Fitness Seller

20j 1m71 73kg 3jaar trainen

Ik ben 80kg zelfde lengte, wel @ 15% en oog ook pakken minder buff. Droog staan doet enorm veel visueel! Mooi fysiek. Zal wel ongeveer mogen zijn wat ik mag verwachten na een deftige cut.

Droog staan doet veel ja, behalve voor de borst in m'n eigen ervaring.
Ook benen lijken meteen een stuk beter als je de verschillende delen van de quadriceps kunt zien.
Heb ook ongeveer deze lengte, trainingstijd en gewicht en vind het wel een herkenbaar fysiek. Ben alleen nooit tevreden genoeg om foto's te maken :o

Vind wel dat het kuren, niet-kuren hier af en toe te veel doorgedramd wordt vooral voor een bodybuild forum :rolleyes:
OP nog veel succes man.

Droog staan doet veel ja, behalve voor de borst in m'n eigen ervaring.
Ook benen lijken meteen een stuk beter als je de verschillende delen van de quadriceps kunt zien.
Heb ook ongeveer deze lengte, trainingstijd en gewicht en vind het wel een herkenbaar fysiek. Ben alleen nooit tevreden genoeg om foto's te maken :o

Vind wel dat het kuren, niet-kuren hier af en toe te veel doorgedramd wordt vooral voor een bodybuild forum :rolleyes:
OP nog veel succes man.
droog staan? is OP 7-8 bodyfat?

/care dat het niet natty is. goed fysiek ;)

• Topic Starter Topic Starter
gewicht zegt niks ;)
is je lichaamssamenstelling hetzelfde gebleven?

Wat bedoel je met lichaamssamenstelling?

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 15:22 ----------

Heb je ook een foto van voor je cutsessie? :rolleyes:

Nee, dit zijn eerste deftige foto's die ik heb, heb me wel eens laten opmeten voor men cut en stond toen 13%

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 15:28 ----------

Vriend waarvan ik het had zweert dat het echt was, geloofwaardige kerel die zelf al jaren kuurt en sinds kort zelf met hgh begonnen is.

Snap dus zelf nog altijd niet waarom het niet aansloeg. Zonder die kuur hadden mijn pics er EXACT hetzelfde uitgezien, no bs.

Neem eens een shot van je kuiten, die lijken extreem achter te lopen.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 15:22 ----------

Nee, dit zijn eerste deftige foto's die ik heb, heb me wel eens laten opmeten voor men cut en stond toen 13%

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 15:28 ----------

Vriend waarvan ik het had zweert dat het echt was, geloofwaardige kerel die zelf al jaren kuurt en sinds kort zelf met hgh begonnen is.

Snap dus zelf nog altijd niet waarom het niet aansloeg. Zonder die kuur hadden mijn pics er EXACT hetzelfde uitgezien, no bs.

dan ben je gefaked man sorry

• Topic Starter Topic Starter
Heel goed fysiek. Maar ik vind dat je de bovenarm regio in het vervolg meer aandacht moet geven, deze is in mijn perceptie zeer matig.

lichaamssamenstelling is de hoeveelheid spier en vet in je lichaam.
Als je bf daalt maar je gewicht hetzelfde blijft dan ben je waarschijnlijk wel spiermassa aangekomen.
Aangezien dat je eerste kuurtje was zou dat goed kunnen ;)

Voor de rest gewoon goed fysiek met of zonder kuurtje ;)

Terug
Naar boven