MuscleMeat

2 kuur en direct zware kuur. Wat vinden jullie er van

100mg winny orals?? denk aan je lever maat

• Topic Starter Topic Starter
HGH is juist wel aan te raden year round. I.c.m. cruise/blast de beste resultaten.

Deel 2 (week 10-20) is minder "zwaar" als de eerste 10 weken, ik begrijp niet waarom je van 1000mg test naar 2ml (500mg?) sust switcht. Bold vanaf week 1 mee laten lopen.

Hgh eerder starten als de portemonnee het toelaat, hcg ga je ook nemen?

Winstrol 100 is in nergens voor nodig, ik runde 60mg en me trainingsmaatje 105mg en er was geen noemenswaardig verschil.

Ja zeker zal ik HCG nemen.
Ewel omdat er een beetje Deca in zit voor mijn gewrichten?
Tis 2x 2ml Sustanon dit komt op 1000. Maandag 2ml en donderdag 2ml
Ik ben nu gestart met de HGH
En binnen 4 weken start ik de AAS
Je raad me aan om bold direct te starten in plaats van Winstrol?
Zal er zeker eens over hebben en nadenken.

Thx voor je info

Laatst bewerkt:
Die gram sust en bold gaan echt tegenvallen na de test en tren. Zou bold vervangen voor iets anders. Of test en tren wat langer doortrekken en dan off. Of blast cruise blast. 10 weken is ook te kort voor bold.

Die gram sust en bold gaan echt tegenvallen na de test en tren. Zou bold vervangen voor iets anders. Of test en tren wat langer doortrekken en dan off. Of blast cruise blast. 10 weken is ook te kort voor bold.

Jongens jullie leren mij nieuwe termen ✌️
Wat is blast cruise blast?

Thx voor info

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

HGH is juist wel aan te raden year round. I.c.m. cruise/blast de beste resultaten.

Beste,

Wat is cruise/ blaste?

Voor mij iets nieuws dat ik hoor

Thx voor de info

Dan blijf je op aas als je cruisen Hgh only is het niet waard dan kan hij evengoed de hgh verdubbelen tijdens zijn kuur en daarna niet meer nemen.sommige raden Hgh zelfs af zonder slin

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Jongens jullie leren mij nieuwe termen ✌️ Wat is blast cruise blast? Thx voor info ---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ---------- Beste, Wat is cruise/ blaste? Voor mij iets nieuws dat ik hoor Thx voor de info
Dat he tussen je kuur test blijft zetten dus niet meer off komt

Dan blijf je op aas als je cruisen Hgh only is het niet waard dan kan hij evengoed de hgh verdubbelen tijdens zijn kuur en daarna niet meer nemen.sommige raden Hgh zelfs af zonder slin

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Ik zal op of.

Hgh kan echt prima zonder slin.

@ts
Een blast is een gewone kuur maar ipv off te gaan ga je cruisen op een lagere dosis test (125/250 mg/week) tot aan de volgende blast.

Hgh kan echt prima zonder slin.

@ts
Een blast is een gewone kuur maar ipv off te gaan ga je cruisen op een lagere dosis test (125/250 mg/week) tot aan de volgende blast.

Ben er over aan het na denken om dit te doen heel mijn HGH kuur.

Thx voor de info.

Ik heb 4 maanden voorafgaande aan start kuur hgh only gedaan en alleen maar progressie gemaakt. Op het moment dat de celdeling plaats vind knallen je je kuur er overheen en daarna ben je blij;)

100mcg t3? is die hg? Wanneer je t3 zo hoog heb staan, moet je enorm veel spiermassa hebben en weten wat je doet, anders verneuk je je fysiek en zie je er super flat uit. been there done that.

Ik heb 4 maanden voorafgaande aan start kuur hgh only gedaan en alleen maar progressie gemaakt. Op het moment dat de celdeling plaats vind knallen je je kuur er overheen en daarna ben je blij;)

:D

Cool...
Zal even of gaan en op het einde aan de 8 maand weer een kuur doen tot het einde van mijn HGH :D
Zal eens foto's moeten maken van voor en na die kuur :D

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

100mcg t3? is die hg? Wanneer je t3 zo hoog heb staan, moet je enorm veel spiermassa hebben en weten wat je doet, anders verneuk je je fysiek en zie je er super flat uit. been there done that.

Bedankt voor de info..
Zal het controleren.

Grtn

Terug
Naar boven