MuscleMeat

2e kuur advies gevraagd

Disco Thrasher

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m76
Beste collega's,

Ben een beetje aan het brainstormen over mijn 2e kuur (begin volgend jaar).

Had zelf het volgende in gedachten:

wk 1-2 : 1000mg Test.E. p/w
wk 1-2 : 1000mg Bold p/w
wk 3-16 : 750mg Test.E. p/w
wk 3-16 : 750mg Bold p/w

wk 18-21 : 20mg Nolva + 50mg Clomid p/d

Nu ben ik aan het denken om er uit voorzorg (gyno) Proviron of Arimidex bij te laten lopen.

Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan bij bovenstaande kuur?

zou een ks met test prop doen.

Van een echte frontload kun je hier niet spreken, is kickstart met dboll @ 30-50mg per dag geen optie?

Verder Ziet het er eigenlijk goed uit wel hoog gedoseerd maar je zal er tenminste op groeien.

Adex zou ik er maar ingooien moest je er daadwerkelijk last van hebben en niet preventief.

Moest je er provi bij nemen dan zou ik het pas doen rond week 8-tot pct.

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

zou een ks met test prop doen.

Dit kun je ook doen ofwel sustanon gebruiken ipv test e.

• Topic Starter Topic Starter
Van een echte frontload kun je hier niet spreken, is kickstart met dboll @ 30-50mg per dag geen optie?

==> Wil liever geen orals. Hoef ook niet perse een echte frontload (met dubbele hoeveelheid). Heb de eerste 2 weken verhoogd naar 1000 mg zodat ik beter uit zou komen met de inhoud van de vials... ;)

Verder Ziet het er eigenlijk goed uit wel hoog gedoseerd maar je zal er tenminste op groeien.

==> heb hier meerdere keren gelezen dat je Bold hoog moet doseren. Test heb ik in mijn eerste kuur 500mg per week gedaan, vandaar nu verhoogd naar 750mg per week.

Adex zou ik er maar ingooien moest je er daadwerkelijk last van hebben en niet preventief.

===> in dat geval niet beter voor Nolva gaan (omdat die sneller werkt bij opkomende gyno)?

===> waarom niet gelijk vanaf week 1?

Avast bedankt!

==> Wil liever geen orals. Hoef ook niet perse een echte frontload (met dubbele hoeveelheid). Heb de eerste 2 weken verhoogd naar 1000 mg zodat ik beter uit zou komen met de inhoud van de vials... ;)

==> heb hier meerdere keren gelezen dat je Bold hoog moet doseren. Test heb ik in mijn eerste kuur 500mg per week gedaan, vandaar nu verhoogd naar 750mg per week.

===> in dat geval niet beter voor Nolva gaan (omdat die sneller werkt bij opkomende gyno)?
Ari werkt die dag zelf nog dat je het slikte, het heeft geen tijd nodig zoals letro

===> waarom niet gelijk vanaf week 1?
Negeer dat maar ff niet helder aan het denken.

Avast bedankt!

Van 500mg anabolen naar 1,5gr is toch een redelijke stap.

Beste collega's,

Ben een beetje aan het brainstormen over mijn 2e kuur (begin volgend jaar).

Had zelf het volgende in gedachten:

wk 1-2 : 1000mg Test.E. p/w
wk 1-2 : 1000mg Bold p/w
wk 3-16 : 750mg Test.E. p/w
wk 3-16 : 750mg Bold p/w

wk 18-21 : 20mg Nolva + 50mg Clomid p/d

Nu ben ik aan het denken om er uit voorzorg (gyno) Proviron of Arimidex bij te laten lopen.

Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan bij bovenstaande kuur?

* Provi toevoegen aan je kuur.
* Nakuur zou ik alleen 4 weken nolvadex doen 20mg per dag. ( 3 weken na je laatste bold inject beginnen)
* Tis idd geen echt fronload zoals Knikker zegt, ik zou gwn voor Test prop kiezen voor de kickstart. Je gaat toch 16 weken aan de bold zitten. Dus eigenlijk hoeft het niet. Genoeg tijd om Bold zijn werk te doen.

Voor de rest goed doordacht, suc6 man.

PS. Test hoeft ook niet perse op 750, 500mg is ook prima als je met Bold kuurt.

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Dit kun je ook doen ofwel sustanon gebruiken ipv test e.

En om de dag 250 mg zetten of 500mg e3d?

PS. Test hoeft ook niet perse op 750, 500mg is ook prima als je met Bold kuurt.

Ok zal dit in overweging nemen.

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Dacht zelf om 2 x per week te zetten.

Eerste dag (bv maandag) de Test en de tweede dag (bv donderdag) de Bold.

Of kan ik dat beter anders aanpakken volgens jullie?

Ik prik zelf meestal E5D met Enanthaat esters.. maargoed, 7ml in één inject is ook niet lekker voor je spot hehe

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Maar je kunt natuurlijk alweer een ML van ieder minder spuiten als je elke vijfde dag injecteert

Ok zal dit in overweging nemen.

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Dacht zelf om 2 x per week te zetten.

Eerste dag (bv maandag) de Test en de tweede dag (bv donderdag) de Bold.

Of kan ik dat beter anders aanpakken volgens jullie?

Ik prik zelf meestal E5D met Enanthaat esters.. maargoed, 7ml in één inject is ook niet lekker voor je spot hehe

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Maar je kunt natuurlijk alweer een ML van ieder minder spuiten als je elke vijfde dag injecteert

Ik heb het over Knikkers voorstel van Sust,als KS.

En ik had het tegen TS..

de 2e kuur op zulke hoeveelheden????? veelste overdreven(ik weet niet wat je 1e kuur was maar op 500mg hoor je de 1e paar kuurtjes tog wel goed op te gaan)

de 2e kuur op zulke hoeveelheden????? veelste overdreven(ik weet niet wat je 1e kuur was maar op 500mg hoor je de 1e paar kuurtjes tog wel goed op te gaan)

Ik gaf al aan dat ik de hoeveelheid Test zou heroverwegen.

De Bold (ug) dient wel hoger gedoseerd te worden anders is het effect niet optimaal. Tenminste dat heb ik hier regelmatig gelezen.

Verder allemaal bedankt voor de tips!

ik zou gewoon test/bold 625/625 doen of 500/750 EW
1 volle 5ml spuit, gewoon simpel houden...

Is dat niet wat veel van het goede... 5ml in 1x zetten?

5 weet ik niet maar 4 ml in mijn bovenbeen gaat prima.
ik heb weleens 6ml moeten zetten,toch maar verdeeld over 2 benen
is een beetje veel,ik zou het op 4ml houden max per grote spot,doe je 1 ml
in schouder ofzo en 4ml in bil/been

Terug
Naar boven