Fitness Seller

22jaar en een testlevel van een 12 jarig schoolmeisje..

Ik heb zelfs de behoefte niet om te rukken..
Ja, ik heb een tengere lichaamsbouw..wss omdat ik nog niet volledig ontwikkeld ben.

is niet zo raar hoor. Ik heb ook absoluut geen behoefte om te rukken. Maar het is toch niet zo dat je niet geil wordt van een mooie/geile dame ?

Wat voor soort therapie ?
Met naalden enzo ?

Heb je nog bloedwaardes van voor je kuur? Dit is dus ook waarom je ALTIJD bloedwaarden moet checken.

Kunnen die definitief negatief veranderen dan na een kuur?

@ TS....ik wordt weinig wijs van je test. Op hoeveel mmol wordt/ komt je totale testosteron uit? ik zie nergens tussen de 10 en 35 staan :o

die van mij is 17......29 jr........zolang de behoefte er niet is no worry's toch?

Ga binnenkort ff naar de vrouwen van lichte zeden ff kijken of ik geil wordt, van mn vriendin wordt ik niet warm of koud :o

Tijd voor een andere vriendin dan? ^^

best wel rot lijkt me :o

• Topic Starter Topic Starter
superspider, ik zou graag willen dat je mij (ons) op de hoogte houdt. Succes!

Zal ik doen!

maar tis pas 10 maart dat ik op consultatie in Edegem moet dus het duurt jammer genoeg nog een tijdje.

Grtz

ik blijf dit ook zeker volgen, ga je ook de soort therapie(als je die krijgt neem aan van wel)hier op dit forum posten?
dan bedoel ik hoe dit in z'n werk gaat enzo ben wel benieuwt

Laatst bewerkt:
ik blijf dit ook zeker volgen, ga je ook de soort therapie(als je die krijgt neem aan van wel)hier op dit forum posten?
dan bedoel ik hoe dit in z'n werk gaat enzo ben wel benieuwt

Jep, als ik behandeling krijg zal ik hier een aparte log voor aanmaken.

Grtz

Ik kan me in deze situatie helemaal vinden superspider!! Ik heb namelijk precies dezelfd problemen, en ook ik word 16 geschat!!!

Ik weet dus hoe het voelt allemaal en hoe het is, in elk geval ga ik zsm een afspraak maken om me testlevels te laten controleren.

Het is een serieuse opmerking van mij.

hey luppie, steek die winnypillen de volgende keer maar in je reet mss heb je er dan wat meer aan

Word anaal als goed is wel opgenomen in het bloed. Maar is niet nodig ik heb genoeg aan die winny gehad wees daar maar niet bang voor. De volgende keer eerst een spuit in de reet voor het ehte werk

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven