El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
muaythai zei:zit gewoon RECLAME te maken voor fera labs..
=neppe log
Heb je em ook door?Trouwens ik vond dat wel een héle wijze opmerking: 'Ik had British Dragon goedkoper dan GS en het kwam uit oost-Europa'

Je staat aardig voor schut kerel want deze oosterse 'British Dragon' is nog in 't nieuws geweest en is allemaal NEP, meeste was zonnebloemolie met Methyl-test.
British Dragon heeft een aantal suppliers die grif betalen om dit kwaliteitsmerk te kunnen verkopen. Dan denk jij dat de oosterse vrienden het voor inkoopsprijs kunnen verkopen?
Hoe NAIEF sommige mensen wel niet kunnen zijn hier...Tot slot: veel plezier met je 'labrat'-log, de toonzetting was al twijfelachtig want als er net een Fera-topic is gesloten was het natuurlijk hard nodig om er eentje onder een ander motief te openen

Voor de mensen die nog steeds niet snappen dat het hier niet gaat om wát er in de Fera-potjes zit maar hóe ze het brengen, hier een testje:
-Koop ergens goedkoop wat cocaine in en ga op de Wallen staan en roep: 'Cocaine, €22,50 per gram!' Es kijken hoe lang je daar staat.
Is 't nu iedereen duidelijk?

zal dus niet bijster veel vangen voor z'n 'knowledge', snap je? Bovendien maak je je niet bijster populair. Waarom hebben GG en GS en eerder ook MRP dezelfde prijzen min of meer? Wat denk je zelf? Omdat je namelijk: Samen kunt verdienen óf iemand kapot kan laten gaan. Dan kies ik liever voor samen verdienen, ik hou van kwalitatief leven.