XXL Nutrition

2012 IFBB Arnold Classic topic

Dit vind ik het mooiste fysiek van de huidige bb ers

vind zn benen dan weer net te groot tov zijn UB, maar voor de rest zeker mooi ja!
doet me denken aan martinez die toch wat gebalanceerder oogt

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Fouad Abiad is volgens hun zomaar vertrokken wtf:rolleyes:. Natuurlijk hebben ze het ook over The Hero Branch Warren, allemaal bs
12asc_big_wrap_rot.jpg

http://www.musculardevelopment.com/...rnold-classic-2012-with-bob-dan-and-sean.html

Toch minder swinge bij de curls branch

echt raar dat branch heeft gewonnen ik gun het iedereen maar dan wel iedereen die het verdient

Mooie fdb van Dennis

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe kan wolf dat verloren hebben? En branch hoor niet in de top 5 imo.

Stel lelijke bodybuilders bij elkaar gewoon. Evan leek er nog het meest op maar miste pecs. Branch ben ik groot fan van maar meer van zijn trainingsintensiteit. Zag er niet uit deze keer. De vorm van de pecs als ze hingen leken wel water gevulde ballonnen. Zijn middel te wijd en ga zo maar door. Wolf kan beter maar stoppen als zijn kuiten altijd zo blijven want ik moet er gewoon om lachen. Achter deze luitjes waren er heel wat meer structureel beter in elkaar zittende atleten die nog niet tot volle wasdom zijn gekomen. Je verlangt soms weer naar het tijdperk waar er een Kevin Levrone, Shawn Ray en Flex Wheeler samen in een vergelijking stonden.

akkoord, daarbij heeft hij er geen detail in, enkel aders.
lijken wel t**ten

No offense maar Branch vind ik echt een asociaal k*t kop hebben die geen enkel sympathie toont. Net zo'n overroided kop heeft.

http://www.youtube.com/watch?v=n50ynJgl8FU&feature=g-u&context=G293f9d8FUAAAAAAAAAA
commentatoren zijn duidelijk voor branch

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 17:10 ----------
Mike Jenkins After Being Crowned 5th Arnold Pro Strongman Champion 2012
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.rxmuscle.com/strength-vi...d-5th-arnold-pro-strongman-champion-2012.html

Matthias Botthof na de AC video
http://clips.team-andro.com/watch/2436bdd6a5b8a88480cc/matthias-botthof-nach-der-arnold-classic-2012

No offense maar Branch vind ik echt een asociaal k*t kop hebben die geen enkel sympathie toont. Net zo'n overroided kop heeft.

Ik dacht ook redelijk negatief over Branch totdat ik onderstaande filmpje eens checkte:

http://www.bodybuilding.com/fun/2012-road-to-the-arnold-branch-warren-mass-with-class.html

Vertelt hoe Branch begonnen is en hoe zijn ''harder werken dan mensen met betere genen''- mentaliteit hem vet veel sympathie en overwinningen heeft opgeleverd. Zeker de moeite waard om te zien, ook al heb je een hekel aan de beste man.

No way dat branch heeft gewonnen, was echt niet in zijn beste shape! leek op een dwerg met hangtieten man. Wolf had imo het beste totaal, had dit keer de wow factor same as centopani.

Pfff, hele rare AC. Zwakke top drie. Wolf was gewoon te zacht, klaar. Zijn benen zijn van voren al niet opgewassen tegen die van Branch en van achter is het verschil bijna lachwekkend. Zijn rug is enorm wijd, zijn sterkste punt denk ik, maar armen zijn ook maar matig. Branch' armen en rug zijn ronduit slecht, in het algemeen bijna volledig assymetrisch (behalve pecs) zijn borst is goed en zijn overall conditie is erg hard. Glutes zijn van Branch opk het meest shredded en dat is meestal een goede graadmeter voor de mate waarin iemand hard is. Evan heeft de beste schouders, een droge rug en redelijke proporties, ook al is zijn middel nu al vrij breed en is zijn borst genetisch niet top. Ik zie in hem dan ook geen toekomstige Mr. O, hoewel het een verkoopbaar iemand is met een prettige uitstraling.

Wolf vind ik sowieso niet de winnaar maar Branch eigenlijk ook niet. Evan krijgt van mij het lichte voordeel van de twijfel. Maar goed, komt een Kai, Phil, Martinez of misschien zelfs Roelly in goede doen opdagen, dan zou het een gelopen zaak moeten zijn. Belachelijk overigens ook de hoge plaatsing van Beyeke. Die was verschrikkelijk vochtig. Pakulski had ook wel top 3 kunnen staan in ruil voor Branch of Wolf. Wat mij betreft zijn de laatste twee hele matige bodybuilders die niet veel in het topsegment hebben te zoeken. In de jaren negentig waren dit denk ik geen eens top 10 bodybuilders.

Iedereen maar Dennis dit en dat.

Niemand wint de Arnold Classic met zo'n conditionering. Superdude benen en niet droog genoeg. Hij is nu ik er ff bij stilsta de captain upperbody van de ifbb, niet dat hij er als een traint maar hij heeft gewoon die genetics.

Nogmaals het is geen mooiboy contest.

Kzal dit topic niet meer lastigvallen, de meeste willen alleen maar horen dat het een conspiracy is, muscletech sponsor dit en dat.

Enige wat echt bullshit is dat branch de best posing award gewonnen heeft. :p

Niemand wint de Arnold Classic met zo'n conditionering. Superdude benen en niet droog genoeg. Hij is nu ik er ff bij stilsta de captain upperbody van de ifbb, niet dat hij er als een traint maar hij heeft gewoon die genetics.

Kzal dit topic niet meer lastigvallen, de meeste willen alleen maar horen dat het een conspiracy is, muscletech sponsor dit en dat.

Waarom? Deze klassieke discussies zijn toch leuke: de droge massa vs esthetische bodybuilder.

Wolf: Groot, separatie, strakke taille en enorm wijd
Branch: brok harde droge spiermassa

Wolf stond niet droog en zijn kuiten en buik tijdens het draaien zijn een probleem. Maar in mijn ogen is dit nog steeds een veel betere bodybuilder dan Branch.

grappig dat je steeds naar het superdude argument grijpt, maar je weet niet eens wat het is. Dennis heeft de grootste quads van de hele contest, zeker nu branch de helft kwijt is aan 1 been.

kuiten zijn natuurlijk opvallend, maar daar is meer dan "niet trainen van" aanwezig want in 2007 had dennis kuiten. Ik denk iets van neurologische atrofie door denervering.

Idd groot verschil in kuiten sinds 2007

2007 - 2010
144cnid.jpg

2012
_PB13171wtmk.jpg

Terug
Naar boven