XXL Nutrition

28 oktober 2006 : WABBA BeNeLux Finale

Weet iemand hier de verplichte poses die uitgevoerd worden tijdens de Mr Fitness contest zaterdag? (en alle andere Mr Fitness contests waarschijnlijk...)

Mr. Fitness is volgens mij gewoon hetzelfde als alle andere klassen, maar misschien zonder MostMuscular (dat staat niet echt bij Fitness mannen). Je denkt er toch niet over na 1 dag voor de wedstrijd om mee te gaan doen he?

Neenee, mijn broer doet mee, maar het is zijn eerste keer. Ik las gisteren de 'regels' voor Mr Fitness op de site van BFBF, en daar las ik dat ze gewoon voor-, zij- en achteraanzicht moesten laten zien, zonder spieren op te spannen, en toen kreeg ik even schrik. Hij zou een goede kans maken als hij de normale poses kan doen, al staat hij misschien redelijk zwaar voor een natural. Maar hij zit qua gewicht toch net op zijn lengte dus... We zullen maar zien zeker?...

Voor-, zij- en acheraanzicht is altijd standaard bij elke wedstrijd, maar volgens mij heeft Mr. Fitness ook gewoon alle verplcihte poses. Kijk anders even op de site BFBF (WABBA) naar de foto's van vorig jaar. Als je ze daar poses ziet doen, zou dat dit jaar ook moeten. Je moet sowieso wel een routine hebben.

Routine heeft hij, en ik denk dat hij ver droog genoeg is. Hij moet alleen nog veel pissen vandaag! ;)

Hoop dat ik er nu eens een paar tegenkom van het forum op deze wedstrijd

ik zal er niet bijzijn, sorry :o

ik heb er al zin in.. zal rond een uurtje of 6 er zijn denk ik.

Yep yep ik ga er zijn.
Ik hoop dat ik iemand van deze site tegenkom hehe

Oja ik ga een legerprint east pak rugzak bij mij hebben (voor men eten enzo hehe). Dus al je ene ziet met deze rugzak, spreek ma aan, kan goe zijn da ik het ben hehe.

Zal nog een uurtje later zijn denk ik... Heb er wel zin in.

Als jullie iemand zien met lang blond haar tot de billen ben ik het waarschijnlijk. :D

Zal nog een uurtje later zijn denk ik... Heb er wel zin in.

Als jullie iemand zien met lang blond haar tot de billen ben ik het waarschijnlijk. :D

ja dag ! Vorige kneep ik ook bij iemand in de kont met lang blond haar tot de billen en was het iemand anders, en kreeg ik een dreun.. Ik trap niet meer in jouw lichaamsbeschrijvingen :(

had je waarschijnlijk wel de juiste... ik laat me toch niet in mijn kont knijpen zeg...

haha ikke.. ik ben niet om op te eten

goede westrijd goede locatie
Maar bij de masters geen goede uitslag die oude 50 pluss had 3de moeten zijn veele waren daar over eens.
had wat meer aandacht verdiend teslotte is hij 53j en europeens kampioen.
Andre vandedriesche jij bent voorbeeld dat het nog niet gedaan is op je 50 ste

ben weesten kijken en was fantastisch
wesley heeft terug gewonnen bij de junioren :D
Filip was derde bij de novices class 2 +173 cm :D
danny was vijfde ( of was het nu vierde??????) bij de masters, die klasse was op een enorm hoog niveau :D
kortom, action point rules again :D

ben weesten kijken en was fantastisch
wesley heeft terug gewonnen bij de junioren :D
Filip was derde bij de novices class 2 +173 cm :D
danny was vijfde ( of was het nu vierde??????) bij de masters, die klasse was op een enorm hoog niveau :D
kortom, action point rules again :D

Gefeliciteerd voor wesely natuurlijk. Knappe prestatie! Hoe zit het met de foto's heren ? :D

Ik heb een paar filmkes...
Ik zal ze eens posten.

Terug
Naar boven