AndroidHealthClinic

2e kuur info

7.00u 0,5L yoghurt+100g muesli+eiwit shake
Goed, mits het niet van die gesuikerde (en vette) muesli is, maar gewoon naturel granen muesli
10.00u tonijn met ketchup
Dit is geen maaltijd... Voeg 100gr rijst of pasta toe
13.00 vruchtenkwark, 4 botherhammen met kipfilet, jus d'orange
Gewoon magere kwark nemen ipv vruchtenkwark. 2 boterhammen extra en 150gr kipfilet
15.30 Bakje magere vruchtenkwark + banaa
Dit is ook niks.. Neem gewoon een fatsoenlijke maaltijd 6sneeën brood+kipfilet of rijst/pasta met kip.
Trainen
18.00 weight gainer
Zou zelf na het trainen voor dextrose + whey kiezen, maar dit kan in principe ook wel.
19.00 rijst+kip+groenten
Prima
22.00 eiwit shake
Kies voor langzaam opneembare eiwitten voor het slapen zoals een bakje kwark + lijnzaadolie. Voeg tussen avondeten en slapengaan nog een maaltijd toe, want nu zit je aan zo'n 3300kcal denk ik

• Topic Starter Topic Starter
Misschien nogal een rare vraag...
Maar aangezien ik wat meer let op het aantal kcal in producten en de hoeveelheid koolhydraten en eiwitten...
Zie ik net bij gewone normale naturel chips dat er per 100g --> 568kcal inzitten, er zit dan ook wel 35g vet in.
Maar op zich is dit op een dag geen slechte aanvulling, toch?
Ergens gedurende de dag een zakje chips à 100g eten voor 55g koolhydraten en 6g eiwitten.
Ik zit nu op 3900 kcal per dag met mijn aangepaste schema overigens.
Ik zal nog foto's posten over een tijd om de vooruitgang te laten zien.

Laatst bewerkt:
koop wieghtgainer en drink naast je voeding gewoon extra 4 shakes.
Doe ik ook ik ben zelf ook een ecto en moet dit wel op deze manier doen anders kom ik ook niet aan.

maar je stats zijn te slecht om te kuren, dat is een ding wat zeker is.
Dus imo nog niet doen en eerst natuurlijk aankomen zeker 10 kilo, wat met goeie voeding echt wel mogelijk is,

Nog even mijn voedingsschema:

7.00u 0,5L yoghurt+100g muesli+eiwit shake
10.00u tonijn met ketchup
13.00 vruchtenkwark, 4 botherhammen met kipfilet, jus d'orange
15.30 Bakje magere vruchtenkwark + banaa
Trainen
18.00 weight gainer
19.00 rijst+kip+groenten
22.00 eiwit shake

Foto's van momenteel:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien nogal een rare vraag...
Maar aangezien ik wat meer let op het aantal kcal in producten en de hoeveelheid koolhydraten en eiwitten...
Zie ik net bij gewone normale naturel chips dat er per 100g --> 568kcal inzitten, er zit dan ook wel 35g vet in.
Maar op zich is dit op een dag geen slechte aanvulling, toch?
Ergens gedurende de dag een zakje chips à 100g eten voor 55g koolhydraten en 6g eiwitten.
Ik zit nu op 3900 kcal per dag met mijn aangepaste schema overigens.
Ik zal nog foto's posten over een tijd om de vooruitgang te laten zien.

laat dit aub een grap zijn?

toen ik je eerste post leesde dacht ik nog van, 62kg bij een lengte van 1m70? deze kerel moet wel kurkdroog staan dan... maar toen ik steeds meer ging lezen, en dan nog eens je foto zag dacht ik van WTF :D

haha kan niet gekker dit, je hebt gewoon het lichaam van een 12 jarige en wil al gaan kuren...

ik begin ook meer te denken dat het een grap is :D

Wat wil je daarmee zeggen, dat ik niet droog ben dan... ???

En dat van die chips was ook niet bepaald serieus bedoeld nee...beetje humor moet ook erbij toch.

Wat wil je daarmee zeggen, dat ik niet droog ben dan... ???

En dat van die chips was ook niet bepaald serieus bedoeld nee...beetje humor moet ook erbij toch.

moest je nu 62 wegen en zeer droog staan, voorbeeld alle buikspieren zeer goed zichtbaar en overaal aders die uitspringen. dan zou je miss wel aan een kuur kunnen denken, maar je weegt 62 bij een vetpercentage van 15% ofzo.
Dit wil zeggen dat je maar heel weinig vetvrije massa hebt en dus nog lang niet klaar bent om te kuren

Ik zal mijn vetpercentage binnenkort eens laten meten.
En dat ik niet nu aan een kuur moet beginnen is ook duidelijk, dit zal ik dan ook niet doen en ik zal ook zeer zeker doorgaan met mijn nieuwe voedingsschema en eten eten en eten en nog eens eten.
Hoe zou ik het beste mijn vetpercentage lager kunnen krijgen zodat wel alle spieren beter gedefineerd worden en ik droger wordt?
Of kan ik nu beter bulken tot ik rond de 70-75kg weeg en dus veel trainen tegelijkertijd.
En dan als ik op dat gewicht zit, dan gaan cutten door precies genoeg te eten en aan cardio te doen?

Ik zal mijn vetpercentage binnenkort eens laten meten.
En dat ik niet nu aan een kuur moet beginnen is ook duidelijk, dit zal ik dan ook niet doen en ik zal ook zeer zeker doorgaan met mijn nieuwe voedingsschema en eten eten en eten en nog eens eten.
Hoe zou ik het beste mijn vetpercentage lager kunnen krijgen zodat wel alle spieren beter gedefineerd worden en ik droger wordt?
Of kan ik nu beter bulken tot ik rond de 70-75kg weeg en dus veel trainen tegelijkertijd.
En dan als ik op dat gewicht zit, dan gaan cutten door precies genoeg te eten en aan cardio te doen?

eerst massa kweken en dan pas denken aan droogtrainen, iemand die 62 kg weegt en zeer droog staat dat is meestal iemand die van zijn eigen droog staat...
jij hoort hier niet bij dus gewoon bulken met met veel eiwitten en veel complexe koolhydraten, en de eerste 2 jaar zeker niet aan cutten denken...

wat hij bedoeld is dat je niet echt groot oogt met een laagje vet erom heen ,vvm staat voor vet vrije massa (spier) dus wat onder je vet zit.

Ik zou als ik jouw was eerst veel eten en bulken en daarna cutten imo.

hmmm je was me voor

Gwn lekker natureel gainen bro.
Je kan genoeg uit je voeding halen. Gwn eerst goed pak massa bouwen, daarna cutten
Aan je foto's te zien ben je helemaal niet klaar om te gaan kuren.

Hardstikke bedankt voor de reacties, ik zal zeker verder gaan met eten.
Net nog een kg kipfilets ingeslagen en een hoop groenten en rijst.

:meal:eat eat eat eat eat

gewoon meer en vaker eten.. en een stuk beter trainen.(neem je ook genoeg rust na een training?)

Ik ben in een jaar 7 kilo aangekomen zonder te gebruiken.. ik trainde net zo hard als het jaar ervoor alleen nam ik nu op de juiste tijdstippen de juiste voeding binnen en nam ik genoeg rust.. geloof me slecht slapen en slecht eten doen al je trainingen teniet ik zou eerst even een half jaar dit proberen voordat je overgaat op aas

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

PS me vetpercentage is gewoon hetzelfde gebleven..

Terug
Naar boven