MuscleMeat

2012 IFBB Arnold Classic topic

grappig dat een lelijke dwerg als branch wint. ****ed up shit

• Topic Starter Topic Starter
Dennis was echt pissed, terecht ook

Train je dan een heel jaar hard voor, en dan verlies je het van Branch omdat ie 'zo'n mooi verhaal' heeft pff

• Topic Starter Topic Starter
Komen ze weer met die mooie verhalen over branch

wat krijgen we nog nu

Ik zeg dit niet vaak maar ze hebben de plank finaal misgeslagen evan of dennis had moeten winnen branch oogt in mijn ogen veel kleiner en minder in shape als hun.

Vette bs, Branch "the texas trainwreck" warren haalt de zege binnen met een kapotte en waterige rug en onsymetrische benen.

Hij had daarvoor al problemen met zen structuur(armen) maar dit is er teveel aan, Centopani had met gemak moetten winnen, beste conditie en minste zwaktepunten.

Wat een grap indd :D:D:D:D

Evan en wolf hebben zo'n enorme vooruitgang geboekt en stonden en super bij
Branch had het gewoon niet.. klaar.. is ook totaal niet erg na de blessure de kleine afgelopen weken.

Vind het geen respect ten opzichte van de andere mannen.

Ik zou hebben gezegd
evan/ wolf
ben
dex
branch

Waarom loopt iedereen nou steeds te haten. Branch is het compleets, is het droogst met de dorian yates achtige huid, meeste massa ook. Kijk het verschil in de benen, echt enorm tussen dennis en wolf, daar kun je niet omheen.

Voor de rest valt de zwakheden wel mee van Branch, maar de zwakheden van Dennis zijn te groot, "kleine" benen, vooral die calves en te hoge lats. Genetics is a b*ch. Voor de rest heeft hij een aantal supersterke punten, maar hij is niet compleet genoeg.

Dennis ziet er wel het meest pleasing uit maar dit is geen 100% beauty contest.

http://www.musculardevelopment.com/...rnold-classic-2012-runner-up-dennis-wolf.html

Interview met wolf... Die is terecht niet blij.. klote jury

---------- Post toegevoegd Sun 4 Mar 2012 om 09:22 ----------

Waarom loopt iedereen nou steeds te haten. Branch is het compleets, is het droogst met de dorian yates achtige huid, meeste massa ook. Kijk het verschil in de benen, echt enorm tussen dennis en wolf, daar kun je niet omheen.

Voor de rest valt de zwakheden wel mee van Branch, maar de zwakheden van Dennis zijn te groot, "kleine" benen, vooral die calves en te hoge lats. Genetics is a b*ch. Voor de rest heeft hij een aantal supersterke punten, maar hij is niet compleet genoeg.

Persoonlijk ben ik het oneens.. vorige jaar had hij echt top de X factor;)
Dit keer niet. Andere hadden dat wel.

Droogheid is toch wel belangrijk, kun je veel punten op scoren, Dennis was niet droog vergeleken met de andere 2, zijn quads hadden wel diep cuts maar daar bleef het bij, zijkant en achterkant been haast geen seperatie en niet droog zoals de andere 2.

En op massa verloor iedereen van Branch, dusja.

Weet niet wat er zo verkeerd is aan de uitslag. Beetje het levrone, shawn ray, flex vs yates verhaal in de 90s.

Droogheid is toch wel belangrijk, kun je veel punten op scoren, Dennis was niet droog vergeleken met de andere 2, zijn quads hadden wel diep cuts maar daar bleef het bij, zijkant en achterkant been haast geen seperatie en niet droog zoals de andere 2.

En op massa verloor iedereen van Branch, dusja.

Weet niet wat er zo verkeerd is aan de uitslag. Beetje het levrone, shawn ray, flex vs yates verhaal in de 90s.

:):)

Dat ben ik zeker niet met jou eens. Bestudeer de foto's maar eens!
Ik heb ook de live stream gekeken gister.
Vind Evan de meest complete, beste proporties en fantastische conditie.
Branch was ook erg shredded maar miste massa op armen en heeft gewoon een lelijke midsectie. Wolf heeft zeker geen kleine benen zoals jij zegt. Komt omdat hij lang is, oogt het zo. Hij hield wel wat vocht vast in z'n benen.

K had graag wolf of evan zien winnen, ja branch was droger maar het totale plaatje vond ik gewoon mooier bij de andere 2. Zie bijv die fdb's

ifbb laat weer zn gezicht zien hehehe,
dat ze die branch lieten winnen zeg..

Exact, het wordt echt steeds minder leuk zo om die wedstrijden te volgen, je kunt van tevoren al zeggen wie de jury laat winnen of diegene moet echt out of shape zijn. Die rug van Branch is vanuit bodybuildingperspectief gezien gewoon om te janken, zijn schouders zijn maar de helft zo rond als die van Wolf en Evan, zijn midsectie is zo breed als iets man man wat een lelijke bodybuilder....

Dit vind ik echt k*t!

Exact, het wordt echt steeds minder leuk zo om die wedstrijden te volgen, je kunt van tevoren al zeggen wie de jury laat winnen of diegene moet echt out of shape zijn. Die rug van Branch is vanuit bodybuildingperspectief gezien gewoon om te janken, zijn schouders zijn maar de helft zo rond als die van Wolf en Evan, zijn midsectie is zo breed als iets man man wat een lelijke bodybuilder....

als t maar een amerikaan is die wint, en t liefst eentje uit texas :roflol:

Terug
Naar boven