AndroidHealthClinic

2 maanden Progressie

Ik ben niet zo thuis in alle berekeningen maar als jij dat zegt geloof ik je gelijk haha!

Van ca 21% bf naar 11% = 10% minder
10% van 78 = 7.8kg
Betekent dat je 7kg vvm/spier hebt weten te pakken op 2 maand.
De reden waarom ik je dit vroeg is omdat je op je after foto plots wel last hebt van gyno... ;)

• Topic Starter Topic Starter
Echt mooi resultaat! Precies wel een beetje gyno op die laatste pic?

Thnx! Gyno? Wat is dat? Haha

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

Thnx!

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Even gezocht op gynaecomastie (Gyno) en ik denk dat dit door de foto komt en omdat ik een tepelpiercing gehad heb die eruit is :P

Ziet er goed uit. Je kan het niet echt een 2 maanden progressie noemen als je daarvoor al 1 jaar gefitnest hebt in mijn ogen.

Overigens wel verdacht dat je gyno hebt + sterke schouders + toch al met naalden speelt, maar ik zal je het voordeel van de twijfel geven :o

vooroordeel van de twijfel mn anjer

aas gebruiken terwijl je niet eens lift en dan op een forum naar complimentjes vissen:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

hAB59508C.jpg

Ziet er goed uit. Je kan het niet echt een 2 maanden progressie noemen als je daarvoor al 1 jaar gefitnest hebt in mijn ogen.

Overigens wel verdacht dat je gyno hebt + sterke schouders + toch al met naalden speelt, maar ik zal je het voordeel van de twijfel geven :o

Wellicht verkeerd beschreven alleen het was dus een jaar geleden dat ik heb gegymt.

Zoals gezegd gyno opgezocht op internet en dit is te wijten aan de kwaliteit van de foto en het feit dat er een tepelpiering heeft gezeten en deze eruit is..... Daardoor is me tepel redelijk vernaggeld

Laatst bewerkt:
Wellicht verkeerd beschreven alleen het was dus een jaar geleden dat ik heb gegymt.

Zoals gezegd gyno opgezocht op internet en dit is te wijten aan de kwaliteit van de foto en het feit dat er een tepelpiering heeft gezeten en deze eruit is..... Daardoor is me tepel redelijk vernaggeld

Oke, dat verklaart het dan. Als jij het zegt dan moet het waar zijn :rolleyes:. Voor mij hoef je niks toe te geven, het boeit me werkelijk geen reet.
Ik wil alleen niet dat nieuwkomelingen op dit forum denken dat ze ook maar dichtbij dat resultaat komen in 2 maanden.

www.youtube.com/watch?v=2a4W8yUx0tY

Oke, dat verklaart het dan. Als jij het zegt dan moet het waar zijn :rolleyes:. Voor mij hoef je niks toe te geven, het boeit me werkelijk geen reet. Ik wil alleen niet dat nieuwkomelingen op dit forum denken dat ze ook maar dichtbij dat resultaat komen in 2 maanden. www.youtube.com/watch?v=2a4W8yUx0tY

:thumb: Inderdaad, beginners krijgen vaak een verkeerde impressie, waardoor ze in sommige gevallen gewoon veel te vroeg afhaken, omdat ze een gewenst resultaat niet behalen. Of meteen aan de roids gaan lol.

Ik snap jullie reacties helemaal en zou ook niet willen dat nieuwelingen dat denken! Ik heb daarbij best een sportief verleden en er wel aanleg voor dus dat scheelt een hoop! Daarbij ook elke dag 45 minuten cardio gedaan en mezelf vol gegeven. Ik probeer me ook nie te verontschuldigen maar heb gewoon een lelijke knobbel van die piercing. Zal binnenkort nieuwe foto schieten in beter licht :)

nipple confirms, maar boeie, progressie is progressie. zolang je weet waar je mee bezig bent en snapt hoe het spel werkt..

Terug
Naar boven