XXL Nutrition

2e kuur test / tren

Ik zou dit doen als je gaat cutten of cleanbulken:
test e 250mg per week
tren e 600mg per week
nakuur met arofixen

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 23:44 ----------

Dat licht dan bij jezelf. Had je er rekening mee gehouden ? Kon je het niet aan ? Het middel staat erom bekend het krijgt zelfs leven in de meest luie mensen op aarde het is dan ook in werking een goed middel. Maar om te zeggen heftige bijwerkingen nee helaas dit is in te calculeren. Verder het is niet zo dat ik niks merk van tren ik vind het heerlijk spul. Die agressie kan ik goed kwijt in de gym.

Dus zeggen dat de bijwerkingen overrated zijn is te generaliserend. Ik heb zelf ook geen bijwerkingen als ik 100mg tren ace EOD neem, maar Pietje of Jantje flippen dan al de pan uit.
Heb wel gemerkt op 200mg tren ace EOD dat ik zelf ook hele rare dingen kan gaan doen, dus het ligt er puur aan wat je tolerantie is.

Allereerst liggen de stats van een persoon anders bij iedereen.
Hier bedoel ik dat voor jouw 133kilo en 18% niet beroerd is maar voor mij is dit absoluut lelijk en bah.
Ik ben al erg dichtbij mijn uiteindelijke doel.
Een mooi gespierd lichaam, niet een bodybuilding monster ;)

Goed, je hoeft je niet aangevallen te voelen. Ging mij er eigenlijk meer om dat ik het zonde vind om gelijk alle troefkaarten op tafel te leggen.
Ik ben wel van mening dat jonge gasten tegenwoordig veel te snel naar middelen grijpen. Het moet allemaal makkelijk en snel. Geef je ze goedbedoelde advies, kun je nog een grote bek toe krijgen ook.....

Over je tren comment. Nee hoor weinig problemen.
Agressief is het enige nadeel. Snel boos. Als iemand in de gym al vraagt hoeveel setjes ik moest werd ik al leip. Ik had wel de juiste gear maar omdat jij het niet kan handelen wil niet zeggen dat andere het niet kunnen.

Ik zei ook niet dat ik het niet kon handelen, je moet even wat beter lezen. Ik gaf enkel wat vervelende bijwerkingen weer. Agressie kan ook vervelend zijn als je daar niet op de juiste manier mee om kan gaan.

Ik vind dat als je een middel als tren neemt je voornamelijk zelf moeten inzien dat je op dat moment jezelf niet bent punt. Je kunt in mijn ogen niet zeggen dat het aan de tren nee het ligt aan jezelf en hoe je ermee omgaat. Ik vind dat je tren moet gebruiken en tren niet jou. Ik help heel veel jongens en leg ze als eerste uit dat tren je veranderd en je goed moet onthouden dat je jezelf niet bent en dat dat je eigen probleem is en dat er niemand anders last van mag hebben want die kiezen er niet voor dat jij het neemt.
Dat gezegd hebbende durf ik te stellen dat tren (bijwerkingen) dus overschat zijn. Het is maar hoe je er zelf naar kijkt als je constant tegen jezelf zegt dat tren je agressief maakt dan zal dat ook gebeuren. En dit is niet alleen gebaseerd op mijn ervaring maar zo denken er meer over

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 23:11 ----------

Ja maar is dat dan slecht ? Nee dat zou bij je verwachtings patroon moeten horen. Zoals oxy de honger remt het hoort erbij. Door de test stijgt je libido die is dan hoger als normaal is dit vervelend ? Nee want je rekend erop. Dus bij tren kun je rekenen op een zekere toename van agressie

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 23:14 ----------

Dat licht dan bij jezelf. Had je er rekening mee gehouden ? Kon je het niet aan ? Het middel staat erom bekend het krijgt zelfs leven in de meest luie mensen op aarde het is dan ook in werking een goed middel. Maar om te zeggen heftige bijwerkingen nee helaas dit is in te calculeren. Verder het is niet zo dat ik niks merk van tren ik vind het heerlijk spul. Die agressie kan ik goed kwijt in de gym.
Wat een ontzettend gelul allemaal. Je krijgt de bijwerkingen van trenbolone, niet omdat je het verwacht. Als je heel licht geprikkeld bent in je kuur en je wordt door lichte irritaties al flink agressief, dan komt dat door de tren, klaar. Al helemaal als je kijkt naar de extreme dromen en het gezweet. Je gaat me toch niet vertellen dat dit komt omdat je het verwacht :roflol:. Je kunt jezelf wel wijsmaken dat je normaal moet doen, maar je kunt je nou eenmaal minder goed beheersen. De 1 kan dit beter onder controle houden als de ander, en het is ook dosisafhankelijk, maar hoe kun je nou in godsnaam beweren dat het allemaal meevalt en je er weinig last van zult hebben. Dat KAN, maar je moet er niet van uitgaan dat je er geen last van gaat hebben op 400mg EW. Ik zou hoogstens zeggen dat je het kunt uitproberen om te kijken hoe het bij jou persoonlijk uitpakt, maar ga niet verkondigen dat men de bijwerkingen overdrijft.

Ja ik blijf erbij dat mensen het veel te erg overdrijven zeker op internet. De meeste die ik ken die tren gehad hebben merkte wel iets maar niet zoals hier omschreven word. Deels omdat ze weten wat ze doen en weten wat de bijwerkingen zijn. Uiteraard de een heeft er meer moeite mee dan de ander maar dan nog licht het aan jezelf en hoe je ermee omgaat. Het is een in mijn ogen top middel voor kwaliteit massa en kracht heerlijk

Ja ik blijf erbij dat mensen het veel te erg overdrijven zeker op internet. De meeste die ik ken die tren gehad hebben merkte wel iets maar niet zoals hier omschreven word. Deels omdat ze weten wat ze doen en weten wat de bijwerkingen zijn. Uiteraard de een heeft er meer moeite mee dan de ander maar dan nog licht het aan jezelf en hoe je ermee omgaat. Het is een in mijn ogen top middel voor kwaliteit massa en kracht heerlijk

Waarschijnlijk zwaar ondergedoseerde tren? Kan ook nog he, als iedereen in hetzelfde kringetje nergens last van heeft.
Mijn eigen bevinding zegt mij genoeg.

tren op redelijke hoge dosis betekend k*t slapen, rare dromen, zweten als een gek, agressie (ook in verkeer haha)
Maar wel lekker.

tren op redelijke hoge dosis betekend k*t slapen, rare dromen, zweten als een gek, agressie (ook in verkeer haha)
Maar wel lekker.

Hier kan ik me wel in vinden ik heb zoals bekend een jaar lang tren gehad opgebouwd tot 700mg en toen ja sprong ik ook bijna uit mijn vel zeker in het verkeer

Terug
Naar boven