- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar hij kan zich beter bij Dr Hertoghe is laten onderzoeken en een paar maanden laten begeleiden. na 6 maanden wordt je terug geverifieerd met een bloedonderzoek en dan weet je wat je nieuwe waarden zijn of de dosis aangepast moet worden en of er veel oestrogeenvorming is enz... achteraf kan hij nog altijd zelf beslissen of hij ermee doorgaat of zelf testosteron gaat toedienen. als je bij hem gaat, kost het veel, maar je weet tenminste dat je goed gecontroleerd wordt en dat je als individu begeleid wordt volgens je bloed -en urinewaardes.
god god duurt wel lang allemaal he...
je had ook een paar potjes test voor wienig aan kunnen schaffen dan had je nu allang lekker aan het knallen geweest!!
Voor wat je aan die dokter gaat betalen kan je voor 3 jaar test kopen![]()

Dinsdag 31 maart..
Bij hem heb ik in 2 weken een consultatie, in Edegem moest ik 8 weken wachten...voor niks eig.
Heb een heel gedetailleerde vragenlijst gekregen, en ja een consult bij Dr. Hertoghe is duur maar hopelijk wordt ik nu wel deftig geholpen.
Mvg
Dan is je consult niet bij hertoghe maar bij de heer B. ****, net als ik... consult kost je 165 euro, bij hertoghe zelf zou dat 185 euro zijn...
Geen domme vraag, ik heb echt weinig zin in coïtus.. I could care less
eigenlijk lijkt me dat best handig als je er dieper over gaat nadenken..