MuscleMeat

2e kuur.. suggesties?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom blijf je dan niet gewoon sust gebruiken voor de rest van de kuur? Wat ik zou doen, als je perse een soortvan kickstart wilt: 1 - 4 Test prop 100mg EOD 1 - 10 Test E 500mg EW En anders gewoon sustanon aanhouden van begin tot eind :) Anders ga je van 800 test prop naar 500 enanthaat per week... een flinke drop in dosis. In totaal dus van 1300mg aan Test, naar 500.

Thanks voor je feedback. Er valt nog veel te leren voor mij en vandaar dat ik ook graag iedereen zijn mening hoor.

Ik wil indd maximaal profiteren vanaf week 1, en heb geen zin om 4 weken te wachten zoals dat gebeurt met test e. Test p Lijkt mij dan een mooie uitkomst.

Begrijp goed dat ook lange esters gewoon vanaf de eerste injectie hun werk doen. Dat jij het pas na een paar weken in de spiegel ziet is heel wat anders ;-)

Om heel eerlijk te zijn zou ik echt voor sustanon gaan, vanaf begin tot eind. Het scheelt je geld en het kick best snel in.

Begrijp goed dat ook lange esters gewoon vanaf de eerste injectie hun werk doen. Dat jij het pas na een paar weken in de spiegel ziet is heel wat anders ;-)

Om heel eerlijk te zijn zou ik echt voor sustanon gaan, vanaf begin tot eind. Het scheelt je geld en het kick best snel in.

Jep sustanon vanaf de start.

Terug
Naar boven