Fitness Seller

2e kuur (Spamlabs)

Status
Niet open voor verdere reacties.
muaythai zei:
zit gewoon RECLAME te maken voor fera labs..
=neppe log

:roflol: Heb je em ook door?

Trouwens ik vond dat wel een héle wijze opmerking: 'Ik had British Dragon goedkoper dan GS en het kwam uit oost-Europa' :roflol:
Je staat aardig voor schut kerel want deze oosterse 'British Dragon' is nog in 't nieuws geweest en is allemaal NEP, meeste was zonnebloemolie met Methyl-test.
British Dragon heeft een aantal suppliers die grif betalen om dit kwaliteitsmerk te kunnen verkopen. Dan denk jij dat de oosterse vrienden het voor inkoopsprijs kunnen verkopen? :roflol: Hoe NAIEF sommige mensen wel niet kunnen zijn hier...

Tot slot: veel plezier met je 'labrat'-log, de toonzetting was al twijfelachtig want als er net een Fera-topic is gesloten was het natuurlijk hard nodig om er eentje onder een ander motief te openen ;)

Voor de mensen die nog steeds niet snappen dat het hier niet gaat om wát er in de Fera-potjes zit maar hóe ze het brengen, hier een testje:

-Koop ergens goedkoop wat cocaine in en ga op de Wallen staan en roep: 'Cocaine, €22,50 per gram!' Es kijken hoe lang je daar staat.

Is 't nu iedereen duidelijk? :D

• Topic Starter Topic Starter
@DBC ik heb je mijn contact zijn site gemaild naar u , check het maar na op DB zijn officiele site ;) ze zijn officiele dealer ;)

hehe dat is ook weer overdreven dbc, de enige reden waarom gs en gg duurder zijn is omdat hun met dealers werken die hun producten weer door verkopen(dit alles weet jij ook, daarom verbaas je mij met je ongenuanceerde post)

als de consumenten hun producten dus ook rechtstreeks bij het lab van gg en gs zouden kopen zouden ze even duur zijn als fera....

Duurder. Ik weet best wel hoe dat gaat en als iedereen (minus de resellers) netjes betaald wordt kun je niet én inkopen én producten maken én labellen én versturen voor 25 euro of je moet een stel illegale Chinezen hebben zitten die je brood uitdeelt. De :brew: zal dus niet bijster veel vangen voor z'n 'knowledge', snap je? Bovendien maak je je niet bijster populair. Waarom hebben GG en GS en eerder ook MRP dezelfde prijzen min of meer? Wat denk je zelf? Omdat je namelijk: Samen kunt verdienen óf iemand kapot kan laten gaan. Dan kies ik liever voor samen verdienen, ik hou van kwalitatief leven. ;)

DBC01 zei:
Voor de mensen die nog steeds niet snappen dat het hier niet gaat om wát er in de Fera-potjes zit maar hóe ze het brengen, hier een testje:

-Koop ergens goedkoop wat cocaine in en ga op de Wallen staan en roep: 'Cocaine, €22,50 per gram!' Es kijken hoe lang je daar staat.

Is 't nu iedereen duidelijk? :D

Maar dat is toch een heel ander verhaal? De mensen achter Fera zitten in dat geval met een probleem, niet de gebruikers.

Bovendien maak je je niet bijster populair. Waarom hebben GG en GS en eerder ook MRP dezelfde prijzen min of meer? Wat denk je zelf? Omdat je namelijk: Samen kunt verdienen óf iemand kapot kan laten gaan. Dan kies ik liever voor samen verdienen, ik hou van kwalitatief leven.;)

Ben ik helemaal met je eens, maar nogmaals, dat is toch niet ons probleem? Ons als potentiele gebruikers gaat het toch om de kwaliteit? Als Fera wel "netjes" 50 euro vraagt, maar de kwaliteit niet helemaal is zoals het hoort dan schieten we daar niks mee op.

toc moeten die gasten het wel via een hele veilige proxy server doen ofzo willen ze niet heel snel een bezoekje krijgen van de padvinders.

Wat ik daar weer een nadeel van vind is dat straks het forum rond zwerft met kippen en dat ook gebruikers ermee worden lastig gevallen.

dat is ook het punt wat dbc aankaart, waarom problemen opzoeken als het ook anders kan.

younggod zei:
toc moeten die gasten het wel via een hele veilige proxy server doen ofzo willen ze niet heel snel een bezoekje krijgen van de padvinders.

Wat ik daar weer een nadeel van vind is dat straks het forum rond zwerft met kippen en dat ook gebruikers ermee worden lastig gevallen.

dat is ook het punt wat dbc aankaart, waarom problemen opzoeken als het ook anders kan.

Zit wat in, maar juist daarom is men op boards over het algemeen ook heel streng als het gaat om dealen via PM. Zolang men hier maar geen strafbare feiten pleegt is er niks aan de hand.

axestream zei:
Er zijn ook mensen die zeggen dat je sowieso UG spul moet laten liggen.

Veel mensen hebben commentaar op dit lab, zonder ook maar één gebruikerservaring te kunnen aanhalen en al helemaal geen lab test. Er zijn mensen die terecht hebben aangehaald dat UG labs in de omringende landen goedkoper zijn. Iedereen kan z'n eigen shit brouwen als 'ie de grondstoffen heeft en dat kost ook een fractie van wat UG spul kost. Het is niet per definitie beter of slechter van kwaliteit.

Terughoudenheid vind ik fair, andere belangen behartigen kan ik me ook nog goed voorstellen, maar louter en alleen op basis van een prijs een oordeel vellen vind ik nergens op slaan.

Wederom een goede post Axe. Kritisch, maar realistisch genoeg om vooroordelen achterwege te laten.

Welke hypocriet hier heeft mijn post in dit topic verwijderd!?
Welke mod durft hier voor uitkomen?
Heeft meneer misschien belangen bij FL?

één woord...BELachelijk!

NPC zei:

één woord...BELachelijk!

Wat stond er in je post dan?:D

Mijn posts zijn ook verwijderd....lekker boeiuh

NPC zei:

één woord...BELachelijk!

Wees blij dat ik je niet geband heb kerel, je posting was genoeg voor minimaal een weekban. Mond houden dus.

binnen hoeveel dagen had jij je gear binnen dan pimpdog?

EricR zei:
Wees blij dat ik je niet geband heb kerel, je posting was genoeg voor minimaal een weekban. Mond houden dus.

Toch voor u niet kerel...dan moet je van verder komen hoor!
Je zou beter dat broekventje bannen die hier wat promo komt maken voor zen badkamerlab:rolleyes: Ieder lid kan hier nu duidelijk zien dat je dit steunt...kan men spreken van belangen!? En kom het hier nu niet ontkennen hé of JIJ bent het soort Mod dat een stijve krijgt van die macht!
En als je het toch niet kan laten...BAN me dan...weet je wat jij bent ericske een Belachelijke vent en een HYPOCRIET!

NPC

Krijg je toch met terugwerkende kracht een ban, de mazzel. Als je denkt dat bedreigingen aan anderen normaal zijn moet je vroeger opstaan. Dit is overigens een permban, geen weekban.

De posting waar normaliter een weekban voor staat. Nu weer verder on-topic.

post_old.gif

Doei NPC:wave:

Ja waar waren we gebleven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven