Fitness Seller

2012 IFBB Arnold Classic topic

Ik vond de top 3 sowieso wel dicht bij elkaar liggen.

Dennis just got robbed, ik vond wel dat hij hem had moeten krijgen, ik had het hem zeker gegund.

Waarom loopt iedereen nou steeds te haten. Branch is het compleets, is het droogst met de dorian yates achtige huid, meeste massa ook. Kijk het verschil in de benen, echt enorm tussen dennis en wolf, daar kun je niet omheen.

Voor de rest valt de zwakheden wel mee van Branch, maar de zwakheden van Dennis zijn te groot, "kleine" benen, vooral die calves en te hoge lats. Genetics is a b*ch. Voor de rest heeft hij een aantal supersterke punten, maar hij is niet compleet genoeg.

Dennis ziet er wel het meest pleasing uit maar dit is geen 100% beauty contest.

Ik vind het ook wel meevallen, Branch stond er imo goed bij, zijn benen waren iig beter als die van Dennis en hij was droger. Evan stond er ook goed bij maar om te zeggen dat hij nou dik zou moeten winnen.. Was close en dan gaat de jury toch eerder voor een Branc figuur.

EDIT:

Heb even die video gezien waar branch, even en dennis naast elkaar on stage staan en vind dat Branch terecht heeft gewonnen. Alleen jammer van die kleine biceps.

Laatst bewerkt:
Het volgende is wat ik denk en vind. :)

K had graag wolf of evan zien winnen, ja branch was droger maar het totale plaatje vond ik gewoon mooier bij de andere 2. Zie bijv die fdb's

fdb van branch beste van de 3 imo, beste pecs. Evan heeft mini borsten, en die van Dennis ook minder. Zie je terug in elke front pose heel duidelijk, front lat spread, fdb en side chest.

_PB21213wtmk_QVJVGLFBUV.jpg

Probleem van Evans is echt kleine borst en geen arm seperatie. Probleem van Wolf is dat hij toch echt te "soft" is.

Dat ben ik zeker niet met jou eens. Bestudeer de foto's maar eens!
Ik heb ook de live stream gekeken gister.
Vind Evan de meest complete, beste proporties en fantastische conditie.
Branch was ook erg shredded maar miste massa op armen en heeft gewoon een lelijke midsectie. Wolf heeft zeker geen kleine benen zoals jij zegt. Komt omdat hij lang is, oogt het zo. Hij hield wel wat vocht vast in z'n benen.

Dennis heeft wel kleinste benen veruit. Hij is het langst maar toch zijn branch bovenbenen vergelijkbaar qua massa en betere kuiten.

Conditionering is branch zeker wel het best, kijk maar naar die dwarsgestreept glute spierweefsel, dat zegt al genoeg. Andere 2 hebben dat veel minder of niet.

_PB21167wtmk_GXOWUPZWYO.jpg

_PB21157wtmk_ORKWLZRNJM.jpg

_PB21172wtmk_PSVFKQWDGW.jpg

Op elke shot zie je de ziekelijke droogheid en massa van Branch. Dit is echt een grote plus.

Dennis ziet er het beste uit imo, maar volgens het scoresysteem dan win Branch. Dusja, terechte gewonnen door Branch imo.

Moet je de foto's van het water in zn onderrug wel weglaten inderdaad.

Daarom zei ik ook het totaalplaatje haha, Dennis en Evan zien er gewoon beter uit als geheel naar mijn mening. Plus die zieke lats van Dennis vind ik gewoon vet. Branch oogt op deze pics inderdaad een beetje als een dwerg...

Dacht dat we wel eens konden zijn dat Branch iedereen wegblaast vanaf de achterkant. :) Daarom heb ik ze weggelaten. Rug iets minder dan Dennis (minder seperatie maar wel meer massa) maar benen echt een significant verschil. Evans heeft meer tijd nodig, hij heeft geen traps bij de latspread.

_PB21466wtmk_MREVKLVUJC.jpg

_PB21409wtmk_RSHYNZUAJG.jpg

Heb heel de show live gezien, vreselijk traag, blijf ik echt niet meer voor wakker :p.

Vond Branch, Wolf en Evan (mijn favoriet) beetje gelijk zitten, moeilijk om te judgen.

Tbh heeft branch wel de beste conditie maar heeft echt niet de meeste mass. Omdat hij 1.15 is lijkt alles wat groter. En zijn rug en armen zijn zowat de lelijkste in bb hystorie

en gewoon terecht gewonnen:D

Wat is dat gat in Wolf ze rechter lat?(voor ons links)

Dit was voor mij de minst interessante AC tot nu toe. Jammer dat Phil Heath of Kai Green niet meededen. Dan zou de uitslag er heel anders uit zien.

Dennis, Branch en Evan hebben allemaal hun zwakheden. Ik vind ze alle 3 niet super. Ze hebben natuurlijk ook allemaal hun sterke punten.

Het is jammer van Dexter en een inshape Dexter zou makkelijk moeten kunnen winnen van deze 3. Ookal zou hij ripped as **** zijn, zou hij waarschijnlijk nog niet winnen om verschillende redenen.

Tbh heeft branch wel de beste conditie maar heeft echt niet de meeste mass. Omdat hij 1.15 is lijkt alles wat groter. En zijn rug en armen zijn zowat de lelijkste in bb hystorie

Meeste relatieve mass he, anders zouden de kleintjes nooit winnen van grotere zoals the x-man freeman of dennis wolf. :p

Dit was voor mij de minst interessante AC tot nu toe. Jammer dat Phil Heath of Kai Green niet meededen. Dan zou de uitslag er heel anders uit zien.

Dennis, Branch en Evan hebben allemaal hun zwakheden. Ik vind ze alle 3 niet super. Ze hebben natuurlijk ook allemaal hun sterke punten.

Het is jammer van Dexter en een inshape Dexter zou makkelijk moeten kunnen winnen van deze 3. Ookal zou hij ripped as **** zijn, zou hij waarschijnlijk nog niet winnen om verschillende redenen.

Volgens Shawn en Levrone (wrap-up interview na afloop), zou een inshape Dexter iedereen wegblazen, maar hij heeft al jaren niet maar die 2008 ripheid gehad. Wel jammer, want hij heeft echt diepe cuts over heel zijn lichaam.

Wolf liet het liggen op de benen.

Exact, het wordt echt steeds minder leuk zo om die wedstrijden te volgen, je kunt van tevoren al zeggen wie de jury laat winnen of diegene moet echt out of shape zijn. Die rug van Branch is vanuit bodybuildingperspectief gezien gewoon om te janken, zijn schouders zijn maar de helft zo rond als die van Wolf en Evan, zijn midsectie is zo breed als iets man man wat een lelijke bodybuilder....

Nu vergeet je het ergste zijn armen haha:eek:

ik vind het ook een bs uitslag, ik ben een hele grote branch fan maar hij had hier niet verdien om te winnen

Grootste verrassing is toch Pakman die Dexter verslaat...

Deze pose blijft idioot...:cool::D

_PB13097wtmk.jpg

Wolf is een veel mooiere BB-er dan Branch. Maar het mag duidelijk zijn dat hij niet hard genoeg was. Daarnaast moeten zijn kuiten echt wat groter worden. Als hij 100% komt is hij 1 van de mooiste bb-ers van de line-up, zeker met zijn middel:eek:

Terug
Naar boven