XXL Nutrition

2012 IFBB Arnold Classic topic

Als hij zijn kuiten groot kon krijgen was dit al lang gebeurd. Wolf gaat altijd kleine kuiten hebben.

Jep, wolf heeft echt debiel hoge aanhechtingen bij z'n kuiten, die zal hij nooit in verhouding met z'n bovenbenen kunnen brengen. Vind het jammer dat branch heeft gewonnen omdat ik het wolf meer gunde gezien z'n improvements, alhoewel ik de uitslag niet geheel onterecht vind. Hamstrings waren echt een stuk minder gedetailleerd bij Wolf.

Nu vergeet je het ergste zijn armen haha:eek:

heb het hele weekend alles gezien is toch wel politiek branch word 1e omdat hij nooit de olympia wint evan draait nog te kort mee zijn tijd komt
nog vond dennis wolf er gewoon goed uitzien en alleen al op zijn prestaties en vooruitgang van de laatste paar jaar heeft hij het verdiend om hier te winnen dat is mijn mening ..
ben een groot fan van dexter is de meest symetrische bb-er die er is word tijd dat hij een andere coach neemt en een keer gort droog komt zit zoveel kwaliteit onder dat hij van ieder kan winnen

hardcore opa

Waarom heeft iedereen het toch over wolf... de winnaar is toch overduidelijk evan centopani beste verhoudingen

ongelofelijk dat Branch Warren deze Arnold Classic heeft gewonnen! Voor bodybuilding marketing enz.. is klaarblijkelijk Branch een beter keus.

helaas voor Dennis Wolf, was toch duidelijk de terechte winnaar.

Tis de laatste keer dat ik op gebleven ben voor de AC.
Die Lonny Teper, en die andere commentaren met dat achterlijke geschreeuw de hele tyd, dat die gasten de afgelopen jaren nooit is tot de orde geroepen worden zeg. Plus dat ze heel het weekend Branch de hemel in hebben geprezen alleen omdat het reuze meeviel met zijn rechter quad en dat ie toch op het podium staat. Dus die ging zowiezo winnen al kwam hij met krukken het podium op.

Vind de AC steeds minder worden, bijv. de strongmen tussendoor duurt nog 3x langer dan de hele posedown bijelkaar..

Waarom deed Hidetada Yamagishi eigelijk niet mee?

Wat een gehaat op Branch, Wolf stond nooit droog genoeg/te kleine wheels om van Branch te winnen. Evan stond er top bij, maar Branch heeft dan toch 'betere' massa (aka muscle maturity).

+ de jury geeft altijd makkelijker weg aan de kampioen van vorig jaar als de verschillen klein zijn.

• Topic Starter Topic Starter
tis de laatste keer dat ik op gebleven ben voor de ac.
Die lonny teper, en die andere commentaren met dat achterlijke geschreeuw de hele tyd, dat die gasten de afgelopen jaren nooit is tot de orde geroepen worden zeg. Plus dat ze heel het weekend branch de hemel in hebben geprezen alleen omdat het reuze meeviel met zijn rechter quad en dat ie toch op het podium staat. Dus die ging zowiezo winnen al kwam hij met krukken het podium op.

Vind de ac steeds minder worden, bijv. De strongmen tussendoor duurt nog 3x langer dan de hele posedown bijelkaar..

+1

Evan gaat er overduidelijk nog wel komen maar kon dit natuurlijk niet al winnen. Ben verder op zich wel een Branch fan maar ik had liever Wolf zien winnen.

• Topic Starter Topic Starter
It was neck and neck between Branch Warren and Dennis Wolf, but in the end, Branch Warren was given the title for the second time in a row of Mr Arnold Classic. Several of us in the audience disagree with the decision and would have preferred to have seen Dennis Wolf not only be awarded the "Most Muscular" Award, but the win as well.

Listen to Dennis James as he runs Phil Heath and Chad Nicholls through the lineup and listen to their expert opinion and then you make a decision based off of that.

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sun 4 Mar 2012 om 17:44 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Echt een sponsor wedstrijd de laatste tijd
1 muscle tech
2 bsn
3 universal

zo zou het moeten zijn geweest, mijn mening
1. Dennis Wolf
2. Evan Centopani
3. Ben Pakulski

Grootste verrassing is toch Pakman die Dexter verslaat...

Deze pose blijft idioot...:cool::D

_PB13097wtmk.jpg

Heel sick inderdaad :thumbup:

Goeie kleur bij Pakulski & sicke pose!

dem delts

Pak en centopani moesten wel in de top 5, maar toen dacht men ineens shit, we hebben Dexter ook nog en onze Texaanse held die uit een blessure zo terug komt.

1: Dennis Wolf
2: Warren
3: Dexter
4: Evan
5: Pak
6: Beyeke

Dat leek me een eerlijke uitslag, Wolf overruled iedere deelnemer, ook al zit hij met zijn kuiten, hij is ook lang en monster goed.
Warren heeft een rommelige verhouding en te veel massa.
Dexter is altijd goed voor een top3.

Dan de nieuwkomers, daar was Evan de beste van, als Faoud op was komen dagen had Beyeke geen 6e plaats behaald.

Terug
Naar boven