sukkelvoordeliefde
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 11%
Hierbij aangemeld om eens een kuurlogje bij te houden,
En uit ervaring van anderen bijleren
Ik ben 28j en train nu 6-7jaar,
3jaar daarvan zonder correcte voeding!
Heb me dan wat laten begeleiding, waardoor ik nu het correcte voedings schema heb!
1.75M en een gewicht van 77-78kg en 11-12%
Toen de voeding niet goed was eens Test e 250mg geprobeerd 0,0 resultaat! daarom 4j door getraint op de juiste voeding, met een winstrol kuurtje voor de zomer. en 7KG later staan we op dit punt
Nu ga ik als volgt mn clean bulk afsluiten met Test E
week 1-10 Test E 375mg E5D
Week 7-12 HCG 500 2x week
13-14 Nolva 20 mg
Enkel twijfel ik voor mijn cut periode te starten,
Rond 20 April loopt deze kuur af, Dan Zou ik voorzichtig overgaan naar Onderhoud KCAL, omdan wat later te cutten?
Wil Wel Gewonnen massa behouden? Wat is het beste hiervoor?
of word er iets aangeraden om bij de test-e te zetten om droger te komen?
op dit schema ben ik van 14%naar 10-11% gegaan terwijl ik toch spiermassa won,Klinkt raar, maar juiste begeleiding geeft heel veel gedaan
En uit ervaring van anderen bijleren
Ik ben 28j en train nu 6-7jaar,
3jaar daarvan zonder correcte voeding!
Heb me dan wat laten begeleiding, waardoor ik nu het correcte voedings schema heb!
1.75M en een gewicht van 77-78kg en 11-12%
Toen de voeding niet goed was eens Test e 250mg geprobeerd 0,0 resultaat! daarom 4j door getraint op de juiste voeding, met een winstrol kuurtje voor de zomer. en 7KG later staan we op dit punt
Nu ga ik als volgt mn clean bulk afsluiten met Test E
week 1-10 Test E 375mg E5D
Week 7-12 HCG 500 2x week
13-14 Nolva 20 mg
Enkel twijfel ik voor mijn cut periode te starten,
Rond 20 April loopt deze kuur af, Dan Zou ik voorzichtig overgaan naar Onderhoud KCAL, omdan wat later te cutten?
Wil Wel Gewonnen massa behouden? Wat is het beste hiervoor?
of word er iets aangeraden om bij de test-e te zetten om droger te komen?
op dit schema ben ik van 14%naar 10-11% gegaan terwijl ik toch spiermassa won,Klinkt raar, maar juiste begeleiding geeft heel veel gedaan

heb er genoeg van, wat jij doet moet je helemaal zelf weten, maar ga dan niet mensen lopen adviseren, helaas nemen mensen vaak blindelings iets over....