Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wimmeke26 zei:Het vertrouwen dat ik gaf aan fera is langzaam aan het weggaan.
Nog steeds niet ontvangen (testers).
Ik krijg mail van hun of mijn bestelling nog doorgaat, ik zeg neen want ik kan het zelfs niet testen.
Krijg terug een mail dat ze het binnen de 4 dagen gaan opsturen; nu zijn ze opeens wel heel rap.
zou er geen geld aan geven aan die mannen.
Lekker GS kuurtje![]()
Yzord zei:Ik beaam deze woorden. Na de kat uit de boom te hebben gekeken, kan ik met gerust hart zeggen dat deze lui zo fake als wat zijn. Over tot de orde van de dag.
Anabolen zijn ook witte poedertjes.. Of wat wil je hiermee zeggen als vergelijking met cocaine.Kukkeledeh zei:Ik heb die testers wel gehad heb er ook een opengemaakt lijkt wel cocaine
wimmeke26 zei:Het vertrouwen dat ik gaf aan fera is langzaam aan het weggaan.
Nog steeds niet ontvangen (testers).
Ik krijg mail van hun of mijn bestelling nog doorgaat, ik zeg neen want ik kan het zelfs niet testen.
Krijg terug een mail dat ze het binnen de 4 dagen gaan opsturen; nu zijn ze opeens wel heel rap.
zou er geen geld aan geven aan die mannen.
Lekker GS kuurtje![]()

j100801 zei:op zich wel grappig dat mensen nu al gaan klagen als ze niet snel genoeg gratis anabolen krijgen toegestuurd.....
Kukkeledeh zei:Ik heb die testers wel gehad heb er ook een opengemaakt lijkt wel cocaine

j100801 zei:op zich wel grappig dat mensen nu al gaan klagen als ze niet snel genoeg gratis anabolen krijgen toegestuurd.....
het lijkt mij dat er veel mensen moeten zijn die dit aangevraagd hebben dus dan moeten er toch ook een heleboel mensen zijn die wel wat ontvangen hebben? ik heb namelijk wel die winstrol gehad en beviel me goed
Jizza zei:Als je een 'créateur d'anabôle' van Feralabs bent, kom er dan alsjeblieft gewoon voor uit ipv zo jezelf in een 'positief' daglicht proberen te zetten.

Loo zei:probeer eens wat op te snuiven dan, als het goed spul is wil ik ook wel een paar testers hebben![]()
dutch windmill zei:OPZICH WEL GRAPPIG DAT JIJ HETZELFDE IP ADRESS HEBT ALS DEGENE WAAR IK DIE SPAM-MAIL VAN HEB ONTVANGEN![]()
het lijkt mij dat er veel mensen moeten zijn die dit aangevraagd hebben dus dan moeten er toch ook een heleboel mensen zijn die wel wat ontvangen hebben? ik heb namelijk wel die winstrol gehad en beviel me goed