Fitness Seller

2de kuur

Patrick_23

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb een kuur achter de rug van stromba only me eerste ben zelf 8 kilo aan gekomen dus zeker lekker woog voor de kuur 84 ben nu aan gekomen met de zelfde vet % van 15 na de 92 93 daar schommel ik tussen .
Maar nu was mijn vraag heeft het nut om de zelfde kuur te herhalen of zal dat weinig invloed hebben .
Graag wil ik jullie mening bedankt .

Zelf zou ik gaan denken aan een ander middel, dit om gewenning van een bepaald middel tegen te gaan.

Nog een vraagje: hoe lang geleden is het Stromba only kuurtje geweest?

• Topic Starter Topic Starter
jossie zei:
Zelf zou ik gaan denken aan een ander middel, dit om gewenning van een bepaald middel tegen te gaan.

Nog een vraagje: hoe lang geleden is het Stromba only kuurtje geweest?

4 a 5 maandjes geleden te kort ?

Patrick_23 zei:
Ik heb een kuur achter de rug van stromba only me eerste ben zelf 8 kilo aan gekomen dus zeker lekker woog voor de kuur 84 ben nu aan gekomen met de zelfde vet % van 15 na de 92 93 daar schommel ik tussen .
Maar nu was mijn vraag heeft het nut om de zelfde kuur te herhalen of zal dat weinig invloed hebben .
Graag wil ik jullie mening bedankt .

Zou gewoon eens 250mg testo en 200mg deca proberen voor 10 wkn ;)

IMO denk ik niet dat je nog een keer stromba only moet gaan doen.

Als jij 8 kilo bent aangekomen met stromba only zou ik dat zeker nog een keer proberen.

zou iets anders proberen. tijd voor het echte werk! een mooi beginners combi zou primoject in combi met strombaject zijn.
harde massa, relatief zeker, enzzzzz.
gr d

Had je stromba tabs of depot?

je moet wel begrijpen dat alleen de eerste (paar) kuren met relatief weinig spullen je spectaculaire gains zult hebben.

De volgende kuren moeten daarom in de meeste gevallen zwaarder zijn om voldoende groei te behalen.

Terug
Naar boven