AndroidHealthClinic

24 jarige christelijke kerkgangster vermoord ouders omdat ze geen donatie gaven

Haha, ontkennen dat Jezus bestaan heeft. Veel meer bewijs voor hem dan voor bvb Julius Caesar.. ach ja.
En dit is totaal niet wat de bijbel leert. Als er een moord begaan word door iemand die kuurt en het kuren word als oorzaak opgegeven zit iedereen hier te zeggen dat het belachelijk is en dat het gewoon een kl***zak is van zichzelf... maar als het religie is dan is dat de oorzaak.
Als je eens zelf zou lezen dan zie je dat Jezus sprak over: LIEFDE!

Kan zijn, maar ik denk niet dat baby jezus van juicers houdt en die dus stante pede naar de hel stuurt (dat geldt dus ook voor jou "Dannymarx")

:) Gelukkig is wat jij denkt niet zo belangrijk hierin.

maar wel wat God denkt:

Or do you not know that your body is a temple of the Holy Spirit within you, whom you have from God? You are not your own, for you were bought with a price. So glorify God in your body.
glorifieren=/= modificeren, juicen en bodybuilding doe je omdat je lichaam niet perfect zou zijn zoals het gegeven is.

Natuurlijk staat er niets in wat betreft bodybuilding, maar in de leviticus lezen we over het wijzigen van het godgegeven lichaam:

You shall not make any cuts on your body for the dead or tattoo yourselves: I am the Lord.
en indien je nog zou twijfelen wat god zou doen indien je toch de hand aan jezelf zou slaan:

Do you not know that you are God's temple and that God's Spirit dwells in you? If anyone destroys God's temple, God will destroy him. For God's temple is holy, and you are that temple.
en iedereen weet wel wat hem dan te wachten staat:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek::eek::eek:

maar wel wat God denkt:

glorifieren=/= modificeren, juicen en bodybuilding doe je omdat je lichaam niet perfect zou zijn zoals het gegeven is.

Natuurlijk staat er niets in wat betreft bodybuilding, maar in de leviticus lezen we over het wijzigen van het godgegeven lichaam:

en indien je nog zou twijfelen wat god zou doen indien je toch de hand aan jezelf zou slaan:

en iedereen weet wel wat hem dan te wachten staat:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek::eek::eek:

Goed dat je gaat lezen :)
Ik ken je intenties en het lukt niet echt. Misschien moet je leren binnen de context te lezen ;)
Ik ben het ermee eens dat je je lichaam niet moet verwaarlozen, geloof me dat dit ook niet gebeurd.
Toch bedankt voor je geveinsde interesse en bezorgdheid.

Haha, inderdaad silentio. Je weet toch dat gelovigen alles kunnen goed praten in naam van hun geloof.
Als je zelfs zou kunnen doden uit naam van een geloof, wat houdt ze dan tegen om te kuren?

Eerst moeten deze beide kenners dan maar eens laten zien waar bewezen is dat kuren slecht voor je is?

Oel plltxe li'fyat niNeterlantzi, nìInglesi sì niNa'vi ni'aw.

Oftewel, ik spreek alleen Nederlands, Engels en Na'vi. Ik snap de tekst dus niet.

Ja, ik ben vreemd, en m'n posts zijn vooral onzin.

Terug
Naar boven