- Waardering
- 226
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik zou dit doen als je gaat cutten of cleanbulken:
test e 250mg per week
tren e 600mg per week
nakuur met arofixen
---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 23:44 ----------
Dus zeggen dat de bijwerkingen overrated zijn is te generaliserend. Ik heb zelf ook geen bijwerkingen als ik 100mg tren ace EOD neem, maar Pietje of Jantje flippen dan al de pan uit.
Heb wel gemerkt op 200mg tren ace EOD dat ik zelf ook hele rare dingen kan gaan doen, dus het ligt er puur aan wat je tolerantie is.
test e 250mg per week
tren e 600mg per week
nakuur met arofixen
---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 23:44 ----------
Dat licht dan bij jezelf. Had je er rekening mee gehouden ? Kon je het niet aan ? Het middel staat erom bekend het krijgt zelfs leven in de meest luie mensen op aarde het is dan ook in werking een goed middel. Maar om te zeggen heftige bijwerkingen nee helaas dit is in te calculeren. Verder het is niet zo dat ik niks merk van tren ik vind het heerlijk spul. Die agressie kan ik goed kwijt in de gym.
Dus zeggen dat de bijwerkingen overrated zijn is te generaliserend. Ik heb zelf ook geen bijwerkingen als ik 100mg tren ace EOD neem, maar Pietje of Jantje flippen dan al de pan uit.
Heb wel gemerkt op 200mg tren ace EOD dat ik zelf ook hele rare dingen kan gaan doen, dus het ligt er puur aan wat je tolerantie is.

. Je kunt jezelf wel wijsmaken dat je normaal moet doen, maar je kunt je nou eenmaal minder goed beheersen. De 1 kan dit beter onder controle houden als de ander, en het is ook dosisafhankelijk, maar hoe kun je nou in godsnaam beweren dat het allemaal meevalt en je er weinig last van zult hebben. Dat KAN, maar je moet er niet van uitgaan dat je er geen last van gaat hebben op 400mg EW. Ik zou hoogstens zeggen dat je het kunt uitproberen om te kijken hoe het bij jou persoonlijk uitpakt, maar ga niet verkondigen dat men de bijwerkingen overdrijft.