram sla zit veel meer vitamine en mineralen dan 100 gram ui (en probeer maar eens 100 gram ui weg te krijgen).
Vergelijk de voedingswaarde van 100 gram ijsbergsla met de groenten die je opnoemt. Als ik het vergelijk met 100 gram bloemkool hebben ze allebei goede en minder goede punten, dus sla is zeer zeker wel een nuttige groente.
In 100 gram sla zit veel meer vitamine en mineralen dan 100 gram ui (en probeer maar eens 100 gram ui weg te krijgen).
Vergelijk de voedingswaarde van 100 gram ijsbergsla met de groenten die je opnoemt. Als ik het vergelijk met 100 gram bloemkool hebben ze allebei goede en minder goede punten, dus sla is zeer zeker wel een nuttige groente.
Ik zal mijn mening herzien : Alléén sla eten is echt onvoldoende omdat het absoluut niet voorziet van alle stoffen die groenten kunnen bieden, zoals jij correct zegt hebben alle groeten hun goede en mindere punten dus zal je moeten variëren.