Fitness Seller

2e kuur info

icexool85

Novice
Waardering
1
Beste allemaal,

Ik train nu ongeveer 4 jaar, waarbij ik na 2 jaar ongeveer mijn eerste kuur heb gedaan.
Ik ben momenteel 24, en ik ben in de periode van gewoon trainen voor mijn eerste kuur zo'n 4kg bijgekomen en tijdens de 1e kuur nog eens 5kg in korte periode (6 weken).
Ik weeg momenteel 62kg (het mag dan ook voor zich spreken dat ik vrijwel geen vet heb, exacte vet % weet ik niet) en dat is zo gebleven na mijn laatste kuur 2 jaar geleden. Ik wil graag nu eindelijk eens meer spiermassa opbouwen vandaar dat ik deze kuur wil doen, ik ben 1.70 dus ook niet erg groot. Ik merk dat het voor mij moeilijk is om spiermassa op te bouwen ondanks dat ik veel eet en ook tijdens zwaardere trainings perioden eiwitten en koolhydraten shakes erbij neem.
Ik ben nu van plan om nog een kuur te gaan doen waarbij ik anavar en stanozolol tot mijn beschikking heb.

Ik was aan het denken aan 40mg anavar per dag en daarbij 20mg stanozolol.

Alvast bedankt.

Vind het maar een rare stack anavar samen met winnie. en dat zeker als je veel kg's wilt pakken.

Ik zou eerder 1 van de 2 weglaten. en gooi er wat test bij ofzo.
Kickstart winnie bv en 10 a 12 weken 250mg of 500mg test.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen toegang meer tot de bron waar ik deze 2 gehaald heb, dus ik weet niet of ik nog aan testosteron kan komen...bovendien zijn de anavar en stanozolol allebei orale stoffen wat ik heb en daarbij wil ik ook graag alleen orale anabolen gebruiken.

Ik heb geen toegang meer tot de bron waar ik deze 2 gehaald heb, dus ik weet niet of ik nog aan testosteron kan komen...bovendien zijn de anavar en stanozolol allebei orale stoffen wat ik heb en daarbij wil ik ook graag alleen orale anabolen gebruiken.

als je BLIJVENDE spiermassa wil opbouwen zou je toch het beste aan de inject moeten.
dit zal je van iedereen tehoren krijgen
10wk 500mg test,evt met je winny
4 wk nolva nakuur

Als je al 4 jaar traint en nog steeds 62 kilo weegt eet je véél te weinig. Als je wel genoeg eet ben je het grootste antitalent van de sport.

In dat geval kun je veel beter voor die test gaan... Waarom winstrol nemen als er test bestaat?

Jullie adviseren testosteron, maar kan ik dan ook methyltestosteron gebruiken? Of moet het perse injecteerbare zijn?
En de stanozolol en anavar heb ik nog over van mijn eerste kuur.
Heb van ieder toen 15g bestelt.

@ Daster, ik heb de afgelopen jaren ook niet gegeten zoals het moest, maar het afgelopen jaar heb ik dit wel gedaan en hierbij ben ik nog steeds niet aangekomen. Ik ga wel vooruit in hoeveel kg ik per oefening kan doen, maar niet qua gewicht in spiermassa.
Dus de kracht is er wel maar de spiermassa niet, ik doe ook al 3 jaar aan muay thai boksen, waarbij dat ook mijn doel is om meer "zo'n soort" uiterlijk te krijgen.
Daarbij is kracht en snelheid zeer belangrijk, het moet niet te groot worden en te breed. Echter ik vind wel dat ik wel wat meer spiermassa kan gebruiken en wat groter mag worden...

Dus als de orale test ook volstaat zal ik deze proberen uit te halen, en combineren met winny.
Echter de anavar is een stuk veiliger voor de lever en op zich was ik daar met mijn vorige kuur ook erg tevreden over en dat was 40mg anavar met 20mg winny iedere dag.

Die thaiboxers zijn toch juist altijd mannetjes van zo'n 65kg???

Orale test bestaat niet. Maar ik denk eerlijk gezegd ook wel dat je een beetje onderschat hoeveel je moet eten om aan te komen met zo'n magere bouw... Ik hoor zo vaak van mensen die zeggen dat ze heel veel eten, maar ze eten nog niet de helft van wat ik op een dag eet.

Die thaiboxers zijn toch juist altijd mannetjes van zo'n 65kg???

Orale test bestaat niet. Maar ik denk eerlijk gezegd ook wel dat je een beetje onderschat hoeveel je moet eten om aan te komen met zo'n magere bouw... Ik hoor zo vaak van mensen die zeggen dat ze heel veel eten, maar ze eten nog niet de helft van wat ik op een dag eet.

Orale vorm van test bestaat wel hoor.
Het heet test undecanoate.

Ik bedoelde meer dat er geen orale vorm van test bestond die je moet injecteren

Nog even mijn voedingsschema:

7.00u 0,5L yoghurt+100g muesli+eiwit shake
10.00u tonijn met ketchup
13.00 vruchtenkwark, 4 botherhammen met kipfilet, jus d'orange
15.30 Bakje magere vruchtenkwark + banaa
Trainen
18.00 weight gainer
19.00 rijst+kip+groenten
22.00 eiwit shake

Foto's van momenteel:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat wil je eigenlijk dat we over die foto's zeggen?

SniperX had meer massa geloof ik??? Ik zie trouwens geen uitgemergelde ecto, maar gewoon iemand die nooit echt serieus heeft gegeten!

En dan nog beweren dat je hebt 'gegeten zoals het moet'. Je eet VÉÉÉÉL te weinig!!!!!!!!!!

Ga vreten man!

Gewoon neergezet om jullie commentaar te horen, dat ik moet gaan eten is duidelijk en vandaar dat ik ook mijn voedingsschema neergezet heb.
En tenslotte moet je toch ergens beginnen bovendien zie ik bij Shivo staan dat hij in december 2003 ook nog 63kg woog, dus wie weet weeg ik 5 jaar later ook wel 93kg net als hem.
Ook al is het niet mijn bedoeling om 93kg te gaan wegen, ik bedoel alleen duidelijk te maken dat we allemaal ooit bij zo'n gewicht begonnen zijn.
Ik aim meer op zo'n 70-75kg maximaal, tenslotte moet het niet te worden.

Voor 4 jaar is dit idd heel belabberd...
Durf onomwonden te stellen dat je belabbert eet maar zeker ook traint...kuren zal je ook niet verder helpen want dan dien je iig goed te eten en te trainen, waar het bij jou in beide gevallen duidelijk schort.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

tenslotte moet het niet te worden.

Als je dit bereikt hebt in 4 jaar hoef jij echt niet bang te worden de het te wordt hoor...

Je eet te weinig. Met anabolen ga je tijdelijk meer massa krijgen, maar daarna vreet je lichaam zichzelf op omdat je te weinig eet. AS gaat slechts een tijdelijke oplossing vormen.

Als jij 75kg wil wegen moet je eten wat iemand van 75kg nodig heeft. Stel eens een fatsoenlijk voedingsschema op van 4000kcal per dag om mee te beginnen. Dan heb je over een paar maanden je doel van 70kg al bereikt.

Ik heb ook niet 4 jaar aan een stuk getrained.
Ik denk dat het verkeerd gefornuleerd is.
Ik heb 4 jaar geleden 1,5 jaar intenseif getrained qua gewichten.
Toen ben ik gaan muay thai boksen waarbij veel getrained word op buikspieren maar zonder gewichten gewoon sit ups doen, en toen heb ik tot een half jaar terug dit bijgehouden door af en toe nog te trainen met gewichten, maar in die gehele periode heb ik niet zitten bulken als een gek, dat ben ik nu weer aan het doen sinds kort (lees: 2 weken) omdat ik nu serieus wil groeien en wil bijkomen en spiermassa wil kweken.
En Daster, het voedingsschema wat ik momenteel heb is dus nog steeds te weinig?

Als het genoeg was, was je wel wat zwaarder geweest!

Hou gewoon in eerste instantie 4000kcal aan (en als je niet zwaarder wordt 5000kcal)

Ik doe dit voedingsschema pas sinds 2 weken toepassen vandaar, maar ik zal het zo kiezen dat ik 4000kcal per dag eet.
Denk dat met meer koolhydraat shakes ik hier wel aan kan komen, buiten het voedingsschema wat ik al heb, nietwaar?
Ik bedoel ziet het schema er voor de verderrest wel goed uit?

vind persoonlijk ook je leeftijd niet bij 'fisiek passen.
ik zou nog lekker naturel trainen en lekker goed eten.

als vind dat dit je naturlijke limite is... dan ben je er arm aan toe.
of je nu gaat kuren of niet.

Terug
Naar boven