MuscleMeat

2e kuur: 250 test, 400 tren met eventueel een kickstart winstrol of dianabol

Bezoekers in dit topic

Correctie hcg moet 2x250iu ew zijn. Zorg dat er 3 dagen tussen de injecties is specifieke tijd op de dag is er niet naar mijn weten.

Maakt toch niet uit hoeveel dagen er tussen injects zitten? Dacht dat je ook gewoon 800-1000IU 1x per week kon zetten.
 
Nog de laatste paar vragen;

Kuur wel/niet verlengen:
- Ik heb nu voor 4 weken Stromba, op 50 mg / dag, is het beter om daar dan 5 weken van te maken op 40 mg / dag?
- Wanneer het beste Stromba innemen? (vanwege eventuele bijwerkingen) wel/niet voor de training? Tijdens eten?

Aangezien deze Test 300 mg / ml is, zal ik de dosis dan verlagen van 1 ml naar 0,83 ml = 250 mg?

Dan gaat deze Test 12 weken mee i.p.v. 10 weken en dan kan ik de Tren tot 10 weken laten lopen i.p.v. 8 weken op 400 mg i.p.v. 500 mg.

Ik zie dat vele anderen ook alleen nakuren op Nolvadex, 20mg / dag. Dat moet dan voor mij toch ook voldoende zijn?

Voor de HCG heb ik 3 ampullen met elk 2 ml water. Eén ampul doe ik dan in de ampul met de 5.000 iu HCG, als deze is opgelost haal ik deze leeg met de insulinespuit, waarna ik deze 10 x kan gebruiken voor injectie in mijn buikvet. Elke keer dus een injectie van 0,2 ml. Na elke injectie bewaar ik de insulinespuit dan in de koelkast. Ik heb dus geen vial om de mix in te bewaren. :(
Wisselen jullie elke keer af met dan links en dan rechts in de buik prikken?
Ik weet dat er andere methodes/voorkeuren kunnen zijn, maar bovenstaande methode kan toch ook?

Ik hoor het graag!! :-)
 
Ik zou niet telkens met dezelde naald injecteren hoor
 
4 weken winny op 50 doen.

Test gewoon 1 ml optrekken dan zet je toch niet precies 1 ml want blijft altijd wat in spuit zitten. Ook die paar mg verschil maakt allemaal niet uit.
 
Zo, net de eerste injectie gedaan met de Test en de Tren.

De Winstrol verdeel ik over de dag. Ochtend 20mg, avond 30 mg.

De HCG doe ik vanmiddag. 5 keer met de dezelfde naald prikken is waarschijnlijk niet optimaal, maar het moet toch te doen zijn?

Ik ga vanmiddag dan een log aanmaken. Ik hou jullie graag op de hoogte!! :-)
 
zelfde kuurtje gedaan zeer lekker low test high tren!
 
Zo, net de eerste injectie gedaan met de Test en de Tren.

De Winstrol verdeel ik over de dag. Ochtend 20mg, avond 30 mg.

De HCG doe ik vanmiddag. 5 keer met de dezelfde naald prikken is waarschijnlijk niet optimaal, maar het moet toch te doen zijn?

Ik ga vanmiddag dan een log aanmaken. Ik hou jullie graag op de hoogte!! :-)


**** no.
 
Idd dit is een no go. Vergelijk het maar met een condoom die je 5 keer gaat gebruiken. Lijkt me ook geen goed idee...
 
ik neuk nog liever 5x met dezelfde condoom dan 5x dezelfde naald in mn reet douwen.
 
da**** 5x??? Daar moet je echt niet op besparen
 
ik neuk nog liever 5x met dezelfde condoom dan 5x dezelfde naald in mn reet douwen.

Hij heeft het over hCG he.
Ik prik zelf max 2x met een slin spuitje als ik er niet meer voldoende heb.
Maar zelfs bij de 2e keer vind ik hem al bot worden.
 
Ikzelf heb ook als eerste kuur 500mg test E gedaan voor 10 weken..
En voor mijn 2de kuur ben ik exact hetzelfde van plan.. Echter begrijp ik het verschil tussen aromasin en HCG niet.. En IU? wat wilt dat zeggen?

Ik wens je alvast veel succes en zou met alle plezier je log volgen.
 
Ikzelf heb ook als eerste kuur 500mg test E gedaan voor 10 weken..
En voor mijn 2de kuur ben ik exact hetzelfde van plan.. Echter begrijp ik het verschil tussen aromasin en HCG niet.. En IU? wat wilt dat zeggen?

Ik wens je alvast veel succes en zou met alle plezier je log volgen.


Injection units
 
International Unit.
 
Ik zet tot een keer of 6 met het zelfde slinspuitje IM. Kan prima en voel je geen ruk van. Wel ff ontsmetten uiteraard. Gewone naalden gebruik ik ook maar 1 keer maar 't ging om HCG.
 
Ah, dacht gewone naald.. :p
 
Ik zet tot een keer of 6 met het zelfde slinspuitje IM. Kan prima en voel je geen ruk van. Wel ff ontsmetten uiteraard. Gewone naalden gebruik ik ook maar 1 keer maar 't ging om HCG.



Welke maat slin naald gebruik je? En welke plek zet je dan IM met slinspuit?

Zie dat tren ook met slinspuit gezet kan worden? Is tren dunner als test ??
 
Dat lijkt me een goede kuur! Succes.
 
Welke maat slin naald gebruik je? En welke plek zet je dan IM met slinspuit?

Zie dat tren ook met slinspuit gezet kan worden? Is tren dunner als test ??

Waarschijnlijk wel, maar ik zou toch echt eerst een cursus Nederlands volgen hoor.

Misschien vindt JIJ dan een mooie injectiespot.
 
Back
Naar boven