Nielsj2k
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 60
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 75kg
Echt mooi resultaat! Precies wel een beetje gyno op die laatste pic?
indd, voor de rest als dit in 2 maanden is zeer netjes
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben niet zo thuis in alle berekeningen maar als jij dat zegt geloof ik je gelijk haha!

Ziet er goed uit. Je kan het niet echt een 2 maanden progressie noemen als je daarvoor al 1 jaar gefitnest hebt in mijn ogen.
Overigens wel verdacht dat je gyno hebt + sterke schouders + toch al met naalden speelt, maar ik zal je het voordeel van de twijfel geven![]()
Wellicht verkeerd beschreven alleen het was dus een jaar geleden dat ik heb gegymt.
Zoals gezegd gyno opgezocht op internet en dit is te wijten aan de kwaliteit van de foto en het feit dat er een tepelpiering heeft gezeten en deze eruit is..... Daardoor is me tepel redelijk vernaggeld
. Voor mij hoef je niks toe te geven, het boeit me werkelijk geen reet. Oke, dat verklaart het dan. Als jij het zegt dan moet het waar zijn. Voor mij hoef je niks toe te geven, het boeit me werkelijk geen reet. Ik wil alleen niet dat nieuwkomelingen op dit forum denken dat ze ook maar dichtbij dat resultaat komen in 2 maanden. www.youtube.com/watch?v=2a4W8yUx0tY