XXL Nutrition

2de kuur, dboll,winny

Dan heb je 4 weken k*tte bloedwaarden laag test en dan ben je in totaal 10-12 weken on voor dan 2-3 kg.

Pak gewoon 1 van de 2 dingen of ga injecteren. Injecteren is beter voor de gains en gezonder dan al die 17aa.
Wat is het toch met die naaldenangst. Als je wil kuren en je wilt een prachtfysiek ga dan toch injecteren. 1x per week een injectie.
Wacht tot je aan de korte esters zit :rolleyes:.
Serieus man kies 1 van de 2 opties of ga injecteren omdat je je gear al hebt.
Dan moet je gewoon nog 1 of 2 potjes test hebben en nolvadex voor 4 weken.

• Topic Starter Topic Starter
Dan heb je 4 weken k*tte bloedwaarden laag test en dan ben je in totaal 10-12 weken on voor dan 2-3 kg.

Pak gewoon 1 van de 2 dingen of ga injecteren. Injecteren is beter voor de gains en gezonder dan al die 17aa.
Wat is het toch met die naaldenangst. Als je wil kuren en je wilt een prachtfysiek ga dan toch injecteren. 1x per week een injectie.
Wacht tot je aan de korte esters zit :rolleyes:.
Serieus man kies 1 van de 2 opties of ga injecteren omdat je je gear al hebt.
Dan moet je gewoon nog 1 of 2 potjes test hebben en nolvadex voor 4 weken.

Oke mensen, bedankt voor de reactie's..
dan gaa ik gaan voor:

week 1-10 test 250mg
week 1-4 winny 50mg
week 9-13 dbol 50 mg
week 14-17 nolva 40mg

Oke mensen, bedankt voor de reactie's..
dan gaa ik gaan voor:

week 1-10 test 250mg
week 1-4 winny 50mg
week 9-13 dbol 50 mg
week 14-17 nolva 40mg

Ik snap die dbol op het einde van je kuur niet? Kies winny of dbol als kickstart.
Starten met tamoxifen 2 weken na je laatste inject (het is T E toch?) En doseren op 20mg is voldoende.

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap die dbol op het einde van je kuur niet? Kies winny of dbol als kickstart.
Starten met tamoxifen 2 weken na je laatste inject (het is T E toch?) En doseren op 20mg is voldoende.

Dbol als kickstart dan.. dan hou ik die winstrol nog wel eens voor een andere keer

Lijkt me goed, succes met je kuurtje.

Terug
Naar boven