Fitness Seller

22 augustus Muscle Beach Vlissingen

Was gezellig!
Parkeren was bij mij ook een uitdaging - maar voor dat soort gevallen heb ik een vouwfiets ;)

tja autorijden,autorijden en opletten,parkeren en kaartlezen:rolleyes:

was best wel lachen had er alleen iets meer van voorgesteld :D

Ik had er ook wel iets meer van voorgesteld, gelukkig hoefde ik er niet zo héél ver voor te rijden :D

Ook ik rij met navigatie hoor...

Vond het ook wat tegenvallen. Had het ook grootser verwacht.

Musclebeach vlissingen

bicep curl contest, zoveel mogelijk herhalingen binnen 1 minuut , en ik mocht zonder gewicht omdat ik nog een jonkie ben :D (ook qua gewicht)[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wij zijn nog wezen trainen in vlissingen, langs de boulevard zijn we ook nog geweest en liepen ongeveer tot nollenhoofd maar zijn nergens brede mannen tegengekomen:(
was er nou ook een chin up contest?

bicep curl contest, zoveel mogelijk herhalingen binnen 1 minuut , en ik mocht zonder gewicht omdat ik nog een jonkie ben :D (ook qua gewicht)[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik heb een mooie foto van je genomen vanaf de andere kant, als je die wilt hebben moet je me maar even laten weten...
wij zijn nog wezen trainen in vlissingen, langs de boulevard zijn we ook nog geweest en liepen ongeveer tot nollenhoofd maar zijn nergens brede mannen tegengekomen:(
was er nou ook een chin up contest?
Je had bij die strandtent moeten zijn... daar waren die brede gozers! :D

nja bij de laatste 10 secondes werd het toch moeilijk hoor :rolleyes:

het was toch gezellig ;ik vraag me nu nog steeds af wie de dames waren die bij cynthia en masters stonden???? en de gym was kleiner als vorig jaar maar dat kwam omdat de strandtent anders stond als vorig jaar ....dus minder plaats voor de spullen

het was toch gezellig ;ik vraag me nu nog steeds af wie de dames waren die bij cynthia en masters stonden???? en de gym was kleiner als vorig jaar maar dat kwam omdat de strandtent anders stond als vorig jaar ....dus minder plaats voor de spullen

waren Sue,Dwarvenwarrior en Peetjuhh83(??)

ow dus toch hahaha ik zie nog ik ben dus Jacky en ze zeiden niet wie ze waren ......hmmm zal het dan toch aan mij liggen..

Ja, laten we het houden op een suf-door-de-zon-moment... mijn reactie was dusdanig traag, dat ik de link legde... :p zal volgende keer wat sneller zijn :D

Dwarf was op dat moment al naar huis btw

Terug
Naar boven