AndroidHealthClinic

2e kuur (Spamlabs)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimpdog

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hoi allemaal;) ,

Ik begin binnekort aan mijn 2e kuur die volledig bestaat uit producten van FERALABS.
Ik ga er een paar uittesten en een logje bijhouden.
wrm ik voor feralabs kies? Wel ze zijn een stuk goedkoper dan andere UG labs en ze zijn pas nieuw zo te zien en wil testen of ze goed werken en drm ook een logje bijhouden die minstens 1 keer per week word geupdate.

ik heb al een kuur gedaan betaande uit Test Enth ( week1-8:350mg) en Turinabol( week1-4 : 40 mg) en dan week 10-12:40-20-10 mg/dag nolva.
Het waren producten van GS. Ik kwam 9 kilo bij waarvan wss 3-4 kilo voch + vet was.

Mijn kuur zou als volgende gaan uitzien:
Week1-6: winstrol 50mg/dag
week1-10: Test Enth 400mg/week
week 1-10: Deca 400mg/week
Nakuur bestaat uit Nolva en Clomid
Nolva week12-14: 40-20-10mg/dag
Clomid weet ik nog niet echt goed of ik het ga gebruiken.(iemand een voorstel?)

-Is mijn schema goed?
-En zou ik iets nemen tgn de vocht en wat zou ik dan juist nemen?
-Kan ik eventueel clenbuterol bijnemen in de laatste weken en wanneer juist en hoe lang?
- Zou mijn libido verlagen? (zal niet leuk zijn voor vriendin als het zo is :))

Suggesties ,commentaren,... zijn ALTIJD welkom ;) Maar hou het beleefd aub:D

Ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden met de resultaten .
Ik zou test op 500 mg per week houden .liever meer test als deca.
en ik zou clomid er altijd bijdoen als nakuur . ivb met je test aanmaak.

Test zou ik op 500 mg houden en de winstrol zou ik persoonlijk tegen het einde van de kuur nemen.

gozer, in je vorige kuur heb je GS genomen en je bent 9kg aangekomen voor een vrij licht kuurtje...je weet dat GS dan goed is maar je weet verder volgens mij weinig over kwali van feralabs...waarom zou je die gok nemen als je weet dat de een goed is en de ander weet je het niet zkr...geld kan zkr geen reden zijn want ten eerste zijn je hoeveelheden niet zo drastisch hoog dat je vel shit nodig hebt..en ten tweede kan verschil tussen gs en fera nooit zo groot zijn omdat gs ook al vrij cheap is...je praat denk ik over ongeveer een verschil van max 50euro...
khad het wel geweten...

• Topic Starter Topic Starter
Hey Klaas , GS is goedkoop maar kan goedkoper geraken aan produrcten van Britisch Dragons.Waar ik zelfs 3 keer goedkoper uitkom dan bij producten van GS maar ze komen dan van oost-europa maar betrouwbaar want een paar vrieden van mij hebben daar al besteld en gebruikt met zeer goeie resultaten ;).

Kwil eens gwn testen.Iemand moet het doen of niet?En als er problemen zijn dan raddpleeg ik mijn arts wel en zet ik het op de forum ;).
Ik geef hen het voordeel van het twijfel. Hopelijk is het een goeie kueze dat zullen we binnen 10 weken weten he ;).

Toch bedankt voor je commentaar,kerel;)!

iedergeval ziet je kuur er wel ok uit...je zou eventueel test op 500 kunnen zetten(niet echt nodig)...kzou zelf de winny laatste 6 zetten ipv begin...maar is ook niet echt nodig...succes ermee en keep us updated..

Ik blijf erbij dat het waanzinnig goedkoop is om nog betrouwbaar te zijn !

klaas zei:
gozer, in je vorige kuur heb je GS genomen en je bent 9kg aangekomen voor een vrij licht kuurtje...je weet dat GS dan goed is maar je weet verder volgens mij weinig over kwali van feralabs...waarom zou je die gok nemen als je weet dat de een goed is en de ander weet je het niet zkr...geld kan zkr geen reden zijn want ten eerste zijn je hoeveelheden niet zo drastisch hoog dat je vel shit nodig hebt..en ten tweede kan verschil tussen gs en fera nooit zo groot zijn omdat gs ook al vrij cheap is...je praat denk ik over ongeveer een verschil van max 50euro...
khad het wel geweten...

Uitgaande van gemiddelde prijzen en die van FL bespaart hij alleen met die winny al zo'n 50 euro. Ik snap het verzet tegen dit lab wel een beetje, maar als het echt troep is zullen we het gauw genoeg weten.

Tis inderdaad goedkoop he :). Maar je brengt toch iest niet op het markt als je duurder zijt dan de rest he.En de rest is betrouwbaar.Kan mss zijn da ze later als er positieve reacties komen ,hun prijzen verhogen. Vraag en Aanbod ;)

axestream zei:
Uitgaande van gemiddelde prijzen en die van FL bespaart hij alleen met die winny al zo'n 50 euro. Ik snap het verzet tegen dit lab wel een beetje, maar als het echt troep is zullen we het gauw genoeg weten.
oww hehe ja ken de prijzen niet...

Ik ben het trouwens met dennis eens, liever die winny aan het eind van je kuur.

pimpdog zei:
maar kan goedkoper geraken aan produrcten van Britisch Dragons.Waar ik zelfs 3 keer goedkoper uitkom dan bij producten van GS maar ze komen dan van oost-europa maar betrouwbaar want een paar vrieden van mij hebben daar al besteld en gebruikt met zeer goeie resultaten ;).

bd drie keer goedkoper dan gs?:windup: wake up man!!!!
en dan ook nog uit oost-europa? hahah, nog gekker. thailand eerder.

kijk eens op de orginele site van bd. zijn best wel prijzig vriend.
verder is bd volgens mij een van de weinige ug labs die wordt nagemaakt. en dan komt die shit ook nog uit oost-europa? zou er niet eens aan denken omdat uberhaupt im te zetten:eek: .

dennis999 de tabs kom ik goedkoper uit, check je inbox maar heb je de prijzen gestuurd en tel zelf maar uit ;) de injects kom ik ook ene stuk goedkoper uit maar ik mag geen prijzen of bronnen posten ;). En bron bestaat al 7-8 jaar ,heb het gekregen van ene hier uit deze forum een tijdje geleden;)

pimpdog zei:
Hey Klaas , GS is goedkoop maar kan goedkoper geraken aan produrcten van Britisch Dragons.Waar ik zelfs 3 keer goedkoper uitkom dan bij producten van GS maar ze komen dan van oost-europa maar betrouwbaar want een paar vrieden van mij hebben daar al besteld en gebruikt met zeer goeie resultaten ;).

Kwil eens gwn testen.Iemand moet het doen of niet?En als er problemen zijn dan raddpleeg ik mijn arts wel en zet ik het op de forum ;).
Ik geef hen het voordeel van het twijfel. Hopelijk is het een goeie kueze dat zullen we binnen 10 weken weten he ;).

Toch bedankt voor je commentaar,kerel;)!

British Dragon uit Oost-Europa is allemaal fake kerel!!!

ik ben erg benieuwt!!!!..:D leuk zon nieuw ug lab! waar wanneer begin je precies dan??

kheb ze zopas besteld , wss nog deze week hopelijk ;) ofwel maandag,zodra ze arriveren ,begin ik ;)

@hardgainers check je inbox eens ;)

pimpdog zei:
kheb ze zopas besteld , wss nog deze week hopelijk ;) ofwel maandag,zodra ze arriveren ,begin ik ;)

@hardgainers check je inbox eens ;)
je bent wel erg enthousiast :bow: enne ik heb nog geen mailtje :p

Ik ben wel benieuw en wens je ook zeker alle succes toe! Maar zet je winstrol van week 6-12!

week1-10: Test Enth 400mg/week
week 1-10: Deca 400mg/week
Week6-12: winstrol 50mg/dag
Nakuur bestaat uit Nolva en Clomid
Nolva week12-14: 40-20-10mg/dag
clomid: week12-14: 100-50-50

Zo beter: maar ik heb geen kickstart :( en de test werkt in na 2-3 weken wss zoals vorige keer en van deca weet i kdat nie wss ook zo lang. Kan ik niet week 1-4 winstrol doen en dan ook week 9-12 winstrol 50mg/dag?
En krijg ik "hem" nog recht?

vind het wel erg appart dat jij nu al direct aan de feralabs gaat. Net nu iedereen dat ene mailtje gehad heeft en er een topic over actief is.

en dat voor iemand van 21 en 26posts? ( hoeft niks te zeggen, maar toch.. )

ik weet het allemaal zo net nog niet. maar suc6 iig! ( als je er daadwerkelijk aan gaat beginnen )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven