MuscleMeat

2de Test e kuur

Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
Hierbij aangemeld om eens een kuurlogje bij te houden,
En uit ervaring van anderen bijleren

Ik ben 28j en train nu 6-7jaar,
3jaar daarvan zonder correcte voeding!
Heb me dan wat laten begeleiding, waardoor ik nu het correcte voedings schema heb!

1.75M en een gewicht van 77-78kg en 11-12%

Toen de voeding niet goed was eens Test e 250mg geprobeerd 0,0 resultaat! daarom 4j door getraint op de juiste voeding, met een winstrol kuurtje voor de zomer. en 7KG later staan we op dit punt

Nu ga ik als volgt mn clean bulk afsluiten met Test E

week 1-10 Test E 375mg E5D
Week 7-12 HCG 500 2x week
13-14 Nolva 20 mg

Enkel twijfel ik voor mijn cut periode te starten,
Rond 20 April loopt deze kuur af, Dan Zou ik voorzichtig overgaan naar Onderhoud KCAL, omdan wat later te cutten?

Wil Wel Gewonnen massa behouden? Wat is het beste hiervoor?
of word er iets aangeraden om bij de test-e te zetten om droger te komen?

op dit schema ben ik van 14%naar 10-11% gegaan terwijl ik toch spiermassa won,Klinkt raar, maar juiste begeleiding geeft heel veel gedaan

Hcg vanaf begin mee laten lopen en stoppen wanneer je kuur stopt, twee weken later beginnen met pct en dit vier weken lang.
Na je kuur goed blijven eten en zeker niet gaan cutten totdat je hersteld bent. Droger worden doe je door voeding, niet door gear..aangezien je massa wilt pakken moet je daar de focus op leggen, het is het een of het ander.

• Topic Starter Topic Starter
Zelf leesde ik ook wat nadelen van HCG, heb geen zin in gyno te krijgen, daarom dacht ik er later mee te starten.

Ga mn vetten ook iets verlagen tijdens ON,
zal mn voeding ook eens posten een deze dagen! en een start foto.

als je toch test gaat zetten kan je proberen t3 erbij te nemen maakt het een stuk makkelijker, en ja voeding/cardio heb er zelf ook veel moeite mee en zit vast op 11/12%

hCG vanaf het begin laten meelopen. hCG stimuleert de leydig cellen en houdt je ballen op formaat, hierdoor komt je eigen productie weer een stuk sneller op gang en bevorderd het je herstel. Sneller herstel betekent ook meer massa vasthouden.
500iu hCG staat gelijk aan circa 50-90mg test-e; niet rekening houdend met mogelijk extra aromatisatie. Zou test-e op 350mg houden, je kan daarnaast ook 200mg mast-e nemen in week 1-10 voor een betere a:e verhouding.

Zelf leesde ik ook wat nadelen van HCG, heb geen zin in gyno te krijgen, daarom dacht ik er later mee te starten.

Ga mn vetten ook iets verlagen tijdens ON,
zal mn voeding ook eens posten een deze dagen! en een start foto.

zorg gwn dat je nolva bij de hand hebt dan kan je die gyno zo oplossen als het zich voordoet. Je gaat er spijt van hebben als je die hCG niet laat meelopen vanaf het begin, die fout heb ik ook gemaakt.

als je toch test gaat zetten kan je proberen t3 erbij te nemen maakt het een stuk makkelijker, en ja voeding/cardio heb er zelf ook veel moeite mee en zit vast op 11/12%

Waarom T3 gebruiken in de bulk? Je zegt zelf niet vooruit te komen..vreemd dat je anderen dan advies gaat lopen geven...

Het is trouwens belachelijk dat je dnp etc wilt gebruiken omdat je niet de discpline hebt om onder de 12 procent te komen, schaam je.

Waarom T3 gebruiken in de bulk? Je zegt zelf niet vooruit te komen..vreemd dat je anderen dan advies gaat lopen geven...

Het is trouwens belachelijk dat je dnp etc wilt gebruiken omdat je niet de discpline hebt om onder de 12 procent te komen, schaam je.

wie zegt dat ik niet onder die 12% kan komen?, ik zie geen reden om 10/12 weken te cutten en gains in te leveren wat ook in 4/5 weken kan met een beetje aas/dnp

wie zegt dat ik niet onder die 12% kan komen?, ik zie geen reden om 10/12 weken te cutten en gains in te leveren wat ook in 4/5 weken kan met een beetje aas/dnp

dat zeg je in je vorige post, man je bent nog slimmer dan ik dacht.

'een beetje aas/dnp' :) heb er genoeg van, wat jij doet moet je helemaal zelf weten, maar ga dan niet mensen lopen adviseren, helaas nemen mensen vaak blindelings iets over....

dat zeg je in je vorige post, man je bent nog slimmer dan ik dacht.

'een beetje aas/dnp' :) heb er genoeg van, wat jij doet moet je helemaal zelf weten, maar ga dan niet mensen lopen adviseren, helaas nemen mensen vaak blindelings iets over....

als je alles zo goed weet help mij dan de juist richting, in plaats van zulke commentaar.

Terug
Naar boven