AndroidHealthClinic

2e kuur (Spamlabs)

Status
Niet open voor verdere reacties.
NPC, rustig aan kerel!
Ga zo voorts.. Sla die grote kerel op de gym ook even tegen zn achterhoofd :D

Het vertrouwen dat ik gaf aan fera is langzaam aan het weggaan.

Nog steeds niet ontvangen (testers).

Ik krijg mail van hun of mijn bestelling nog doorgaat, ik zeg neen want ik kan het zelfs niet testen.

Krijg terug een mail dat ze het binnen de 4 dagen gaan opsturen; nu zijn ze opeens wel heel rap.

zou er geen geld aan geven aan die mannen.

Lekker GS kuurtje;)

wimmeke26 zei:

Ik krijg mail van hun of mijn bestelling nog doorgaat, ik zeg neen want ik kan het zelfs niet testen.

Krijg terug een mail dat ze het binnen de 4 dagen gaan opsturen; nu zijn ze opeens wel heel rap.

Lekker GS kuurtje;)

Ik beaam deze woorden. Na de kat uit de boom te hebben gekeken, kan ik met gerust hart zeggen dat deze lui zo fake als wat zijn. Over tot de orde van de dag.

bij mij precies hetzelfde wimmeke, als ik hun moet geloven hebben ze nu al 3 x die testers opgestuurd en heb ze alle 3 niet ontvangen.
maar mn bestelling ligt al wel klaar en vragen wanneer ik het geld ga overmaken:S

Ik heb die testers wel gehad heb er ook een opengemaakt lijkt wel cocaine

heb ook 2*25mg gehad, in caps, maar is het stanozolol??
voor ik iets slik zou ik t grag laten testen in n lab

Yzord zei:
Ik beaam deze woorden. Na de kat uit de boom te hebben gekeken, kan ik met gerust hart zeggen dat deze lui zo fake als wat zijn. Over tot de orde van de dag.

Wat heb je meegemaakt dan? Waarop basseer je het dat je zegt dat ze zo fake als wat zijn? Ben wel benieuwd naar...

Heb zelf wel die tester ontvangen...maar ben wel benieuwd of normale bestellingen goed gaan.

Kukkeledeh zei:
Anabolen zijn ook witte poedertjes.. Of wat wil je hiermee zeggen als vergelijking met cocaine.

wimmeke26 zei:

Lekker GS kuurtje;)

:roflol:

op zich wel grappig dat mensen nu al gaan klagen als ze niet snel genoeg gratis anabolen krijgen toegestuurd.....
het lijkt mij dat er veel mensen moeten zijn die dit aangevraagd hebben dus dan moeten er toch ook een heleboel mensen zijn die wel wat ontvangen hebben? ik heb namelijk wel die winstrol gehad en beviel me goed

Je kan ze éénmaal aanvragen, tweemaal aanvragen maar na de 3e keer kunnen ze mijn zak opblazen:D

grtz

j100801 zei:
op zich wel grappig dat mensen nu al gaan klagen als ze niet snel genoeg gratis anabolen krijgen toegestuurd.....

OPZICH WEL GRAPPIG DAT JIJ HETZELFDE IP ADRESS HEBT ALS DEGENE WAAR IK DIE SPAM-MAIL VAN HEB ONTVANGEN :eek:

Kukkeledeh zei:

probeer eens wat op te snuiven dan, als het goed spul is wil ik ook wel een paar testers hebben :D

j100801 zei:
het lijkt mij dat er veel mensen moeten zijn die dit aangevraagd hebben dus dan moeten er toch ook een heleboel mensen zijn die wel wat ontvangen hebben? ik heb namelijk wel die winstrol gehad en beviel me goed

Als je een 'créateur d'anabôle' van Feralabs bent, kom er dan alsjeblieft gewoon voor uit ipv zo jezelf in een 'positief' daglicht proberen te zetten.
Mede dankzij de grote geheimzinnigheid, tegenstrijdige berichten en de vage spammailtjes krijg je deze negativiteit.

Zelf blijf ik bij m'n neutrale standpunt tegenover Feralabs. Jullie leverden wat jullie zeiden dat jullie zouden leveren en het was er snel. Tot zover dikke pluim. Nu de rest van de 'service' nog.

Jizza zei:
Als je een 'créateur d'anabôle' van Feralabs bent, kom er dan alsjeblieft gewoon voor uit ipv zo jezelf in een 'positief' daglicht proberen te zetten.

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

En wat ZEI opa? Wat ZEI IE ook ALWEER? :roflol:
Als we es wat beter lezen met z'n allen hadden we deze onzin en onzekerheid niet gehad :D:D

:thumbd: Spammers en fakers ruik ik op een afstand.

dutch windmill zei:
OPZICH WEL GRAPPIG DAT JIJ HETZELFDE IP ADRESS HEBT ALS DEGENE WAAR IK DIE SPAM-MAIL VAN HEB ONTVANGEN :eek:

Tsja,dat wist ik gelijk al...

Maar ik dacht dat A.S spammen via mail of PM gelijk werd gevolgd door een ban?

Dit is een sticky van MrJ...

Om meteen met de deur in huis vallen, bij deze stopt de handel in steroiden via PM vanaf NU.

Buiten het feit dat er veel members zich ergeren aan de actieve zoektocht van (beginnende) suppliers naar klanten staan wij van DBB het niet toe dat deze ongein een forum zoals DBB juridisch gezien in een zeer nare positie kan brengen.

Met deze post alszijnde allerlaatste waarschuwing zijn wij nog zeer coulant aangezien de board regels bij een ieder bekend mogen zijn. Een deel van de crew was zelfs ook voor directe bans ipv nog deze allerlaatste waarschuwing.

Als wij vanaf nu te horen krijgen dat er iemand actief via PM klanten zoekt om steroiden te verkopen is het direct einde verhaal. Ban + IP ban. Geen verdere discussie mogelijk.

j100801 zei:

WTF kerel , na 10 tabs van 25mg kan jij dus zeggen dat je er goed op ging ! hahaha laat me niet lachen , echt belachelijk zoiets verkondigen . Riekt naar belangevermenging !!

ik zeg BAN, SLOTJE en einde verhaal fera craps.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven