XXL Nutrition

2 x alles trainen

Als het goed is herstel je beter dus zou je je spieren meer kunnen belasten. Doe nu zelf alles 3x in 2 weken.

die foto's v seeker op mr wil ik wel zien :eek:

Ja,waar zijn die pics,kerel??

Seeker,

Impressive stats!

Mag ik vragen hoe oud je was toe je begon met kuren aangezien je pas 19 bent?

Over het algemeen delen wij toch bijna allemaal dezelfde mening, 1 keer per week trainen werkt voor de meesten, gezien je in je rustfase groeit.
Nou voor de gene die het gelezen hebben stond er in de laatste uitgave van Muscle en Fitness een artikel over dat je een bepaalde spiergroepen ook twee dagen achter elkaar kon trainen.Natuurlijk dan de tweede dag met minder intensiteit en wel met de voorwaarde dat je voldoende voedingsstoffen binnen krijgt.
Men zou dit ook niet te vaak moeten doen, want anders ben je gauw aan het overtrainen.
Dit zo wel eens voor nieuwe groeistimulans kunnen zorgen.
Zijn er jongens die hier ervaring mee hebben en/of hoe staan jullie hier tegenover.

seeker zei:
de igf-1 van mr is veeeeeeeel beter als de igf van igtropin. na 3 weken leek het wel alsof mijn lichaam compleet verandert was!! had er zelfs geen as bij genomen, dus volgende keer in combinatie met en dan kijken wat er gebeurd.

ben zaterdag naar extrema geweest en daar heeft een vriend van me een paar foto's genomen. even kijken of ik die erop kan zetten.
het zijn gewone foto's, maar geven een kleine indicatie..

Dus dit is niet de igf van Nutral?
Is de prijs ongeveer hetzelfde als nutral?

Jah de fotos van seeker ben ik ook al langer benieuwd naar:)

edit:Hitman ben jij dat op je avatar en waar train je in deventer?:D

Als je je volume aanpast kun je ook zonder "ondersteuning" prima 2 keer per week trainen. (sterker nog, ik geloof persoonlijk nog steeds dat het effectiever is dan 1 keer in de week een spiergroep trainen).

hitman zei:
Over het algemeen delen wij toch bijna allemaal dezelfde mening, 1 keer per week trainen werkt voor de meesten, gezien je in je rustfase groeit.
Nou voor de gene die het gelezen hebben stond er in de laatste uitgave van Muscle en Fitness een artikel over dat je een bepaalde spiergroepen ook twee dagen achter elkaar kon trainen.Natuurlijk dan de tweede dag met minder intensiteit en wel met de voorwaarde dat je voldoende voedingsstoffen binnen krijgt.
Men zou dit ook niet te vaak moeten doen, want anders ben je gauw aan het overtrainen.
Dit zo wel eens voor nieuwe groeistimulans kunnen zorgen.
Zijn er jongens die hier ervaring mee hebben en/of hoe staan jullie hier tegenover.

Als je het mij vraagt is het weer zo'n 'revolutionair' nieuwe manier van trainen waarmee ze het blad vol krijgen. Advies: Stick to the basics.

Ik heb echter wel een goed gevoel bij het trainen van een spiergroep 2x per week. Ik doe dit nu bij borst aangezien deze zwaar achterliep. En ik verwacht dat deze binnen een jaar gelijkwaardig is aan mijn andere spiergroepen :)

Infinity zei:
Jah de fotos van seeker ben ik ook al langer benieuwd naar:)

edit:Hitman ben jij dat op je avatar en waar train je in deventer?:D

Nee mijn kop is iets knapper, alleen hij heeft nu nog een beter lichaam ;)

Ja ben ook wel benieuwd wat een stats :)

maar we wachten op pics.

Wij mensen hebben toevallig een week ingedeeld in 7dagen. Je kunt inderdaad 1 of 2 keer per week iets trainen. Dit is dan om de 7 resp. 3,5 dag, oftewel om de 168 resp. 84uur.
Maar wie zegt dat 1 van deze het beste is? Misschien is het voor jou wel om de 4,5dag of om de 103,5 uur. Je weet het niet, maar er is méér dan 'x maal per week'.
Volgens mij zeg je al zoiets in je beginpost, dat je één keer per week vaker traint zodat je in plaats van om de 7, je spieren om de 5dagen traint. Dit is een goed initiatief!
Ik heb eens een 4daagse split gemaakt, bij 3x per week trainen. Dit betekent dat je ongeveer 1x per 10dagen traint. Dit werkte voor mij goed, maar ik groei dan ook overal op :P.

Je snapt mn strekking, toch?

ps. 'On' herstel je sneller, geen slecht idee om nét een tandje bij te schakelen voor je training. Succes!!

• Topic Starter Topic Starter
ik weet niet of jullie het weten maar dit is al een zeer oude topic die weer door iemand is gekicked...

zal effe kijken of ik wat foto's kan schieten, een maatje heeft een digitale foto toestel.

had een paar leuke foto die ik wou posten toen ik dit topic begon. die stonden op mijn telefoon en aangezien ik niks van computers snap kreeg ik ze niet overgezet.

zal nu mijn best doen!!

• Topic Starter Topic Starter
D. zei:
Wij mensen hebben toevallig een week ingedeeld in 7dagen. Je kunt inderdaad 1 of 2 keer per week iets trainen. Dit is dan om de 7 resp. 3,5 dag, oftewel om de 168 resp. 84uur.
Maar wie zegt dat 1 van deze het beste is? Misschien is het voor jou wel om de 4,5dag of om de 103,5 uur. Je weet het niet, maar er is méér dan 'x maal per week'.
Volgens mij zeg je al zoiets in je beginpost, dat je één keer per week vaker traint zodat je in plaats van om de 7, je spieren om de 5dagen traint. Dit is een goed initiatief!
Ik heb eens een 4daagse split gemaakt, bij 3x per week trainen. Dit betekent dat je ongeveer 1x per 10dagen traint. Dit werkte voor mij goed, maar ik groei dan ook overal op :P.

Je snapt mn strekking, toch?

ps. 'On' herstel je sneller, geen slecht idee om nét een tandje bij te schakelen voor je training. Succes!!
train nu doortellend: 4 dagen wel, 1 dag rust.

hierdoor kan ik mijn lichaam 5 x in de maand trainen ipv 4 x

werkt tot nu toe goed

seeker zei:
ik weet niet of jullie het weten maar dit is al een zeer oude topic die weer door iemand is gekicked...

zal effe kijken of ik wat foto's kan schieten, een maatje heeft een digitale foto toestel.

had een paar leuke foto die ik wou posten toen ik dit topic begon. die stonden op mijn telefoon en aangezien ik niks van computers snap kreeg ik ze niet overgezet.

zal nu mijn best doen!!

juli 2005, valt nog mee ;)

wou gewoon is die transformatie op igf zien, tx

seeker still seeking sick pics?

Terug
Naar boven