- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
als alles goed gaat doe ik mee in oktober/2007
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou in eerste instantie toch niet meer gaan, maar ik ben zaterdag toch van de partij samen met pro Khalid en mijn beste vriendinnetje!![]()

Daar kan je op rekenen dat hij daar gaat knallen!!

Daar kan je op rekenen dat hij daar gaat knallen!!
Hij zit nu nog aan 107,6kg en met mijn poseerslip aan kan hij niet anders dan knallen. Filip gaat enorm pieken op het WK in Griekenland en gaat hier volgens mij ook terug enorm goed scoren.
Ik en Julie komen ook kijken en zeker nu ik één van de 10 vrijkaart heb binnengehaald![]()
![]()
Zou in eerste instantie toch niet meer gaan, maar ik ben zaterdag toch van de partij samen met pro Khalid en mijn beste vriendinnetje!![]()
khalid mag er ook bijstaan hoor
Ben samen met Esther die vorig jaar op Figure wedstrijden heeft gestaan.

@Kleine: denk niet dat het gaat passen jij, Khalid en ik op 1 foto maar we kunnen het altijd proberen!![]()

Hoelaat gaan de deuren open zie dat het begint om 4 uur..
Ongelofelijk hoeveel ilja gegroeid is in 1 jaar. Ben benieuwd naar zijn guest posing.
![]()
Dit gaat toch wel een ander niveau worden dan de atlas cup bro...!

Haha, Emile...een iets KLEINE kalende man?? Laat Bulker dat maar niet horen!
We hebben daar inderdaad gestaan. Dat was donderdag avond zeker? Toen hadden we net de kaarten opgehaald en toen kwam iedereen naar buiten vanuit de zaal. Was erg leuk iedereen zo te zien daar. Was echt de gaafste vakantie ooit!!!