Fitness Seller

Sticky Het grote wie/wat te volgen om te leren over training/voeding topic

Bezoekers in dit topic

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
De artikelen zijn ook echt kut :roflol:

Starx6673

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
2 sep 2013
Lengte
1m80
Massa
96kg
Jezus, kies dan op zijn minst een andere forumnaam...

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Vind zelf het youtube kanaal van Alan Thrall wel boeiend, maar misschien omdat ik nog wat noob ben. Tis ook beetje entertainment.

Starx6673

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
2 sep 2013
Lengte
1m80
Massa
96kg
Alan Thrall legt alles zo uit dat zelfs ik het meteen begrijp. Dankzij zijn filmpjes kan ik nu powercleanen en snatchen met een licht gewicht.

crotchfit

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 jun 2015
Lengte
1m76
Massa
82kg
Even z'n supplementen video's checken!

crotchfit

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 jun 2015
Lengte
1m76
Massa
82kg
Maakt het wel lastig voor de leek, zoals ik. Hoe kun je nou het best beoordelen of een bron betrouwbaar is? Kritieken op de onderzoeken zoeken? Maar hoe weet je dan of die betrouwbaar zijn? Alleen zoeken naar meta-studies? Maar zonder achtergrond in statistiek is het ook weer lastig om te beoordelen wat goed is en wat niet..

OP
Pleurklaat

Pleurklaat

Colossal Veteran
Lid geworden
9 dec 2013
Lengte
1m78
Maakt het wel lastig voor de leek, zoals ik. Hoe kun je nou het best beoordelen of een bron betrouwbaar is? Kritieken op de onderzoeken zoeken? Maar hoe weet je dan of die betrouwbaar zijn? Alleen zoeken naar meta-studies? Maar zonder achtergrond in statistiek is het ook weer lastig om te beoordelen wat goed is en wat niet..

Dat is inderdaad het struikelblok wat jezelf dingen eigen maken mbv het internet betreft, een overvloed aan informatie en zeker niet alles klopt. Ik denk dat je zoiets het beste al doende leert.

Mijn doel met dit topic was dan ook om alleen maar high quality bronnen te noemen zodat ook de leek dingen kan lezen met enige zekerheid dat het klopt. Niemand is natuurlijk perfect, maar om maar een voorbeeld te noemen is de kans wel extreem groot dat als Brad Schoenfeld een uitspraak doet over iets hypertrofie gerelateerds dat dat een vrij juiste uitspraak is aangezien er maar weinig mensen zijn met meer kennis van het onderwerp dan hij.

Heb de lijst al een tijd niet meer bijgewerkt, zal het binnenkort weer even doen. :)

OP
Pleurklaat

Pleurklaat

Colossal Veteran
Lid geworden
9 dec 2013
Lengte
1m78
Is al eerder gesuggereerd maar ik vind hem behoorlijk uhh 'creatief' in de uitspraken die hij doet en wetenschappelijke onderbouwing ontbreekt nogal eens bij uitspraken die dat wel vereisen (zowel in de zin dat hij de onderbouwing niet geeft als dat hij die niet bestaat)

dit is 1 van de eerste en meteen t laatste van m wat ik serieus gelezen heb http://www.benpakulski.com/uncategorized/how-one-can-of-diet-coke-kills-all-muscle-gains/

edit: onderbreekt en ontbreekt zijn 2 verschillende woorden

Naar boven