MuscleMeat

2 keer trainen + Whey shake

Bodyboy89

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Hallo bb-ers,

Ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste topic.
Ik ben sinds een paar maanden bezig met fitness. Ik doe 2 keer per week een full-body workout. Heeft het dan wel nut om een elke dag een whey shake te nemen of moet je dan vaker gaan sporten? Ik doe trouwens ook nog elke dag een bekende 7-minute workout.

Ik benieuwd naar jullie mening.

Hallo bb-ers,

Ik ben sinds een paar maanden bezig met fitness. Ik doe 2 keer per week een full-body workout. Heeft het dan wel nut om een elke dag een whey shake te nemen of moet je dan vaker gaan sporten? Ik doe trouwens ook nog elke dag een bekende 7-minute workout.

eiwitten sws van belang om dagelijks in te nemen uit voeding of shake ;)

Hallo bb-ers,

Whey shakes e.d. hebben alleen zin als de 'gewone' voeding niet voorziet in de dagelijkse eiwitbehoefte.
Het is dan vaak een makkelijke aanvulling van een eventueel eiwit tekort.

vaker sporten , veel vaker

• Topic Starter Topic Starter
Ik probeer wel zo goed mogelijk te eten, maar kom idd wat eiwitten te kort. Dus ga gewoon door met de shakes.
Vaker sporten is helaas niet mogelijk. Alle avonden zitten nu vol gepland :( Anders had ik het wel gedaan.

Tijd heb je niet, dat moet je maken.

Terug
Naar boven