MuscleMeat

2de kuur... Graag feedback!

streetdisciple

Cool Novice
Waardering
9
Lengte
1m70
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
Beste forumleden,

Mijn maat en ik willen onze 2de kuur beginnen. 1ste kuur was 7 weken 50mg winstrol per dag.

Onze 2de kuur is:

wk 1-10 test E 500mg per week
wk 1-10 Proviron 50mg per dag
wk 12 40mg nolvadex per dag
wk 13-15 20mg nolvadex per dag

Mijn maat wil eerste 4 weken 40mg dianabol per dag erbij pakken.

Ik had ook nog een vraag wat betreft de macro's. Ik had begrepen dat eiwitten 5 x vetvrije massa is.

We staan open voor advies!

Laatst bewerkt:
Kuur zelf ziet er goed uit, goeie basis kuur om mee te beginnen.
Proviron niet noodzakelijk maar je zal er vast je reden voor hebben om het erbij te gebruiken.
Had alleen wel de nolvadex gewoon van week 12-15 gedaan op 20mg per dag.
Is er een reden waarom je zelf geen kickstart pakt en die maat van je wel?

Laatst bewerkt:
Beste forumleden,

Mijn maat en ik willen onze 2de kuur beginnen. 1ste kuur was 7 weken 50mg winstrol per dag.

Onze 2de kuur is:

wk 1-10 test E 500mg per week
wk 1-11 Proviron 50mg per dag
wk 12-15 20mg nolvadex per dag

Mijn maat wil eerste 4 weken 40mg dianabol per dag erbij pakken.

Ik had ook nog een vraag wat betreft de macro's. Ik had begrepen dat eiwitten 5 x vetvrije massa is.

We staan open voor advies!

Schema even aangepast.

Heb je hcg overwogen? Is er een reden dat het er niet bij zit?

Ik zou als ik jou was ook een kickstart nemen. Verder ziet het er goed uit.

Ik wil even van te voren melden, heb nooit gekuurd, ook nog lang niet van plan, maar hier mijn mening.

Nakuur begin je pas in week 13, 2 weken na je laatste inject, dus 11/12 niks en dan vanaf week 13 je nakuur. Nolva gewoon op 20mg p/d houden, meer is niet nodig.

Proviron zou ik omruilen voor masteron.

HCG bijpakken week 1 t/m 12 (of 13, zijn de meningen over verdeeld), 2x500iu p/w, of 250iu EOD (heeft de voorkeur).

En waarom een kickstart nemen in godsnaam? Het is zijn 2de kuur, en zijn eerste waren wat winstrol tabs, hij gaat nu 3/4 middelen gebruiken, dat lijkt me meer dan zat, eerst eens kijken hoe hij hierop reageert etc.

Ik wil even van te voren melden, heb nooit gekuurd, ook nog lang niet van plan, maar hier mijn mening.

Nakuur begin je pas in week 13, 2 weken na je laatste inject, dus 11/12 niks en dan vanaf week 13 je nakuur. Nolva gewoon op 20mg p/d houden, meer is niet nodig.

HCG bijpakken week 1 t/m 12 (of 13, zijn de meningen over verdeeld), 2x500iu p/w, of 250iu EOD (heeft de voorkeur).

En waarom een kickstart nemen in godsnaam? Het is zijn 2de kuur, en zijn eerste waren wat winstrol tabs, hij gaat nu 3/4 middelen gebruiken, dat lijkt me meer dan zat, eerst eens kijken hoe hij hierop reageert etc.

Ik zou ook nog maar even niet aan kuren denken, laat staan advies geven...

Eerst leren tellen kerel!!

Met een kick haal je meer uit de kuur en heb je gelijk effect, in Gods naam.

Amen.

Als er nou toch al 17-jarigen advies mogen gaan geven in de AAS-sectie kun je hier beter gewoon helemaal niks meer vragen.

Week 10 zet je de laatste inject, dan zet je 2 weken niets, dus 11 en 12 niets, dan begin je je pct, oftewel week 13, maargoed. :rolleyes:

Ik zal je even leren tellen:
Maandag, week 10; laatste injecte
Maandag, week 11; is 7 dagen na de laatste injectie
Maandag, week 12; is 14 dagen na de laatste injectie
..dus

En nou heel gauw wegwezen met je waardeloze advies, veel te jong ook nog..

Haha moet toch niet gekker worden..
Waarom die nolva op 40mg en waarom die provi ?

Ik zal je even leren tellen:
Maandag, week 10; laatste injecte
Maandag, week 11; is 7 dagen na de laatste injectie
Maandag, week 12; is 14 dagen na de laatste injectie
..dus

En nou heel gauw wegwezen met je waardeloze advies, veel te jong ook nog..
Jij rekent je weken anders, ik denk aan, maandag week 1 eerste inject, zondag week 10 laatste inject ;)

Maar nvm ben al gone hoor (':

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel voor jullie reacties!

Wat hcg betreft:
Las dat hcg poeder is wat je mengt met water. Gezien dit onze eerste inject kuur is + dat ik las dat het veelal bij zwaardere kuren is had ik hem erbuiten gelaten. Hoor wel graag jou advies / reden om het erbij te nemen. Sta hier zeker voor open!

Proviron doortrekken tot week11? Zal ik meenemen, dankjewel.

Wat betreft voeding. Wij willen onze dieeten aanpassen. Klopt het dat we hierin de eiwitten moeten opvoeren naar 5 x vvm?

Sta altijd open voor tips, en zal jullie op de hoogte houden van onze vorderingen wanneer we starten.

Is beter voor je herstel aangezien het voorkomt dat je eigen test stil gaat liggen tijdens de kuur en ze dus niet krimpen, en dus meer kans dat je een groot deel van de gewonnen massa vasthoud
Jij rekent je weken anders, ik denk aan, maandag week 1 eerste inject, zondag week 10 laatste inject ;)

Maar nvm ben al gone hoor (':
Waarom zou je opeens op zondag je laatste inject zetten als maandag je gebruikelijke inject dag is? :') En dan nog blijft het gewoon 2 weken/14 dagen na je laatste inject, dus gewoon in week 12 beginnen met pct. Dus nogmaals, ga leren tellen..

Hier ben ik gestopt met lezen
Waarom geef je advies over iets dat je noot gebruikt hebt?
Opgetyft mafkees

Ok nog een keer, waarom die nolva op 40mg en waarom wil je provi gebruiken?

• Topic Starter Topic Starter
@ment0s

dankjewel voor jouw reactie! Proviron heb ik meegenomen, omdat ik nogal angstig ben voor gyno. (De iets mindere gains accepteer ik hier bij)
Nolva 40mg: heb ik inderdaad gelezen dat de meningen hierover verschillen (vast op 20mg of eerst 40 en dan afbouwen).
Ik heb gekozen om te starten op 40mg, met het idee baat het niet dan schaadt het niet.

@borntogain ik heb mij nog eens ingelezen over hcg en wil dit gaan toevoegen, dankjewel! Merk wel dat de meningen verschillen over hoe het in te passen in de kuur.Hoe zou jij dit doen?
Jij adviseert ook om nolva standaard op 20 te houden en proviron 11 weken te nemen. Zou je mij hier iets meer over willen vertellen? Dankjewel!

@testoflesje dankjewel voor de link, nuttige info!

Allemaal dank voor de nuttige info :)

Vraag me af wat er de laatste tijd hier aan de hand is

Terug
Naar boven