Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik gebruik 200mg deca + 250mg sustanon, is de hoeveelheid susta te weinig? Ik heb gehoord dat je minimaal 500 moet gebruiken...
Het is wel mijn eerste kuur...
Ik ben nu echt geen expert op dit forum.
Maar je leest hier toch vaak dat het beter is om 400 mg deca te combineren met 500 mg sustanon .
Het kan ook natuurlijk 200mg deca met 500mg sustanon.
Ik zou persoonlijk mocht het mijn eerste kuur zijn , de sustanon weglaten .
Gebruik gewoon de zoekfunctie en je zal genoeg leeswaar vinden hierover .
250 mg/ml is meer dan genoeg per week voor je EERSTE kuur als je nu meer neemt wat te nemen over 4 jaar. Als je gelijk te veel neemt voel je je ook niet happy. 250 mg susta werkt prima met je deca voor de eerste keer mvgr peter
ja ik weet het, ik ben gewoon onzeker. Ik wil echt t maximale eruit halen snap je. Als t te weinig was geweest had ik nog snel bijgehaald, maar ik ben blij om dit horen!
ja ik weet het, ik ben gewoon onzeker. Ik wil echt t maximale eruit halen snap je. Als t te weinig was geweest had ik nog snel bijgehaald, maar ik ben blij om dit horen!
Bro zoals ik je al in andere topics had gezegt wacht dan nog ff met kuren als je er niet geheel zeker van bent!!
En meer spuiten wilt echt niet zeggen dat het sneller zal gaan !!