XXL Nutrition

21 januari a.s. Club Sensual - The Story Continues!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
21 januari a.s. is het zover: De tweede aflevering van Club Sensual! :thumbs:

Toegang +21 jaar, alleen vrouwen of koppels, muziek overwegend groovy club en dance, super-super-super relaxte sfeer onder de gasten, openminded people met schitterende outfits, een enorm aan te raden feest voor mensen die eens wat anders zoeken dan het reguliere clubcircuit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lijkt me wel leuk... maar elke keer als ik uit wil gaan krijg ik geen leuke vriendinnen mee. Of heb ik uiteindelijk zelf geen zin.

Schijnt inderdaad een leuke party te zijn, met relaxte sfeer en muziek. Helaas heb ik momenteel geen partner, dus geen entre voor mij. Of purple moet zin hebben :grinny:

Ben weer benieuwd naar het altijd vermakelijke verslag als DBC ergens is geweest. Je gaat zelf toch wel neem ik aan? ;)

Nee Jopske ik ga liever met betrouwbare vrienden uit. :D :D :D

Ik ben betrouwbaar ;) En dat vrienden gedeelte kunnen we aan werken :p

Purple zei:
lijkt me wel leuk... maar elke keer als ik uit wil gaan krijg ik geen leuke vriendinnen mee. Of heb ik uiteindelijk zelf geen zin.

Wat een depressieve ondertoon.

Je mag anders ook met mij en mijn vriendin mee;)

Zal wel zo'n Kim Holland sfeer hangen.

• Topic Starter Topic Starter
axestream zei:
Zal wel zo'n Kim Holland sfeer hangen.

En jij baalt toch altijd zo van vooroordelen Axe? :D

@Purple: Je hebt elke keer wel aanbiedingen gehad van betrouwbare forumleden, je bent er echter zelf niet op in gegaan, daar kunnen zij niks aan doen natuurlijk.

@Jopske: IK probeer het wel! :D

Dat klopt DBC maar ga zelf liever uit met vriendinnen die ik goed ken dan voel ik me een stuk fijner dan dat ik uitga met mensen die ik niet persoonlijk ken.

Die vriendinnen die je kent, die waren ooit ook eens 'nieuwe mensen'.

Dus als je nooit openstaat voor nieuwe mensen, dan krijg je ze er nooit bij natuurlijk. Snoepgoed doet wonderen Paarsmans! :D

Jaja ik ben contact gestoord. Met hun ging ik ook pas uti toen ik ze wat langer kende.. en mevrouw paars eet geen snoepgoed meer. Ben braaf.

Dit zijn feestjes waar ik zelf zeker warm voor loop. Hetzelfde geldt voor kinky feestjes en clubs met een sensueel tintje. Outfit, aankleding en natuurlijk degelijk publiek staan centraal. Overigens ben ik altijd al voor een strak deurbeleid geweest, daarmee trek je uitsluitend publiek wat net voor dat beetje extra komt, en hou je "figuren" buiten de deur.

Zou alleen niet weten wie ik in m'n omgeving voor zoiets zou moeten porren. Dat houd me tegen.

Marky & Purple. Het proberen waard.

You're damn right! :D

Geen fobieen over bloot aan deze kant, da's met minderheden wel anders, altijd maar agressief doen tegen mensen die zich anders kleden of anders 'zijn', die komen er dus niet in, zorgt alleen maar voor rellen en onrust. :cool:

Jezus Axe, die dude zn navel lijkt wel een k*tje.

Ziet er wel leuk uit, misschien dat ik ook een kijkje ga nemen

lionel zei:
Jezus Axe, die dude zn navel lijkt wel een k*tje.

Ik denk toch dat een k*tje niet echt lijkt op zijn navel. ;)

Maar ervaring komt met de jaren de herkenning ervan ook. Hopelijk komt het ooit zover bij jou. Onschuldige jongens zijn zo schattig :D

DBC01 zei:
You're damn right! :D

Geen fobieen over bloot aan deze kant, da's met minderheden wel anders, altijd maar agressief doen tegen mensen die zich anders kleden of anders 'zijn', die komen er dus niet in, zorgt alleen maar voor rellen en onrust. :cool:

Misschien kan je je nog herinneren dat ik ben een stripper getrouwd ben? :p

Terug
Naar boven