AndroidHealthClinic

20 uur per dag werken kan volgens Rita, voorstel voor vlaktaks

Of je moet gewoon zoals bill gates zijn, dan verdien je wel 24 uur per dag, en je hoeft er niks voor te doen !

Als je vindt dat 8u per dag werken te veel is ben je heel luie fl**ker.

fl**ker niet.....maar wel liever lui als moe idd.
Maar ik heb me uren wel gedraaid hoor incl overwerk soms wel 10a12 pd....maak je daar maar niet druk om.Maar goed dat wil nog niet zeggen dat ik dat normaal vondt ,8 uur is al lang zat en idd meer dan genoeg alleen maar werken werken werken wat heb je daar nou aan.Zo ik dus ook vanaf mijn 16e heb ik dat dagelijks gedaan leuk geweest ga ik echt nooit meer doen dan maar wat poen minder boeit me geen ****.

Is vrije tijd nodig? kost alleen maar geld.
Gewoon werken, en mocht je wat leuks te doen hebben reserveer je een keer tijd.
verder vind ik het gewoon ook leuk om te werken. Heb voornamelijk de meeste collega’s wel als vrienden.

De standaard dingen moeten wel gebeuren. En hangt natuurlijk ook van je beroep af, en of je pauzes heb maar 12u vind ik te doen. werk in de horeca en 40u doordeweeks.. geen problemen mee dan nog is dr tijd over om de rest te doen.

Is vrije tijd nodig? kost alleen maar geld.
Gewoon werken, en mocht je wat leuks te doen hebben reserveer je een keer tijd.
verder vind ik het gewoon ook leuk om te werken. Heb voornamelijk de meeste collega’s wel als vrienden.

De standaard dingen moeten wel gebeuren. En hangt natuurlijk ook van je beroep af, en of je pauzes heb maar 12u vind ik te doen. werk in de horeca en 40u doordeweeks.. geen problemen mee dan nog is dr tijd over om de rest te doen.

:roflol:

ik werk liever niet en zit veel liever heel de dag met mijn luie reet op het strand maar ja...

Het ligt er natuurlijk ook aan wat je doet. Als je 20 uur sancaarbeid uitvoert ga je dood. Als je 20 uur achter je computertje zit zul je het wel overleven.

Ik werk me liever 2 dagen suf dat ik lekker 5 dagen vrij ben dan wat ik nu doe, werken is zonde van je tijd en voor die 2 dagen maakt het ook niet uit.

Ik ben normaal gesproken niet echt dol op Rita, maar EricR zit nu duidelijk paar dingen te verdraaien.

Het bericht gaat alleen over vlaktaks, niet over de 20uur.Iedereen doet alsof Rita wilt dat iedereen 20uur per dag gaat werken, wanneer moet je dan slapen?70-80uur per week is het maximale wat een mens voor een langere tijd kan volhouden.
Het ging erover dat ze iemand kende die ooit een keer 20uur had gewerkt op een dag.

ot:voordat je vlaktaks kan invoeren moet je natuurlijk eerst de uiterkingen flink verlagen.Dan bedoel ik niet met schamele 5%, maar in de richting van 50%;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben normaal gesproken niet echt dol op Rita, maar EricR zit nu duidelijk paar dingen te verdraaien.

Het bericht gaat alleen over vlaktaks, niet over de 20uur.Iedereen doet alsof Rita wilt dat iedereen 20uur per dag gaat werken, wanneer moet je dan slapen?70-80uur per week is het maximale wat een mens voor een langere tijd kan volhouden.
Het ging erover dat ze iemand kende die ooit een keer 20uur had gewerkt op een dag.

ot:voordat je vlaktaks kan invoeren moet je natuurlijk eerst de uiterkingen flink verlagen.Dan bedoel ik niet met schamele 5%, maar in de richting van 50%;)

Ik zeg niet dat Rita zegt dat je 20 uren moet gaan werken. Ik zeg dat Rita mensen kent die 20 uur werken.

Natuurlijk, 20 uur per dag werken. Nu zijn er best personen zijn die rond de 16 uur per dag uitkomen maar 20 uur per dag is wel heel erg extreem. Maar goed Rita kent die ondernemers dus.

Zelfs de kop verdraait niks, dat doe jij door te zeggen dat ik de boel verdraai. Niks mis met een pakkende kop overigens.

Ze verdien wel de kogel, maar dood hoeven ze niet. Jaja...terugkrabbelen heet dat. Hou dat sorrt uitspraken voor je of ga op een extremistische site zitten ofzo. Geen enkele politicus verdient de kogel, of je het nu met ze eens bent of niet.

Misschien is de schutter scheel en mist hij doel ;)

Ik zeg niet dat Rita zegt dat je 20 uren moet gaan werken. Ik zeg dat Rita mensen kent die 20 uur werken.

Zelfs de kop verdraait niks, dat doe jij door te zeggen dat ik de boel verdraai. Niks mis met een pakkende kop overigens.

:roflol:pakkende kop ja;)

Half haar electoraat bestaat alweer uit de oude LPF garde.

Gezellig, Rita die thee drinkt met de pink omhoog en omringd wordt door Groennink, Moscowitz, Heinsbroek, van Helwegen en dat elite tuig dat van 20 miljoen graag 30 maakt.

niet haten marky

Half haar electoraat bestaat alweer uit de oude LPF garde.

Gezellig, Rita die thee drinkt met de pink omhoog en omringd wordt door Groennink, Moscowitz, Heinsbroek, van Helwegen en dat elite tuig dat van 20 miljoen graag 30 maakt.

Groenink schat ik toch wel hoger in;)

Terug
Naar boven