XXL Nutrition

2de kuurtje advies

Rudas

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
70kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,ik kreeg dit als tip om te doen,wat vinden jullie ervan en of wat kan ik beter doen?
Hartstikke bedankt alvast.

Week1. 1test.e. 1ml 1deca. 1ml
week2. 2test.e. 1ml 2deca. 1ml
week3. 2test.e. 1ml 2deca. 1ml
week4. 1test.e. 1ml 1deca. 1ml
week5. 2 winny 2 primo.
week6. 3 winny 2 primo.
week7. 3 winny 2 primo.
week8. 2 winny 1 primo.

Zet ff de hoeveelheden in mg's aub... Geen HCG en Nakuur is altijd goed :)

Welke debiel heeft je deze kuur geadviseerd dan?

Daarnaast hebben we wel wat meer achtergrond info nodig om goed advies te geven.
Is dit je eerste kuur? Kloppen je huidige stats (want dan zou je mss eerst nog beter even kunnen cutten)?

Slaat sowieso nergens op wie heeft je die aangeraden???

• Topic Starter Topic Starter
Lol ok dat is niks dan.
Mijn huidige stats kloppen behalve mijn gewicht dat is nu 71,8,ik ben nou weer aan het cutten idd.
Ik kom net uit een deca alleen kuurtje dat was mijn eerste keer.8 weken gedaan.
En nee ik kan er niet verslaafd aan raken hoor,wand daar heb ik geen geld voor lol.Ik zou maar 1x per jaar een klein kuurtje kunnen veroorloven.
Ik train nou 2 jaar,liefst elke dag maarja rust is ook belangrijk.Ik ben zogezegd verslaafd geraakt aan het trainen.Me voedingspatroon en schema zijn top in orde.
Ik lees elke dag en kijk zowat iedere dag filmpjes op youtube over de sport en alles wat erbij hoort.
Ik weet ook dat jullie zouden zeggen haal het eerst maar met je voeding eruit.Maar ik wil gewoon graag een klein kuurtje er bij gebruiken.
Misschien dan maar gewoon bij bread and butter1 houden?Zonder Dbol dan wand zoals ik lees vind ik slikken nog niks voor me lever.

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

Ik moet wat tijd inhalen boys,ik ben al bijna 41,veelste laat begonnen. :)

Is echt een ongelofelijk slecht raar kuurtje.

Hoe is die deca only je bevallen? Kreeg je je pik nog omhoog? Je moet je echt beter inlezen voordat je dit soort producten gaat gebruiken. Lees je hier ff een tijdje goed in want je hebt echt totaal geen idee waar je mee bezig ben.

Je basis is test. Altijd test. Om meerdere redenen.

als je voeding top in orde is waarom zit je dan op 17%??

Ok Henry.
En ja ik krijg hem nog omhoog gelukkig.
Ik train samen met iemand die denkt het wel te weten allemaal, sinds hij 15 jaar heeft getrained waarvan een aantal jaren heeft gebruikt.Je vertrouwd gauw zo'n iemand dan.Door mijn vele lezen voelde het al niet goed aan daardoor kom ik ook hier voor advies en jullie ''goed'' keuring.
Ik ben net terug van trainen en hem verteld wat de reacties van hier waren.
Hij begrijpt niet waarom het zo slecht is,hij zegt mischien is het te heftig voor een beginner.en meent dat je lichaam gaat wennen na een aantal weken daarom die switch.
ik kon natuurlijk geen weerwoord geven.
ik ben maar lager opgeleid en er is zoveel info dat ik het niet allemaal kan onthouden.
ik moet btw 10x posten om een pm te kunnen sturen.
ik probeer iedere dag te lezen en te kijken naar filmpjes.

En als je lichaam gaat wennen ga je de dosis maar verlagen?
Je lichaam went ook niet aan deze stoffen.

als je voeding top in orde is waarom zit je dan op 17%??

Tja af en toe eet ik weleens troep.zo weinig mogelijk natuurlijk.Maar over het algemeen eet ik goed bijv.
Me cut schema
ontbijt
brinta80g
2 ananas schijven
Heel ei
2 rijstwafels honing
Tussen door 2 uur later is dat
2 rijstwafels pindakaas
1 eiwit
lunch
250g rijst
100g kip
tussendoor 2 uur later
kiwi
1 eiwit
diner
250grijst
200g groenten
100g kip
Trainen
uur later
2ananas
1rijstwafel pindakaas
rolmops of een blikje tonijn
voor het slapen gaan 250g kwark
ik zit dan plus minus rond de 2100kc 180g ew 270 kh en 37,1 vt
ik word snel dik.
en 1 a 2x in de week zondig ik.bijv aardappels met bruine bonen en speklappen of een vette hap.

Zoals de rest hierboven ook al zegt.
Deze kuur lijkt totaal nergens op.
Wat is de reden dat je na 4 weken overstapt op primo en winstrol?

Ook dat afbouwen is totaal onnozel.
Ik zou eerder opbouwen/verhogen in week 8 ofzo zodat je alsnog tot week 10 door groeit.

Daarnaast zou ik niet voor deca gaan. Ouderwetse gear die je vooral veel vocht geeft (en een heel lang herstel)

Ga gewoon voor Test-Deca of Test-Tren

Misschien met wat winny aan het eind van je kuur tot aan je na-kuur om je shape wat scherper te maken.

Zoals de rest hierboven ook al zegt.
Deze kuur lijkt totaal nergens op.
Wat is de reden dat je na 4 weken overstapt op primo en winstrol?

Ook dat afbouwen is totaal onnozel.
Ik zou eerder opbouwen/verhogen in week 8 ofzo zodat je alsnog tot week 10 door groeit.

Daarnaast zou ik niet voor deca gaan. Ouderwetse gear die je vooral veel vocht geeft (en een heel lang herstel)

Ga gewoon voor Test-Deca of Test-Tren

Misschien met wat winny aan het eind van je kuur tot aan je na-kuur om je shape wat scherper te maken.
Ik zal het vragen aan hem,volgens mij zei hij omdat je lichaam gaat wennen eraan.
Dankjewel voor je reactie.

Ok Henry.
En ja ik krijg hem nog omhoog gelukkig.
Ik train samen met iemand die denkt het wel te weten allemaal, sinds hij 15 jaar heeft getrained waarvan een aantal jaren heeft gebruikt.Je vertrouwd gauw zo'n iemand dan.Door mijn vele lezen voelde het al niet goed aan daardoor kom ik ook hier voor advies en jullie ''goed'' keuring.
Ik ben net terug van trainen en hem verteld wat de reacties van hier waren.
Hij begrijpt niet waarom het zo slecht is,hij zegt mischien is het te heftig voor een beginner.en meent dat je lichaam gaat wennen na een aantal weken daarom die switch.
ik kon natuurlijk geen weerwoord geven.
ik ben maar lager opgeleid en er is zoveel info dat ik het niet allemaal kan onthouden.
ik moet btw 10x posten om een pm te kunnen sturen.
ik probeer iedere dag te lezen en te kijken naar filmpjes.

Gelukkig ben je slim genoeg om het hier dubbel te checken ipv die maat van je blind te volgen. In het begin is al deze info er veel en lijkt het onoverzichtelijk. Maar blijf hier gewoon elke dag een beetje meelezen en lees de stickys. Na een tijd ga je merken dat je steeds meer gaat weten. En dat is leuk.

Hallo allemaal,ik kreeg dit als tip om te doen,wat vinden jullie ervan en of wat kan ik beter doen?
Hartstikke bedankt alvast.

Week1. 1test.e. 1ml 1deca. 1ml
week2. 2test.e. 1ml 2deca. 1ml
week3. 2test.e. 1ml 2deca. 1ml
week4. 1test.e. 1ml 1deca. 1ml
week5. 2 winny 2 primo.
week6. 3 winny 2 primo.
week7. 3 winny 2 primo.
week8. 2 winny 1 primo.

wat een t*fus kuur

Ok, allemaal bedankt voor jullie reacties.Ik weet nou wel wat me te doen staat. Cutten cutten en nog is cutten tot min. vet. Dan bouwen met een klein beschreven kuurtje zoals bread and butter1 bijv.
Nogmaals bedankt! gr Rudas.

Ik zal het vragen aan hem,volgens mij zei hij omdat je lichaam gaat wennen eraan.
Dankjewel voor je reactie.

Wennen aan de stof is niet de juiste benaming ervoor.
Maar het werkt de groei in ieder geval tegen. Oplossing ligt niet bij het switchen van gear en het totaal aantal mg's gelijk te houden.
Kan je beter bij dezelfde gear blijven en de dosis verhogen.

Wennen aan de stof is niet de juiste benaming ervoor.
Maar het werkt de groei in ieder geval tegen. Oplossing ligt niet bij het switchen van gear en het totaal aantal mg's gelijk te houden.
Kan je beter bij dezelfde gear blijven en de dosis verhogen.

Idd, en zeker niet na 5weken al producten wisselen.

Terug
Naar boven