AndroidHealthClinic

2012 IFBB Arnold Classic topic

Wolf zijn triceps aanhechting zit ook heel erg ver naar achteren/onderen (bij de back double biceps goed te zien). Hierdoor ziet de triceps er erg plat uit en niet (mooi) rond.

Dan nog de hoge lat en kuit aanhechtingen.. Ik vind hem in ieder geval een top gast.
Als hij zijn hamstrings op goede orde had gehad had hij sowieso moeten winnen, hoewel ik hem objectief gezien nu ook wel als eerste plek had verwacht.

Oordelen ze ook op de mooiheid? As in, lage lat aanhechtingen maken voor een veel mooiere rug (zowel front als back), zou je daarmee hogere punten scoren?

Dexter is altijd goed voor een top3.

Hier ben ik het zeker mee eens, mooie rondingen, perfecte midsectie.
Perfecte verhoudingen en zijn conditionering is altijd zeer goed.

Volgens mij gooien ze hem voortaan altijd een beetje in een donker hoekje omdat hij elk jaar toch weer hetzelfde terug komt. Hij is gewoon perfect in balans zonder de benodigde massa te missen. Ik denk dat ze hem zijn gaan zien als 'meer van hetzelfde'.

2ex23df.jpg

29zscuc.jpg

Most muscular award voor Branch? hmm
branchwolf2012arnold.jpg

_PB21439wtmk_LMZYVJIZLE.jpg

Laatst bewerkt:
Zoals Dorian Yates laatst zei tegen een commentator bij de Mr O. toen gevraagd werd naar zijn top 5 na de prejudging;
"hier mijn top 5 in mijn ogen en de top 5 in de jury hun ogen"
Zijn top 5 zag er bijna compleet anders uit en durfde gewoon midden in de camera te zeggen dat "Jay Cutler op plek 4 thuis hoort op dat moment, maar dat ie waarschijnlijk wel weer zal winnen."
Dat zegt genoeg en zo gaat het al tig jaren zo.
Jammer dat we nu niks van DY horen..

Dat is het zo gaat is toch te zien? Kai stond er ook verschrikkelijk goed bij imo kon phil stoten als nummer 1, voor mij heeft wolf daar gewonnen, benen waren soft maar de MM pose en meerdere had hij te pakken en niet branch

2 grote minpunten bij wolf zijn calves, en geen controle over zijn abdomen (gut).

branch zijn rug is niet op par tegen wolf / evan, en die quad is echt duidelijk te zien.

zelf zou ik ook wolf op 1 gezet hebben, ookal zonder kuiten. hij is nu gewoon te groot, vooral in de front double biceps, begint coleman'esc te worden.

Hier ben ik het zeker mee eens, mooie rondingen, perfecte midsectie.
Perfecte verhoudingen en zijn conditionering is altijd zeer goed.

Volgens mij gooien ze hem voortaan altijd een beetje in een donker hoekje omdat hij elk jaar toch weer hetzelfde terug komt. Hij is gewoon perfect in balans zonder de benodigde massa te missen. Ik denk dat ze hem zijn gaan zien als 'meer van hetzelfde'.

Dexter conditionering is k*t. In 2008 was volgens mij de laatste keer dat zijn glutes straited was. Erg jammer, want je ziet zijn diepe seperatie al met average conditionering.

2 grote minpunten bij wolf zijn calves, en geen controle over zijn abdomen (gut).

branch zijn rug is niet op par tegen wolf / evan, en die quad is echt duidelijk te zien.

zelf zou ik ook wolf op 1 gezet hebben, ookal zonder kuiten. hij is nu gewoon te groot, vooral in de front double biceps, begint coleman'esc te worden.

Leef ik in een andere wereld? Branch heeft nog steeds een betere rug dan Evans, en meer mass dan Dennis op zijn rug. Dennis lats hebben een te hoge aanhechting, voordeel is weer dat hij daardoor zo'n superdunne taille krijgt. Zijn backdoublebicep is gewoon te zwak, weinig massa op rug en calves, maar het ziet er wel heel freaky mooi uit alsof ie vleugels heeft.

fdb coleman'esc... wtf. Minder smoken jij. :eek:

Aan het eind van de dag kun je wel zeggen dat het close was, maar de kritiek op Branch is gewoon butthurt-heid dat mooiboy Dennis niet gewonnen heeft.

Laatst bewerkt:
Pak en centopani moesten wel in de top 5, maar toen dacht men ineens shit, we hebben Dexter ook nog en onze Texaanse held die uit een blessure zo terug komt.

1: Dennis Wolf
2: Warren
3: Dexter
4: Evan
5: Pak
6: Beyeke

Dat leek me een eerlijke uitslag, Wolf overruled iedere deelnemer, ook al zit hij met zijn kuiten, hij is ook lang en monster goed.
Warren heeft een rommelige verhouding en te veel massa.
Dexter is altijd goed voor een top3.

Dan de nieuwkomers, daar was Evan de beste van, als Faoud op was komen dagen had Beyeke geen 6e plaats behaald.

Teveel massa ??? ze schouders zijn de helft van wolf en centopani en ze armen zijn zeker 5-7 cm kleiner

hatchet's post laten het heel duidelijk zien
totaal onterechte uitslag

@ Curtis, ik was aan het typen over zijn benen, en dat hij er telkens op sloeg, liet slaan. dat had ik later verwijdert, dacht dat andere gedeelte ook maar niet dus, het is dus een stukje van een lap tekst, waar ik ook inging op Specialpaint zijn reactie.

Leef ik in een andere wereld? Branch heeft nog steeds een betere rug dan Evans, en meer mass dan Dennis op zijn rug. Dennis lats hebben een te hoge aanhechting, voordeel is weer dat hij daardoor zo'n superdunne taille krijgt. Zijn backdoublebicep is gewoon te zwak, weinig massa op rug en calves, maar het ziet er wel heel freaky mooi uit alsof ie vleugels heeft.

fdb coleman'esc... wtf. Minder smoken jij. :eek:

dan leef je inderdaad in een andere wereld ... zijn BDB is gigantisch, enkel onderrug en kuiten moeten opgevuld worden. maar het weegt niet zwaar genoeg om branch boven wolf te kiezen want branch heeft simpelweg een zwakke rug.

met colemanesc bedoel ik die lats die spontaan als vleugels via de front uit-poppen, en met die wijdte en taille is hij gewoon te freaky.

Was zelf voor Wolf, al moet ik zeggen dat de top 3 naar mijn mening redelijk dicht bij elkaar lag en iedereen wel een punt had waarop hij de overwinning wel of niet verdiende.
Wat ik het meest onterechte vindt is toch wel die best poser award voor Branch. (O ja, en ik ben ook fan van Branch).

dan leef je inderdaad in een andere wereld ... zijn BDB is gigantisch, enkel onderrug en kuiten moeten opgevuld worden. maar het weegt niet zwaar genoeg om branch boven wolf te kiezen want branch heeft simpelweg een zwakke rug.

met colemanesc bedoel ik die lats die spontaan als vleugels via de front uit-poppen, en met die wijdte en taille is hij gewoon te freaky.

Okay. :)

Zijn BDB was altijd grote punt van kritiek geweest, en nu denk je ineens dat zijn bdb uit het niets de best ever is?... Volgens mij verwar je je eigen ideaalbeeld teveel met hoe het puntensysteem werkt.

En ja hij heeft freaky lats bij zijn fdb, maar ik snap niet wat dat met colemanisc te maken heeft. Coleman is huge aan alle kanten, en t*ring geconditioneerd.

Neemt niet weg dat de fdb een van Dennis beste kanten is maar Colemanesc gaat erg ver, Ronnie is een legende.

Stel lelijke bodybuilders bij elkaar gewoon. Evan leek er nog het meest op maar miste pecs. Branch ben ik groot fan van maar meer van zijn trainingsintensiteit. Zag er niet uit deze keer. De vorm van de pecs als ze hingen leken wel water gevulde ballonnen. Zijn middel te wijd en ga zo maar door. Wolf kan beter maar stoppen als zijn kuiten altijd zo blijven want ik moet er gewoon om lachen. Achter deze luitjes waren er heel wat meer structureel beter in elkaar zittende atleten die nog niet tot volle wasdom zijn gekomen. Je verlangt soms weer naar het tijdperk waar er een Kevin Levrone, Shawn Ray en Flex Wheeler samen in een vergelijking stonden.

Okay. :)

Zijn BDB was altijd grote punt van kritiek geweest, en nu denk je ineens dat zijn bdb uit het niets de best ever is?... Volgens mij verwar je je eigen ideaalbeeld teveel met hoe het puntensysteem werkt.

En ja hij heeft freaky lats bij zijn fdb, maar ik snap niet wat dat met colemanisc te maken heeft. Coleman is huge aan alle kanten, en t*ring geconditioneerd.

Neemt niet weg dat de fdb een van Dennis beste kanten is maar Colemanesc gaat erg ver, Ronnie is een legende.

dan moet je maar even gewoon objectief naar de pics / videos kijken. is niet zo moeilijk om te zien, blijkbaar voor jou wel.
en dennis begint wel serieus groot te worden, colemanesc is hier niet uit zijn plaats. tenzij je mijn woorden opnieuw verdraait en/of je weet niet wat ik hiermee bedoel.

dan moet je maar even gewoon objectief naar de pics / videos kijken. is niet zo moeilijk om te zien, blijkbaar voor jou wel.
en dennis begint wel serieus groot te worden, colemanesc is hier niet uit zijn plaats. tenzij je mijn woorden opnieuw verdraait en/of je weet niet wat ik hiermee bedoel.

Train jij je benen trouwens?

Dit vind ik het mooiste fysiek van de huidige bb ers

Nunn.jpg

Terug
Naar boven