- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin 's ochtends eens met een shake van: Avocado, komkommer, veldsla een appel en 1,5 glas water. Even in de blender, neus dicht en wegtikken. Niet echt te rammen maar je hebt wel gelijk belangrijke voedingstoffen binnen voor de rest van de dag en de eerste 3 à 4 volgende uren geen trek. Het ontbijt is onze belangrijkste maaltijd van de dag. Je zult merken dat als je dit structureel volhoudt je meer energie krijgt, kilo's kwijtraakt, je huid structuur ook schoner aanvoelt. Drink ook veel water, bij voorkeur 1,5 liter per dag!
ga em zelf ook ff proberen! Heb je trouwens een richtlijn van wanneer ik resultaat kan zien?Kun je niet berekenen, suikers worden later omgezet in vetten als je deze voedingsstoffen niet gebruikt etc....Bedankt voor de tips
Ik heb me eigenlijk altijd al afgevraagd hoeveel vet je precies erbij krijgt als je één zo'n blikje opdrinkt??
Joram thanks voor die shakega em zelf ook ff proberen! Heb je trouwens een richtlijn van wanneer ik resultaat kan zien?
Met zo'n 3 à 4 week zal je zeker verschil moeten zien en je ook moeten voelen dat je gedurende de dag meer energie hebt. Ook is de smaak na 3 à 4 week minder ergAls je het ook nog eens combineert met een koude douche elke ochtend voor verbetering van je bloedsomloop, helemaal top. Succes en ben benieuwd naar je bevindingen.