AndroidHealthClinic

23 jr 87 kg 1.86m 12% bf

19%?
Ook een schatting die nergens over gaat. Het is sowieso lastig iemand VP te schatten vanaf een foto. Je kunt jezelf niet met een ander vergelijken en dan zeggen dat het VP niet klopt. Of ben je genetisch identiek aan deze man?
Ik heb zoveel vetmetingen gedaan dat ik inmiddels weet dat het VP moeilijk aan de buitekant is in te schatten.
Mensen met 15% gezien waarbij de abs duidelijk aanwezig zijn en mensen met 10% waarbij de abs pas vaag te zien zijn. Percentage`s zijn ook maar relatieve getallen. Veel spiermassa en een lager vp betekend niet dat je net zo droog of niet droog, staat al iemand met het zelfde vp en minder spiermassa. Er spelen meer factoren mee voor spierdefinitie in relatie tot het vp.

Na een jaar trainen lekker opweg! Ik ben benieuwd naar je nieuwe foto`s!

Abs abs abs abs. Schatting van VP wordt niet gedaan adh van "Abs". Aan deze gozer te zien staat zijn VP inderdaad boven de 15%, sommige gasten hebben buikspier definitie op 20%, maar dan zie je heel makkelijk dat ze toch op 20% staan aan de definitie op de schouders, borst en vooral rug.

Wel iets meer dan 12% maargoed om nou telkens de discussie te voeren over BF vind ik het niet waard. Lekker massa pakken de komende paar maandjes en dan evt gaan cutten voor de zomer maar dat moet jezelf weten

En jij de essentie van al de rest.
Dit is overduidelijk geen 12%.

grappenmaker.

Lees mijn post nog eens en trek dan je conslusie. Dat kun je vast beter.

Nergens in mij posts staat iets over 12%, sowieso niets over het vetpercentage van deze man.

Ik wordt geciteerd waarin een deel van de tekst vet gedrukt wordt weergegeven. De zin die vooraf gaat aan vet gedrukte deel spreekt de reactie die volgt op het citaat al tegen. Er staat namelijk;

Ik heb zoveel vetmetingen gedaan dat ik inmiddels weet dat het VP moeilijk aan de buitekant is in te schatten.
Mensen met 15% gezien waarbij de abs duidelijk aanwezig zijn en mensen met 10% waarbij de abs pas vaag te zien zijn.

Dus juist niet dat je aan de hand van iemands abs het vetpercentage bepaald.

Hiermee wordt dus bedoeld dat je aan de hand van het zien van een foto (of zonder meting) je zeer moeilijk een inschatting van het vetpercentage kunt maken. Alleen een degelijke meting geeft uitsluitsel.

Wat boeit het....

Topicstarter wanneer komen er recente foto's?

sjeez ik lees hier veel onzin :D

wat mij betreft best een goed fysiek, bodyfat laaat ik aan anderen over :D

is dat bij allround in denhoorn?

leuk fysiek

12%?

NO WAY!!! haha not even close

vind die tattoo op de bovenarm wel vet.
wel raar(en wss duur) fitnesstoestel wel

interpunctie en samenhang in zinnen wil bij een hoop leden nog niet echt lekker uit het toetsenbord vloeien.:rolleyes:

niettemin goed fysiek, wat zijn je beoogde doelen?

% hangt ook af van je bouw, leefdheid...
Behalve bij ectomorf zie je de aders maar vanaf een 10%. 12 a 14% zal er niet ver naast zijn. Als je ouder ben kan je zelf een beetje lovehandle hebben maar gerust 12% hebben.
:roflol:

Drugs ?

Kan best wel 12% zijn... Jij ooit je bf al laten meten? 9/10 mensen op dbb hebben geen idee wat die percentages betekenen omdat ze zelf nooit hun bf hebben laten meten. Mensen gokken hun bf hier allemaal.

Als je een beetje kennis hebt kan je Bf zo schatten, denk dat deze gozer op zo'n 18% staat.

Striemen op je linkbiceps trouwens? :D

Laatst bewerkt:
Spiegel liegt nooit. En de spiegel zegt dat je nog een paar kg vet afmoet.

Vetpercentage is maar een meettool. Nog niemand heeft een show gewonnen of een sjikie gepl4y3d omdat "mijn vetpercentage X% is"

Laatst bewerkt:
waar haal je deze onzin in godsnaam vandaan als ik vragen mag?

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Ofwel lul ik uit mijn nek ofwel heb ik over de jaren al een paar zo een gasten gemeten.

Bodyfat iets te laag geschat. Eerder 15/16% en zeker niet boven de 18%.
Boven de 18% ga je echt een buikje zien.

bedankt,.. die onderste zin begrijp ik niet, sorry :D
die laatste foto,ik vind het maar een raar toestel,en het ziet er duur uit.
ik schrijf toch nederlands he:p

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

interpunctie en samenhang in zinnen wil bij een hoop leden nog niet echt lekker uit het toetsenbord vloeien.:rolleyes:

niettemin goed fysiek, wat zijn je beoogde doelen?
ik was nogthans duidelijk genoeg vind ik:rolleyes:

waarom zou dit geen 12% zijn??? Sommige betweters hier zien niet het verschil tussen vet en vocht..

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Als je een beetje kennis hebt kan je Bf zo schatten, denk dat deze gozer op zo'n 18% staat.

Striemen op je linkbiceps trouwens? :D

monster kennis heb je..

Terug
Naar boven