Fitness Seller

22 augustus Muscle Beach Vlissingen

LG: kijk nou wat je doete! Je hebt Rooke aan het huilen gemaakt!

hoe kom ik er eigenlijk :P welk adres voor mn navigatie?

Help... ik kan de nolledijk nie vinden, als ik probeer route te zoeken... wat is de dichtsbijzijnde straat?

Help... ik kan de nolledijk nie vinden, als ik probeer route te zoeken... wat is de dichtsbijzijnde straat?

haha had ik ook al last van. Denk dat je gewoon ff langs de boulevard moet rijden dan zie je het denk ik vanzelf wel. gebouw is iig blauw. Tot vanmiddag

AAAAH het wordt lkkr weer mensen heerlijk in de zon legpresse heb er zin in hahaha

nollehoofd intoetsen of nollepad(wel opletten dat je niet de duinen inrijd) en je komt dus echt nioet langs de boulevard......

Naast de kruising tussen de President Rooseveltlaan en de Burgemeester van Woelderenlaan ligt een grote parkeerplaats. Dat is een paar 100m lopen van het Nollehoofd (daar kan je niet parkeren). Denk dat die het dichtste bij ligt.

Thanxs! Gaat lukken!

Naast de kruising tussen de President Rooseveltlaan en de Burgemeester van Woelderenlaan ligt een grote parkeerplaats. Dat is een paar 100m lopen van het Nollehoofd (daar kan je niet parkeren). Denk dat die het dichtste bij ligt.

juist die moet je hebben ben je er zo ....ik ben zo ongeveer om 11.45 daar zwarte belgische auto hahahaha en die zullen er niet veel komen daar denk ik zo

veel plezier voor de mensen die gaan :D en post is wat fotos bij terugkomst :p

Ik loop er nu op de boulevard maar kan het niet vinden

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Nvm toebn ik me omdraaide zag ik het

Jullie hebben er mooi weer bij :)
foto's foto's foto's ;)

Terug
Naar boven