XXL Nutrition

2012 IFBB Arnold Classic topic

Bezoekers in dit topic

Hij moet misschien wat aan zijn kapsel en oorbellen doen.
 
Zijn kuiten zijn minder geworden en bovenbenen naar mn mening ook
 
stukje over waarom fouad opeens weg was (weet niet of dit al voorbij gekomen is hier):

If you watched the Arnold Classic webcast finals last night, you'll remember head judge Jim Rockell calling out Fouad Abiad, but Fouad was no where to be found. Here is what happen according to Fouad........
I just wanted to take a minuted to update and apologize to all my fans. Tonight at my second Arnold Classic I made a MAJOR mental error that has cost me whatever placing I deserved. I believe I was somewhere in the 7, 8, 9 spot but regardless it doesn't matter.

I kept myself tight and came back at night with the best package I could bring. I did my routine that I had put together and it was my impression that only the top six would be called back for comparisons. Knowing I was not in the top six I thought after my routine my night was done so I got dressed and left, only to find out after I was already gone that they were calling me out.

I have never walked away from a placing good or bad. I have never disrespected the IFBB, myself or any of my sponsors. I appreciate all the care about me being sick but everything is fine, it was really just a matter of me personally making a mental error which I wish dearly that I could take back.

The last thing on earth I want is for any of the people supporting me to think I gave up on them. I would hate more than anything to disappoint or have my fans not believe in me.

This will NEVER happen again and I have apologized already to IFBB Officials, Weider and Scitec for my error, and finally I want to apologize to every last person who has supported me and my career. I will be back bigger and better than ever, I'm down but not out!

Sacrifice,
Fouad 'Hoss' Abiad
 
mijn kuiten zijn ook neit super, maar als dennis pro kan worden, kan ik het dus ook :trollface:
 
grappig dat je steeds naar het superdude argument grijpt, maar je weet niet eens wat het is. Dennis heeft de grootste quads van de hele contest, zeker nu branch de helft kwijt is aan 1 been.

kuiten zijn natuurlijk opvallend, maar daar is meer dan "niet trainen van" aanwezig want in 2007 had dennis kuiten. Ik denk iets van neurologische atrofie door denervering.

Waarom is het zo moeilijk te accepteren dat Dennis de slechtste benen heeft? Ja zijn quads hebben brute seperatie maar in verhouding zijn ze het kleinst, en laten we niet beginnen over zijn hams en kuiten, die zijn in absolute zin al het kleinst, en dat is echt dramatisch gezien zijn lengte.

Dennis heeft altijd de k*tste benen gehad, waarom jij dit moeilijk vinden accepteren? Ik niet begrijp.

Als de helft van je lichaam k*t is dan ben je in dikke nadeel, zijn uberupperbody maakt een hoop goed, maar blijkbaar was het niet genoeg.

Hoe close het was weten we niet, maar als hij wat droger was dan zou hij wel gewonnen hebben denkik.
 
12asc_Arnie1_rot.jpg

http://www.musculardevelopment.com/...ger-seminar-part-one-arnolds-early-years.html
 
Hij moet misschien wat aan zijn kapsel en oorbellen doen.

No offense maar Branch vind ik echt een asociaal k*t kop hebben die geen enkel sympathie toont. Net zo'n overroided kop heeft.

Volgens mij kun jij je beter bij een of ander mode/gay forum aanmelden. Denk ook niet dat het iemand iets interesseerd hoe zn kop, haar of oorbellen eruit zien, en zeker de jury van de AC niet.
 
topgast die dennis, altijd positief
 
Volgens mij kun jij je beter bij een of ander mode/gay forum aanmelden. Denk ook niet dat het iemand iets interesseerd hoe zn kop, haar of oorbellen eruit zien, en zeker de jury van de AC niet.

+1 :roflol:

had niet eens door dat het dezelfde gozer was die het zei. Wat een gaylord.
 
Branch was echt wel de terechte winnaar! Dennis Wolf kwam close.. Maar puur alleen op zijn benen was het gwoon een 2e plaats waard..
Branch benen stonden er echt subliem bij!! En dit na een blessure.. knappe prestatie,, had het Dennis graag gegund, maar in dit geval mee eens van jury om Branch 1e plek te geven...
 
Branch was echt wel de terechte winnaar! Dennis Wolf kwam close.. Maar puur alleen op zijn benen was het gwoon een 2e plaats waard..
Branch benen stonden er echt subliem bij!! En dit na een blessure.. knappe prestatie,, had het Dennis graag gegund, maar in dit geval mee eens van jury om Branch 1e plek te geven...

hahaha
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 16:28 ----------

en dan nog de rug, kom op man warren was hooguit derde ofso
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vinden jullie ook dat Centopani lat breedte mist bij de FDB?
 
Ik hoop dat Dexter nog mee zal doen aan de "o en veel titels bij se masters weg gaat halen.

Dexter zijn zeker 2 big O's door zijn nes geboord
 
Vind Dexter ook 1 van de mooiste mid secties hebben
 
Ik hoop dat Dexter nog mee zal doen aan de "o en veel titels bij se masters weg gaat halen.

Dexter zijn zeker 2 big O's door zijn nes geboord

+100 wat ik al eerder zei is de meest complete en symmetrische bb-er
van allemaal als hij nu dat laatste vocht eruit krijgt op de olympia word hij
volgens mij echt een serieuze bedreiging voor de top
 
Rug van Dennis echt master hoor :O
 
[/COLOR]en dan nog de rug, kom op man warren was hooguit derde ofso
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn, zo onterecht als je dit dan weer ziet, die vochtige rug van Branch bah
Evan's back poses waren epic, maar Wolf wint het hier duidelijk, 3dimensionaal en wijdte
Evan heeft alleen geen definitie bij arms met FDB, en daarnaast gewoon geen aanleg voor goede chest, wel jammer echt mooie bb'er
 
Back
Naar boven