Fitness Seller

250 year on

Omdat die 100mg extra in de week geen merkbaar verschil gaat maken. Enige reden waarom je e5d zou kunnen zetten is omdat het stabielere waarden geeft.

Bedankt, denk hier minder snel spierverlies mee op te lopen tijdens de cruise want ik cut ook terwijl

Vermoed dat het zelfs gezonder voor je is. Dan elke keer on off het hele jaar door. Maar verlies je elke keer zoveel dan als je off bent? Want ik weet niet of je stats kloppen, maar dan zou je zeggen dat je het toch nog redelijk vast moet kunnen houden.

Vermoed dat het zelfs gezonder voor je is. Dan elke keer on off het hele jaar door. Maar verlies je elke keer zoveel dan als je off bent? Want ik weet niet of je stats kloppen, maar dan zou je zeggen dat je het toch nog redelijk vast moet kunnen houden.
Neen ik verlies niet telkens zoveel. Zeer weinig zelfs. Maar mijn laatste blast was 50 test p ed, 50 tren a ed en 100 mast p ed En in die blast heb ik gecut. Nu is die kuur 2w gedaan maar op het einde van mijn blast zat ik op 1000kcal onder onderhoud. Daarmee verloor ik geen massa maar nu voer ik per week mijn kcal met 200 op maar ben wel al 4kg kwijt in die 2weken. Dus verhoog ik nu wat sneller want wil niet dat het spiermassa is.

Terug
Naar boven