- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom loopt iedereen nou steeds te haten. Branch is het compleets, is het droogst met de dorian yates achtige huid, meeste massa ook. Kijk het verschil in de benen, echt enorm tussen dennis en wolf, daar kun je niet omheen.
Voor de rest valt de zwakheden wel mee van Branch, maar de zwakheden van Dennis zijn te groot, "kleine" benen, vooral die calves en te hoge lats. Genetics is a b*ch. Voor de rest heeft hij een aantal supersterke punten, maar hij is niet compleet genoeg.
Dennis ziet er wel het meest pleasing uit maar dit is geen 100% beauty contest.

K had graag wolf of evan zien winnen, ja branch was droger maar het totale plaatje vond ik gewoon mooier bij de andere 2. Zie bijv die fdb's
Dat ben ik zeker niet met jou eens. Bestudeer de foto's maar eens!
Ik heb ook de live stream gekeken gister.
Vind Evan de meest complete, beste proporties en fantastische conditie.
Branch was ook erg shredded maar miste massa op armen en heeft gewoon een lelijke midsectie. Wolf heeft zeker geen kleine benen zoals jij zegt. Komt omdat hij lang is, oogt het zo. Hij hield wel wat vocht vast in z'n benen.
Tbh heeft branch wel de beste conditie maar heeft echt niet de meeste mass. Omdat hij 1.15 is lijkt alles wat groter. En zijn rug en armen zijn zowat de lelijkste in bb hystorie

Dit was voor mij de minst interessante AC tot nu toe. Jammer dat Phil Heath of Kai Green niet meededen. Dan zou de uitslag er heel anders uit zien.
Dennis, Branch en Evan hebben allemaal hun zwakheden. Ik vind ze alle 3 niet super. Ze hebben natuurlijk ook allemaal hun sterke punten.
Het is jammer van Dexter en een inshape Dexter zou makkelijk moeten kunnen winnen van deze 3. Ookal zou hij ripped as **** zijn, zou hij waarschijnlijk nog niet winnen om verschillende redenen.
http://www.musculardevelopment.com/...rnold-classic-2012-runner-up-dennis-wolf.html
Interview met wolf... Die is terecht niet blij.. klote jury
Exact, het wordt echt steeds minder leuk zo om die wedstrijden te volgen, je kunt van tevoren al zeggen wie de jury laat winnen of diegene moet echt out of shape zijn. Die rug van Branch is vanuit bodybuildingperspectief gezien gewoon om te janken, zijn schouders zijn maar de helft zo rond als die van Wolf en Evan, zijn midsectie is zo breed als iets man man wat een lelijke bodybuilder....

Wolf is een veel mooiere BB-er dan Branch. Maar het mag duidelijk zijn dat hij niet hard genoeg was. Daarnaast moeten zijn kuiten echt wat groter worden. Als hij 100% komt is hij 1 van de mooiste bb-ers van de line-up, zeker met zijn middel![]()