XXL Nutrition

2 maanden fitness

inderdaad kort lontje, wat had je nu gedacht na 2 maanden al een foto, kom over 6maanden nog eens langs met een foto, djeezes

Idd, wat kunnen we nou zeggen op je foto ??? je traint 2 maanden en ja je kon een beetje zien dat je traint, maar veel valt er niet aan te zien...

• Topic Starter Topic Starter
Ik wilde graag even weten of alles een beetje in verhouding was. Ik vond mijn borst & buik namelijk wat achter lopen op mijn armen... maar ik kreeg alleen te horen dat ik mijn badkamer opnieuw moest kitten. Daar heb ik geen zin in

Ach man waren misschien een beetje kinderachtige reacties maar laat je niet zo op de (kleding)kast jagen ;)

Er loopt niets achter of niets voor ... je ziet amper dat je traint man !
Kom binnen een jaar ( of 2 ) eens terug en vraag dan of er iets achter loopt, dan zien we mss wat

Gozer wat is dat voor gezeik kan je niet tegen wat k*t reacties?
laat het gewoon staan watje :D

Ik wilde graag even weten of alles een beetje in verhouding was. Ik vond mijn borst & buik namelijk wat achter lopen op mijn armen... maar ik kreeg alleen te horen dat ik mijn badkamer opnieuw moest kitten. Daar heb ik geen zin in

waarom heb je geen zin om je badkamer te kitten dan? wil je geen mooie badkamer?

was ff grappen man ;)
Post ze maar , dan gaan we het eens ff bekijken

hahahaha :D

kom kom niet te bang ;) gewoon posten die zooi!

hahahah wat n prachtig topic weer xd Soms moeilijk serieus genomen te worden hier :p
Maarja, ik heb je foto dan weer niet gezien...

hahaha kijk hem ... zielig om het metteeen te editten! :D

Terug
Naar boven