Hoi allemaal
,
Ik begin binnekort aan mijn 2e kuur die volledig bestaat uit producten van FERALABS.
Ik ga er een paar uittesten en een logje bijhouden.
wrm ik voor feralabs kies? Wel ze zijn een stuk goedkoper dan andere UG labs en ze zijn pas nieuw zo te zien en wil testen of ze goed werken en drm ook een logje bijhouden die minstens 1 keer per week word geupdate.
ik heb al een kuur gedaan betaande uit Test Enth ( week1-8:350mg) en Turinabol( week1-4 : 40 mg) en dan week 10-12:40-20-10 mg/dag nolva.
Het waren producten van GS. Ik kwam 9 kilo bij waarvan wss 3-4 kilo voch + vet was.
Mijn kuur zou als volgende gaan uitzien:
Week1-6: winstrol 50mg/dag
week1-10: Test Enth 400mg/week
week 1-10: Deca 400mg/week
Nakuur bestaat uit Nolva en Clomid
Nolva week12-14: 40-20-10mg/dag
Clomid weet ik nog niet echt goed of ik het ga gebruiken.(iemand een voorstel?)
-Is mijn schema goed?
-En zou ik iets nemen tgn de vocht en wat zou ik dan juist nemen?
-Kan ik eventueel clenbuterol bijnemen in de laatste weken en wanneer juist en hoe lang?
- Zou mijn libido verlagen? (zal niet leuk zijn voor vriendin als het zo is
)
Suggesties ,commentaren,... zijn ALTIJD welkom
Maar hou het beleefd aub
,Ik begin binnekort aan mijn 2e kuur die volledig bestaat uit producten van FERALABS.
Ik ga er een paar uittesten en een logje bijhouden.
wrm ik voor feralabs kies? Wel ze zijn een stuk goedkoper dan andere UG labs en ze zijn pas nieuw zo te zien en wil testen of ze goed werken en drm ook een logje bijhouden die minstens 1 keer per week word geupdate.
ik heb al een kuur gedaan betaande uit Test Enth ( week1-8:350mg) en Turinabol( week1-4 : 40 mg) en dan week 10-12:40-20-10 mg/dag nolva.
Het waren producten van GS. Ik kwam 9 kilo bij waarvan wss 3-4 kilo voch + vet was.
Mijn kuur zou als volgende gaan uitzien:
Week1-6: winstrol 50mg/dag
week1-10: Test Enth 400mg/week
week 1-10: Deca 400mg/week
Nakuur bestaat uit Nolva en Clomid
Nolva week12-14: 40-20-10mg/dag
Clomid weet ik nog niet echt goed of ik het ga gebruiken.(iemand een voorstel?)
-Is mijn schema goed?
-En zou ik iets nemen tgn de vocht en wat zou ik dan juist nemen?
-Kan ik eventueel clenbuterol bijnemen in de laatste weken en wanneer juist en hoe lang?
- Zou mijn libido verlagen? (zal niet leuk zijn voor vriendin als het zo is
)Suggesties ,commentaren,... zijn ALTIJD welkom
Maar hou het beleefd aub

wake up man!!!!
.
enne ik heb nog geen mailtje 
en de test werkt in na 2-3 weken wss zoals vorige keer en van deca weet i kdat nie wss ook zo lang. Kan ik niet week 1-4 winstrol doen en dan ook week 9-12 winstrol 50mg/dag?