MuscleMeat

-

ziet er goed uit, je staat wel wat droger dan mij, maar ik weeg meer:D haha wat emten je armen?

netjes staat ook nog best droog:)

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
Vandaag voor het eerst weer een goeie borst biceps training gehad, had veel last van me schouder altijd met borst, maar heb met de kennis hier en van gym-maten me form aangepast en heb echt lekker getraind. Twee incline oefeningen aan het begin van de training beginne ook hun pay-off te krijgen, hier een picture (met pomp).

8x80ig.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 15 Feb 2012 om 16:26 ----------

39cm nu ;) Ja ik ben echt licht, maja klein correction: kort is fijn :P

arm ziet er groter uit dan 39cm, je staat echt goed droog, en idd Klein is fijn! ben zlef ook maar 1,67 haha

nice man!! mijn armen zijn 39cm koud maar zien er veel groter uit hehe komt door de lengte idd!
goed aan het knalle iedergeval man! nice nice

Ziet er goed uit man top!
Ben wel benieuwd hoe je train en je eet schema er uit ziet.

Sent from my GT-I9100

goed hoor

-

Laatst bewerkt:
Nice man, hoelang train je al?

nice zulke foto's kicke ook hetzelfde shirt nog haha!
laatste pose is bijna exact hetzelfde genomen probeer dat met die andere foto's ook zie je echt een mega resultaat hehe!

Goed bezig :D

Goede progressie man, leuke topic ook. Ik ben nu zelf ook een jaar serieus bezig en binnenkort ook weer foto's uploaden! Keep up the good work!

Ja voor mij is dit topic ook een soort logje, alleen aangezien ik niet behoefte heb om elke keer me hele training met sets en reps te posten, kan ik beter in het post je foto forum blijven om af en toe een fotootje, pr'tje en info neer te zetten.

Vet om te zien man je progressie ;)! Op welke dag pak jij welke spieren? Ben zelf ook flink bezig en zit te kijken welk schema nou het best voor me werkt ;)

Mooie progressie man.
Je oogt ook echt groot. veel groter dan ik op 85kg bij 1,84

-

Laatst bewerkt:
Sicke progress man, die maat van je is ook een beer oO

In die tweede pic heb je wel een beste duckface te pakken btw....

Netjes netjes, ga zo door!

Terug
Naar boven