AndroidHealthClinic

20j 1m71 73kg 3jaar trainen

Begrijp wat je bedoelt, maar met die all natural bedoel ik wat je op deze pics ziet is all natural opgebouwd aangezien ik er toen niks van bijgekomen ben, en sindsdien niks meer genomen.

Niks naturel. Je hebt de spuit tog gezet? dan ben je geen naturel meer :o

Mensen zijn 20 en hebben al gespoten! Loop ik dan zo achter in deze wereld ofzo? :p

zeer nice man, en who cares als die gespoten heeft :p ziet der gewoon goed uit
maar kvind wel dat je het moet toegeven idd

Goed resultaat.

Goed fysiek, kuiten mogen nog wel wat extra aandacht hebben.

Heb overigens het idee dat de spieraanhechtingen bij je quads ontzettend hoog zitten of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Goed fysiek, kuiten mogen nog wel wat extra aandacht hebben.

Heb overigens het idee dat de spieraanhechtingen bij je quads ontzettend hoog zitten of niet?

Kuiten zijn erg koppig, zeer genetische groep dan ook.

Heb inderdaad al commentaar gekregen van mensen men quads hoog inspringen, en das positief denk ik^^

Goed fysiek jonge.
Toen ik je stats bekeek dacht ik weer niks te verwachten, maar pakte positief uit.

Wel gelachen om het welles-nietes kuurverhaal.

Als je niet tevreden bent over je kuur ben je opeens terug naturel? :rolleyes:

Wtf 73 kilo?? Je oogt veel zwaarder.

Streeffysiek :rolleyes:
73 kilo? Srsly? je oogt echt veel zwaarder, ben ook 73 kilo. Komt denk door de lengte...:)

ik ben 77kg zelfde lengte 11% maar tog stuk minder buff lol

Ik ben 80kg zelfde lengte, wel @ 15% en oog ook pakken minder buff. Droog staan doet enorm veel visueel! Mooi fysiek. Zal wel ongeveer mogen zijn wat ik mag verwachten na een deftige cut.

Begrijp wat je bedoelt, maar met die all natural bedoel ik wat je op deze pics ziet is all natural opgebouwd aangezien ik er toen niks van bijgekomen ben, en sindsdien niks meer genomen.

gewicht zegt niks ;)
is je lichaamssamenstelling hetzelfde gebleven?

Terug
Naar boven