MuscleMeat

2 x

sjeng

Novice
Waardering
0
bij 2 x per week trainen wat is dan het beste trainingschema,
momenteel doe ik alle spiergroepen per keer.
ik ben nu 2 jaar bezig maar het schiet niet echt op,brengt het wat als ik D-bol zou gaan gebruiken.

Hoe lang train je al? Als het langer is dan 3 maanden mag je denk ik wel overgaan op een split waarbij je elke training maar een paar spieren traint.

En elke spier ongeveer om de 7-8 dagen 1 x.
Je reps wat verlagen en de intensiteit hoger.

En D-bol als je nog maar met je schema bezig bent? Dacht het niet!

Ik zou niet gelijk aan de AS beginnen als je training en voeding van geen kant deugd. Want als je na 2 jaar trainen niets bent op geschoten dan doe je toch iets verkeerd.

En als je niet weet wat dianabol doet zou ik er helemaal niet aan beginnen.
Maak er eerst eens wat studie van anabole steroiden, hoe deze werken en wat het met je lichaam doet enz..

Ik zou ook eens wat vaker trainen en niet alle spiergroepen in 1 keer. Op die manier kun je nooit een spiergroep intensief trainen.
3 of 4 keer is beter omdat je dan meer tijd hebt om een bepaalde spier goed aan te pakken.
Als je een paar spiergroepen goed aangepakt hebt, dan heb echt geen puf meer om de volgende te doen en ook niet langer dan 1 a 1,5 uur trainen.

Als beginner zou ik alleen de basis oefeningen doen en niet al die exotische oefeningen die je in fitness bladen tegenkomt die bedoelt zijn voor gevorderde bodybuilders.

Daarna letten op je voeding, is erg belangrijk.
Als je even de zoekfunctie gebruikt of de sticky's doorleest, kun je daar genoeg informatie vandaan halen.

• Topic Starter Topic Starter
Nou je ziet natuurlijk wel dat ik train,maar al die jongens om me heen die gaan als een speer.
Wat betreft split training lukt dat niet bij mij vanwege tijd gebrek,daarbij wou ik dan eigenlijk weten wat nou het beste is om het meeste eruit te halen met 2 x trainen, ps d-bol wou ik gebruiken voor extra boost

MM ik heb zo een vermoedde dat dit iemand is die we kennen onder een andere naam!

Niemand die geen tijd wil vrij maken voor zijn sport is dom genoeg om gezondheids risico's te nemen.
Absolute afrader om hier op te reageren!

als je tijd hebt om hier te posten zou je die tijd al beter in je training kunnen stoppen als je zo'n vragen stelt!!!!

gozer.. zowiezo niet kuren als je maar 2 dagen per week traint. Eerst je voeding en training op orde krijgen, en het allerbelangrijkste: zorg dat je een goede basis hebt (en dat kan niet zonder goede voeding en training!)

D-Bol zijn geen smarties vriend! Ga eerst een goed eten en trainen en kijk dan verder.

mijn training was ok maar mijn voeding niet. ik at 3 keer per dag goed. ik zag ook geen progressie de laatste 2 jaar. neem nu elke dag om het anderhalfuur een weightgainer tussen mijn maaltijden en s'avonds voor het slapengaan een proteinedrank. ondertussen is er vooruitgang. dus, voeding is belangrijker dan ik dacht. ik heb vroeger ooit een kuurtje gevolgd zonder op mijn voeding te letten. het heeft dan ook niets opgebracht. ja 2kg, die er na 2 weken terug af waren.

Weer iemand die de sticky met koeienletters heef gemist :sad:

nee, niet gemist. ik ken deze site nog maar een paar weken. 't is hier dat ik de nodige info gevonden heb.

ah ok. gesnapt.
en ook altijd diezelfde vragen over d-boll. dat komt ook altijd terug.

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by admin

Nee de threadstarter ;)

Wat lig je nou te zeiveren,aan het antwoord van dirk heb je nog eens wat.

Ben gewoon op zoek naar goeie info, en er zijn ook mensen die echt niet veel tijd hebben,en die ook nog eens een avondje bij z'n kinderen wil zijn of denk je dat trainen van 21.00 tot 22.00 uur genoeg is .

p.s. denk je dat ik de enige ben die wat sneller wil groeien.

Je kan doen wat je wil op het laatst, maar wil je effectief AS gebruiken moet je toch echt meer verdiepen erin en niet zomaar gebruiken omdat anderen harder gaan. Die zullen dan wel betere schema's en voedingspatroon hebben. Denk niet dat je zo wat overhoudt aan AS op een gare lever na.
Trouwens. Waarom niet 4x per week trainen. Zal toch wel lukken om 4x anderhalf uur te vinden ergens? Met een uurtje kan je klaar zijn.

Terug
Naar boven