MuscleMeat

2e kuur (Spamlabs)

Status
Niet open voor verdere reacties.
doe dan een frontload ipv die kickstart.
ik zelf zou de test hoger houden dan de deca. 500 op 400 ofzo.. die testosterone is toch gewoon 250mg/ml? 2ml zetten dus!

en of je hem omhoog krijgt? tsja.. dat zal toch wel? als je die test hoger gaat houden dan de deca en een nette na-kuur doet lijkt me er geen probleem.

mmm...onze Lab-rat heeft zich aangemeld..:D

ben erg benieuwd..verder zou ik idd ook de winny verplaatsen..maar dat is al 5x gezegd ofzo!! :)

zou ook wat HCG meenemen in je kuur!! tenzij je zin hebt in sun-dried tomatoes..

G21 zei:
mmm...onze Lab-rat heeft zich aangemeld..

ben erg benieuwd..verder zou ik idd ook de winny verplaatsen..maar dat is al 5x gezegd ofzo!!

zou ook wat HCG meenemen in je kuur!! tenzij je zin hebt in sun-dried tomatoes..

:roflol: :roflol:

Ben benieuwd !! Succes met je kuur.En de prijs moet toch ergens op bezuiningd worden vind het maar vreemd maar ok.

• Topic Starter Topic Starter
Hey,

Ik denk da ik 10 weken ga kuren ipv 12 weken :

week1-8: Test Enth 500mg/week
week 1-8: Deca 400mg/week
Week5-10: winstrol 50mg/dag
Nakuur bestaat uit Nolva en Clomid
Nolva week10-12: 40-20-10mg/dag
clomid: week10-12: 100-50-50

Kuurse pimpdog....
En als we plotseling niks meer van je horen weet ik in iedergeval dat feralabs geen goeie shit is:laugh: (Geintje)

Laatst bewerkt:
ik zou de deca in wk 9 stoppen en de winstrol zou ik in de laatste wkn pakken. want na wk 6 zul je wat gaan missen omdat je de winstrol niet meer gebruikt, dit kan demotiverend voor je werken.

Succes met je kuur, ik heb de feralab mail ook gehad en wacht eerst maar eens op die 10 tabbies.

zit gewoon RECLAME te maken voor fera labs..
=neppe log

vind inderdaad dat je dit hele feralabs gedoe wel heel erg commercieel promoot in dit log, beetje irritant eigenlijk. Het zou je prijzen als je gewoon een log had gemaakt (zonder bijv. in de titel histerisch te zetten dat je fera gebruikt...)

had gewoon verteld hoe je bevindingen zijn ;) maar daar is het nu wat laat voor :roflol:

daarom kan ik de uitkomst van dit kuurtje nu al niet echt meer serieus nemen.

mm wrm is dit log nog niet gesloten dan en de andere wel vond de andere informatiever dan deze ;)

• Topic Starter Topic Starter
geen reclame ;), als het me nie bevalt dan komt het erop , hopelijk is het morgen binne en dan begin ik er dadelijk aan . Had er feralabs bijgezet om het duidelijk te maken dat het puur om feralabs spullen ging.Dus als er iets slecht is dan ligt het dan aan één lab. Maar hopelijk kan ik morgen beginnen en zal proberen het zo goed mogelijk bij te houden ;). Zal een foto of 2 nemen van de spullen en zal ze dan ook posten ;).

Fijne avond nog ;)

ik vind het goed dat dat topic is gesloten, alles was besproken, verschillende meningen zijn gehoord.
Er valt niks meer toe te voegen aan het topic.

mensen die fera willen gebruiken doen dat, anderen kunnen wachten op gebruikers ervaringen en de analyses van bigcat en axe. Of gewoon op safe spelen en het met gs en gg doen.

en verder nog steeds: pimpdog jou neem ik voorlopig niet serieus ;) gs en gg gebruikers zetten toch ook niet tusen haakjes in de titel dat ze gs of gg gebruiken ???

spuitje zei:
en verder nog steeds: pimpdog jou neem ik voorlopig niet serieus ;) gs en gg gebruikers zetten toch ook niet tusen haakjes in de titel dat ze gs of gg gebruiken ???

Als we mensen hier gaan keuren op basis van wat ze tussen haakjes schrijven, dan is niemand hier geloofwaardig meer.

spuitje zei:
ik vind het goed dat dat topic is gesloten, alles was besproken, verschillende meningen zijn gehoord.
Er valt niks meer toe te voegen aan het topic.

mensen die fera willen gebruiken doen dat, anderen kunnen wachten op gebruikers ervaringen en de analyses van bigcat en axe. Of gewoon op safe spelen en het met gs en gg doen.

nou, eigenlijk zie ik dat vrij vaak.

wat mij betreft zijn jullie allemaal over een kam te scheren en blijft er na het scheiden van kaf en koren weinig toonbaars over.

Wacht gewoon zijn log af. Alsof je je mening gaat baseren op één enkele log.

slim hoor lekker goedkoop in je lichaam zetten, je hebt maar 1 lichaam en dan is het heel slim om voor een tientje goedkoper te gaan.
Merk je nu niks dan wellicht op langere termijn....

Waar gaan we naar toe? oh en in de oost europes spullen zit meestal de goedkope tes prop in, dat werkt zeker maar kost een fractie van andere stoffen....

bravebeast zei:
slim hoor lekker goedkoop in je lichaam zetten, je hebt maar 1 lichaam en dan is het heel slim om voor een tientje goedkoper te gaan.
Merk je nu niks dan wellicht op langere termijn....

Waar gaan we naar toe? oh en in de oost europes spullen zit meestal de goedkope tes prop in, dat werkt zeker maar kost een fractie van andere stoffen....

Er zijn ook mensen die zeggen dat je sowieso UG spul moet laten liggen.

Veel mensen hebben commentaar op dit lab, zonder ook maar één gebruikerservaring te kunnen aanhalen en al helemaal geen lab test. Er zijn mensen die terecht hebben aangehaald dat UG labs in de omringende landen goedkoper zijn. Iedereen kan z'n eigen shit brouwen als 'ie de grondstoffen heeft en dat kost ook een fractie van wat UG spul kost. Het is niet per definitie beter of slechter van kwaliteit.

Terughoudenheid vind ik fair, andere belangen behartigen kan ik me ook nog goed voorstellen, maar louter en alleen op basis van een prijs een oordeel vellen vind ik nergens op slaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven