MuscleMeat

28 oktober 2006 : WABBA BeNeLux Finale

zijn er mensen die hier aan meedoen?

meedoen niet, maar k kom wel kijken denk ik

Ok wij komen ook , wij zijn vaak in bels dus die pakken wij ook ff mee ...
groetjes marian

Als het goed is, ben ik hier ook.

ik ga zien.

dus rogaleva Nadia is overgestapt nr de WABBA en ook meteen EK kampioene...:eek: goed gedaan!

BFBF-WABBA Finale & WK selectie 2006

Als jullie de 1/2 finale van 13 mei al goed vonden dan moeten jullie zeker naar de finale & WK selectie van 28 oktober komen. Deze zal 10 keer beter zijn. Voor de overal winnaar bij de beginners is er een mooie prijs weggelegd. Namelijk een all in ticket om mee te reizen naar de WK 2006 in Griekenland (5dagen). Ook zullen er verscheiden topper deelnemen zoals Filip Onghena, Eric Overdevest, Clarence Devis, Raquel Simon, enz. Met gastoptredens van Ilya Vermeerbergen en Nadia Rogaleva. Voor meer info kan je gaan kijken op BFBF (WABBA)

Ik zie jullie daar, Daniel

Laatst bewerkt:
Zal de moeite zijn zeg om af te komen

Vorig jaar (12-11-2005) heb ik meegedaan, ben toen 2e geworden.
Dit jaar ga ik er met mijn trainingsmaat heen (hij doet mee), super wedstrijden zijn dit, volgend jaar ben ik weer van de partij.
Op de site staat een balk bovenaan met wat foto's van vorig jaar, vanaf het logo gekeken sta ik als 3e afgebeeld.:D

Hey Reus,

Spijtig dat je niet meedoet. Dan zal er volgend jaar noor wat beef bij zijn. Zeg tegen je vriend dat hij zich kan inschrijven via de site: bfbf.tk
Is makkelijker dan de dag van de wedstrijd en zo is het formulier duidelijk ingevuld.

Zijn er nog durvers die meedoen?

Ik zie jullie in Brussel... Keep pumping

Laatst bewerkt:
hahaha sorry, zal pas volgende wedstrijd zijn dat ik zal meedoen, als ik daartegen wel durf natuurlijk...

Filip gaat wel knallen daar...!!!

Ik zal er ook zijn.

Wat foto's bekend van voorgaande junioren ? :D

en doet clarence davis mee als guestposer ofzo?
indien niet, hoe zit het dan met ifbb, gaan zij dit dulden?

ik heb gehoord dat clarence deze WABBA zal overslaan...

Terug
Naar boven