XXL Nutrition

2012

niemand kan in de toekomst kijken, ook de azteken niet, achterlijke voorspellingen dat de wereld vergaat slaan gewoon nergens op
zoeken jullie nou gewoon sensatie of zijn jullie echt zo dom?
Zodra je weet hoe lang de zon nog te gaan heeft, dan weet je ook gelijk hoe lang het duurt voordat hier de hel losbreekt.

Ja, maar het bracht wel een einde aan een tijdperk dat miljoenen jaren heeft geduurd,
het tijdperk der giganten.

en jij denkt dat er nu weer een einde komt aan een miljoenen jaren lang tijdperk, en dat net wij dat meemaken?
we kunnen pas net onze reet afvegen, nu we in de ruimte kunnen kijken weten we dat er een hoop gevaar rondslingert maar we moeten het niet gaan overdrijven.

Say your prayers, get something to eat, whatever you want to do :D

THEN, WE WILL DIE!!

en jij denkt dat er nu weer een einde komt aan een miljoenen jaren lang tijdperk, en dat net wij dat meemaken?
we kunnen pas net onze reet afvegen, nu we in de ruimte kunnen kijken weten we dat er een hoop gevaar rondslingert maar we moeten het niet gaan overdrijven.
Als jij daadwerkelijk mijn posts had gelezen voordat je tot dit besluit kwam, dan had je (hopelijk) wel begrepen dat ik dat dus niet denk en ook nergens heb gezegd.

Wat ik bedoel te zeggen, is dat we ons geen zorgen hoeven te maken dat de wereld vergaat in 2012, maar dat 1 of andere meteoriet/komeet ons in de aankomende millenia wel weg zal vagen.

Als jij daadwerkelijk mijn posts had gelezen voordat je tot dit besluit kwam, dan had je (hopelijk) wel begrepen dat ik dat dus niet denk en ook nergens heb gezegd.

Wat ik bedoel te zeggen, is dat we ons geen zorgen hoeven te maken dat de wereld vergaat in 2012, maar dat 1 of andere meteoriet/komeet ons in de aankomende millenia wel weg zal vagen.

die had ik niet gelezen, ik haalde mijn info uit de posts voor die van mij, zal wel een verkeerd beeld hebben gekregen dan, kusje
maar mijn opmerking geldt nog steeds voor alle paranoïde mensen

Dus de link die SebastiaanG gaf, namelijk deze : [Link niet meer beschikbaar] ..

Is dat die van 2008 of van 2009?

damn, jij was toch die astrofysicus zeker? heb je een linkje.

Terug
Naar boven